Tussen wat ik een gangsterwagen vind en wat in jouw budget valt zit, denk ik, een behoorlijke discrepantie. Een gangsterwagen die in jouw budget valt:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Whats up foks?
Ik heb wat geld hier liggen en wil er een bak van kopen. Ik heb ongeveer 12-13k te besteden. Wat vinden jullie nou een echte gangsterwagen?
Want?quote:Ik zat zelf te denken aan een BWM, dit omdat die veel over mijn stijl zegt.
Bovenstaande Maserati rijdt ongeveer 1 op 5,7. Laten we hier voor het gemak 1 op 6 van maken. Uitgaande van het feit dat 'ie graag gevoed wil worden met Super á ¤ 1,70 de liter, kost je dat 28,3 cent per kilometer.quote:* Wat kost benzine per km ongeveer
Wegenbelasting, verzekering, reservering voor onderhoud. Met uitzondering van de wegenbelasting á circa 68 euro per maand is er niets van te zeggen. Hangt nogal af van hoe je de auto wil verzekeren. Onderhoud is wel een serieuze issue bij deze auto's. Maar ach, als gangster heb je zo je adresjes zeker?quote:* wat zijn de vaste lasten
Ja.quote:* moet je hem per se verzekeren
Makkelijk genoeg. De alcantara bekleding is wel vlekgevoelig.quote:* kan de stoel makkelijk plat voor als je een vrouwke naar huis moet brengen![]()
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Fugie het volgende:
13k moet je investeren zodat je over 10 jaar 130k hebt. Dan kan je met de volwassen mensen omgaan in een 'gangster' wagen.
net zoals je vader?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
Iedereen weet dat 't een fake troll-user is, maar zolang 'Henk' er lol in heeft doen we lekker mee - hij doet niemand kwaad en als 'hij' het leuk vindt om toneel te spelen, wie zijn wij om 'hem' dat af te pakken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
das toch niet relevant? die auto ziet er toch min of meer zo uit? ofnietdan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef dgbw het volgende:
[..]
En dan komt ie met een door de computer gerendered plaatje aankakken van een auto die niet eens op de grond staat![]()
SUKKEEEEEEEEL
als je nou een gangster wagen van 1k koopt, heb je alvast 12k winst. Sneller gaat het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerik
Kan die beter een trapauto nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je nou een gangster wagen van 1k koopt, heb je alvast 12k winst. Sneller gaat het niet.
En dat je volwassen bent voor de wet zegt nog altijd niet zoveel.
houd je smoel eens kleuterneukertquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Iedereen weet dat 't een fake troll-user is, maar zolang 'Henk' er lol in heeft doen we lekker mee - hij doet niemand kwaad en als 'hij' het leuk vindt om toneel te spelen, wie zijn wij om 'hem' dat af te pakken ?
PIMP? Mens je bent misschien wel de vader van dat kindquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben gewoon PIMP en jij bent een ruitenkijker
[ afbeelding ]
Und..?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
PIMP? Mens je bent misschien wel de vader van dat kind![]()
![]()
![]()
Oeh, even nadenken, ik ben 'owned' omdat jij stoerder bent want jij wordt betrapt tijdens het rukken en ik heb een vriendin ?quote:
Nee, das een Sjonnie bak!quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Flikker eens op met dat pedogeneuzel. Als je zelf geen strak kutje mag neuken ga je je frustraties maar in R&P botvieren of zo, maar niet in PTA
Echt nietquote:
In dat geval: veel plezier met je BWM (sic) en succes met je 'zaakjes'. Oh, lees artikel 36e Sv even doorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerik
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegevenquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dat is een bak om in te gaan trouwen.....niks gangsters aan......sorry, jouw auto is netter, maar in de gangsterwannabee-contest moet je echt je verlies aan me toegeven
Ik heb niegelnagelnue buitenspiegelsquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar
Daarentegen zijn gangsterbakken liever niet matzwart
Wel zwart, maar dikke glans, chrome velgen en blinkend chroom
Dus ik geef toe dat jouw wagen meer voldoet, maar dan moet je'm wel opnieuw spuiten en verchromen
Echte gangsters willen niet opvallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Een gangster auto?
Lijkt meer iets voor mijn oma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |