quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Flikker eens op met dat pedogeneuzel. Als je zelf geen strak kutje mag neuken ga je je frustraties maar in R&P botvieren of zo, maar niet in PTA
Echt nietquote:
In dat geval: veel plezier met je BWM (sic) en succes met je 'zaakjes'. Oh, lees artikel 36e Sv even doorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerik
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegevenquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegeven
Ik heb niegelnagelnue buitenspiegelsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar
Daarentegen zijn gangsterbakken liever niet matzwart
Wel zwart, maar dikke glans, chrome velgen en blinkend chroom
Dus ik geef toe dat jouw wagen meer voldoet, maar dan moet je'm wel opnieuw spuiten en verchromen
Echte gangsters willen niet opvallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Een gangster auto?
Lijkt meer iets voor mijn oma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |