Als het dan toch een Benz moet zijn neem dan de 560 SECquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Hari-Bo het volgende:
Uiteraard een echte Benz geen BMW![]()
En dan de klassieke modellen;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
De w126 serie bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als het dan toch een Benz moet zijn neem dan de 560 SEC
zo'n 2e (w108) heb ik dus te koopquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Hari-Bo het volgende:
Uiteraard een echte Benz geen BMW![]()
En dan de klassieke modellen;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Net als dit topic dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoort
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je het uitsmeert!
Een maat van me rijdt er zo-een. Gruwelijk fout ook omdat 'ie er van die foute jaren '90 AMG velgen onder heeft zitten (kwamen erbij). De kofferbak is zo groot dat je er gemakkelijk 4 lijken in legt, plus al het andere belastende bewijsmateriaal.quote:
quote:
Alsof 13k nou zo'n wereldbedrag is. Als ik een jaar niet uit zou gaan en niet naar feesten toe zou ik dat al bij elkaar hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Waar tovert henk dat geld vandaan?
Ik had al een vermoeden, alleen al aan de topic titel dat dit of; een 11 jarige Arnold Swazilegger kloon wilt zijn of een 70 jaar oude kindervriend (ofwel pedo).
En nee nee, je mag niet schaamteloos plaatjes van jj.am aftrekken en je daarop wanken.
Ik, 21 jaartjes jong ben allang blij met een, van mijn part, Toyota Starlet.
En dat sommige mensen zijn (of: het) vraag serieus nemen.
Denk je dat dit echt is....
Nee.....
toen ik 21 was had ik 4 auto's en 2 bootjes bij elkaar gesprokkeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Ik had al een vermoeden, alleen al aan de topic titel dat dit of; een 11 jarige Arnold Swazilegger kloon wilt zijn of een 70 jaar oude kindervriend (ofwel pedo).
En nee nee, je mag niet schaamteloos plaatjes van jj.am aftrekken en je daarop wanken.
Nee.....
Verschil moet er zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:03 schreef ChevyVanDude het volgende:
Nee.....
Dikke bak? kerel je komt met 13000 en daar heb je geen ene zak voor, ja een vijfde hands BMW uit 1994 met booskijkers en een V6 sticker achteropquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:50 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
JIJ: geen stijl, slecht nederlands, brakke wagen, geen respect
IK: veel stijl, intelligent, aanzien, dikke bak
Wel vet met die inklapbare lampen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zou toch echt de Lincoln Continental mark IV verkiezen als pimp dan die Crown hierboven
Wow, mooie bak! Alleen is die van mij denk ik nog wel betaalbaar, en die lincoln niet haha!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:31 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zou toch echt de Lincoln Continental mark IV verkiezen als pimp dan die Crown hierboven
Mijn Chevy heeft een tank van 70 liter. Maar da's een lijn 6quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Wel vet met die inklapbare lampen!
Ik vraag me af: wat is eigenlijk de inhoud van die brandstof tanken in die amerikaanse wagens?
Weet nog heel goed dat ik de eerste keer ging tanken met mijn zojuist aangeschafte Citroen XM.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn Chevy heeft een tank van 70 liter. Maar da's een lijn 6
De V8-en hadden volgens mij wel grotere tanks...100L ofzo misschien...
Je hoeft niet bang te zijn dat je auto je in de steek laat als je weer eens een keer moet vluchten omdat je een baksteen door de ruit van jamin hebt gegooid,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:15 schreef Brembo het volgende:
Volvo 440 met 2 kids achterin en een vrouw naast je, undercover
.
5 liter v8 maar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:15 schreef Wyger het volgende:
Ik heb nog wel een Ford Crown Victoria LTD 1988 voor je voor ~15K Mooie gangserbak! 5L V8, dus wel je moter uit zetten bij het pompstation, anders komt je tank nooit vol![ afbeelding ][ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_LTD_Crown_Victoria
Allen voor onder de $10000 op ebay, net gechecked... valt enorm mee dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:39 schreef Wyger het volgende:
[..]
Wow, mooie bak! Alleen is die van mij denk ik nog wel betaalbaar, en die lincoln niet haha!
Ik probeerde een feauwto te plaatsen van een roze hummer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |