ik val tenminste op vrouwen die wel haar op dr poes hebben. en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben gewoon PIMP en jij bent een ruitenkijker
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouw
En dan komt ie met een door de computer gerendered plaatje aankakken van een auto die niet eens op de grond staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, ziet er totaal niet gangster uit....
en t gaat ook niet hard ofzo, zo'n m3 gtr
[ afbeelding ]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangsterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefje
heb wel vaak zwart pak aan en ben 1.85m. telt dat ook. heb een zonnebril van D&Gquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan rond de 2 meter lang zijn en eruit zien als een bodygaurd met een zwarte pak.
je voelt je, anders dan bij echte vrouwen, heel volwassen he bij je vriendinnetje... en nu uit mijn topic aapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangster
[ afbeelding ]
Tussen wat ik een gangsterwagen vind en wat in jouw budget valt zit, denk ik, een behoorlijke discrepantie. Een gangsterwagen die in jouw budget valt:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Whats up foks?
Ik heb wat geld hier liggen en wil er een bak van kopen. Ik heb ongeveer 12-13k te besteden. Wat vinden jullie nou een echte gangsterwagen?
Want?quote:Ik zat zelf te denken aan een BWM, dit omdat die veel over mijn stijl zegt.
Bovenstaande Maserati rijdt ongeveer 1 op 5,7. Laten we hier voor het gemak 1 op 6 van maken. Uitgaande van het feit dat 'ie graag gevoed wil worden met Super á ¤ 1,70 de liter, kost je dat 28,3 cent per kilometer.quote:* Wat kost benzine per km ongeveer
Wegenbelasting, verzekering, reservering voor onderhoud. Met uitzondering van de wegenbelasting á circa 68 euro per maand is er niets van te zeggen. Hangt nogal af van hoe je de auto wil verzekeren. Onderhoud is wel een serieuze issue bij deze auto's. Maar ach, als gangster heb je zo je adresjes zeker?quote:* wat zijn de vaste lasten
Ja.quote:* moet je hem per se verzekeren
Makkelijk genoeg. De alcantara bekleding is wel vlekgevoelig.quote:* kan de stoel makkelijk plat voor als je een vrouwke naar huis moet brengen![]()
ik regel mijn zaakje wel ben daar maar niet bang voor. met auto gaan die 'zaakjes' wel sneller denk ik. o ja btw ik ben al volwassen anders kan ik ook niet autorijden he slimmerikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Fugie het volgende:
13k moet je investeren zodat je over 10 jaar 130k hebt. Dan kan je met de volwassen mensen omgaan in een 'gangster' wagen.
net zoals je vader?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
Iedereen weet dat 't een fake troll-user is, maar zolang 'Henk' er lol in heeft doen we lekker mee - hij doet niemand kwaad en als 'hij' het leuk vindt om toneel te spelen, wie zijn wij om 'hem' dat af te pakken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wanneer wordt nu eindelijk eens bekend gemaakt dat henkzijlstra gewoon een flauwe grap is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |