Nee, goed, ja, nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!
Jaaaaaaaaaloooeeeeeeeeeeersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!
ik val tenminste op vrouwen die wel haar op dr poes hebben. en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ben gewoon PIMP en jij bent een ruitenkijker
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
en o ja die bobbels onder die nek worden later borsten... net zoals bij een echte vrouw
En dan komt ie met een door de computer gerendered plaatje aankakken van een auto die niet eens op de grond staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, ziet er totaal niet gangster uit....
en t gaat ook niet hard ofzo, zo'n m3 gtr
[ afbeelding ]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je een n00b bent en Kiteless niet meegemaakt hebt hier op Fok!
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangsterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:46 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik val niet op schooljeugd en ik kom nooit in PUB, vandaar dat ik haar niet ken. is meer voer voor me kleine neefje
heb wel vaak zwart pak aan en ben 1.85m. telt dat ook. heb een zonnebril van D&Gquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:47 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan rond de 2 meter lang zijn en eruit zien als een bodygaurd met een zwarte pak.
je voelt je, anders dan bij echte vrouwen, heel volwassen he bij je vriendinnetje... en nu uit mijn topic aapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
In dat geval, UTFS en blijf ontopic, studiogangster
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |