die zoek je zelf maar opquote:Op maandag 16 juni 2008 20:39 schreef TubewayDigital het volgende:
linkje naar deel 1, duh
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
BM: weet je de regels wanneer een veld wordt afgekeurd op dit EK?
van Basten: Nee, jij?
BM: Nee, ik ook niet
Dat hoort gewoon in de OPquote:Op maandag 16 juni 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Een stukje naar onder scrollen en de ogen aan het werk zetten is weer teveel gevraagd voor sommigen.
Deel 1.
Standaardconversatie tussen BM en MvB. Ook al over dat noodscenario wanneer het nieuwe veld toch niet goed is.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
niet alleen op Geen Stijl ..dat die man gewoon mag blijven doorgaan.quote:
volgens mij was het meer zoiets:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
die mongool van GS was debiel, ging op het podium op het plein in Bern door Wilhelmus (Ned - Ita) zitten blèrenquote:
Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:38 schreef TubewayDigital het volgende:
eigenlijk ben je gewoon ontzettend dom als je niet met zo'n droef figuur als bert maalderink kan omgaan, las nu namelijk net dat ook van marwijk niet met maalderink wil praten
Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.
Ach alsof Bert alles weet wat er speelt binnen het team:quote:
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.
lol, die ondertitelquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is Bert eruit, of ik eruit.
Wat een dubbelzinnigheid.
Onzin... je kan namelijk prima een journalist negeren tijdens een persconferentie... En dan kan de NOS eieren voor z'n geld kiezen en iemand anders er naartoe sturen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.
Bij oranje stond de snor en meer van de VI ook al op zn zwarte lijst hoor. Het is maar net hoe de KNVB ermee omgaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.
Wat maakt hem een goede journalist dan? Hij stelt ALTIJD vragen vanuit een negatieve standpunt en is ook alleen maar op zoek naar eventuele relletjes. Hij hoeft echt niet altijd in een jubelstemming te zijn, maar om nou steeds vanaf vraag 1 proberen om iets negatiefs te belichten lijkt me niet tactisch. Je kunt toch ook gewoon neutrale vragen stellen en als je meent dat niet alles verteld wordt, dan pas doorvragen en eventueel wat scherper en negatiever?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Bert is goed.
Hij doet gewoon z'n werk. En inderdaad, als je zijn hoofd kent, dan vind je 'm wellicht meteen vijf keer zo irritant. Maar de beste man is gewoon een goede journalist.
En dat gelul over dat Bertje de teamgeest probeert te breken. Alsjeblieft zeg.!!1!!
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is Bert eruit, of ik eruit.
Wat een dubbelzinnigheid.
quote:Hoe Bertje aan die littekens kwam
‘Nog thee, Bertje?”
“Waarom vraagt u dat, mam?”
“Ik heb net nieuwe thee gezet, ik kan hem ook over het balkon gooien.”
“Dus u zou de pot thee liever over het balkon gooien?”
“Ja, wil je nou nog thee of niet?”
“O sorry hoor, ik stelde maar gewoon een vraag.”
“Nee, ík stelde een vraag, namelijk of je nog thee wilt. En ik zou zo langzamerhand antwoord willen, want ik krijg een lamme arm…”
“Juist. Dus u zou willen dat die theepot wat lichter was.”
“Ja. Inderdaad.”
“En daarom moet ík thee drinken.”
“Nee hoor, dit kan ook!” (Giet theepot leeg over Bertjes hoofd.)
Waarom Bertje van voetballen moest
Scheidsrechter: “Maalderink! Geel!”
“Maar scheids…”
“Niks maar. Geel. Wegwezen.”
“Ja maar scheids, kunt u misschien uitleggen waaróm precies?”
“Je trapt die gozer keihard voor z’n poten.”
“Keihard, kunt u dat toelichten? De een verstaat onder keihard misschien wel iets heel anders dan…”
“Die gozer ligt te janken van de pijn, Maalderink, en de bal was aan de andere kant van het veld.”
“Maar dan heb ik toch nog één vraagje.”
“Hou op met je gezeik, Maalderink, of je krijgt rood.”
“U werkt toch bij de Hema?”
“Ja, hoezo?”
“Nou, omdat onze tegenstander wordt gesponsord door V&D, en die zitten in hetzelfde concern als de Hema, dus ja, bent u dan nog wel objectief, kun je je afvragen.”
“Zeg snotaap, wou jij mijn integriteit als scheidsrechter in twijfel trekken?”
“O nee, nee, dat zou ik natuurlijk nooit doen. Ik stel maar een vráág.”
“Oké. En dit is mijn antwoord: rood. Douchen!”
“Ja maar…”
“Opzouten, Maalderink. Ga jij maar op kickboksen.”
Hoe Bertje carrière maakte
“Ja luisteraars, u luistert nog altijd naar Streekradio Hattum, en we zijn weer terug op het gemeentehuis, waar de speciale raadsvergadering zojuist is beëindigd, over de kwestie Omniplay, de fabrikant van speeltoestellen die op de Brink van Hattem twee wipkippen geplaatst heeft zónder vergunning, terwijl de verantwoordelijke wethouder, de heer Loswal, in het verleden verkering gehad heeft met de achterbuurman van de portier van Omniplay, zoals wij eerder onthulden, dus dat ruikt naar vriendjespolitiek en belangenverstrengeling. Naast mij staat burgemeester Ronderdonk. Burgemeester, het viel mij op dat u daarnet als eerste naar buiten kwam, en niet wethouder Loswal. Mogen we daaruit afleiden dat u gewonnen heeft?”
“Nou nee, ik zit gewoon wat dichter bij de deur, dus…”
“U kunt toch niet ontkennen dat er een zekere beeldvorming van uitgaat.”
“Eh, nee.”
“Juist, dus dat had ik toch goed gezien.”
“Ik bedoel nee, dat is niet zo.”
“Dus u ontkent het inderdaad niet. Ja nee, ik vráág het maar. Wethouder Loswal had ook als eerste naar buiten kunnen komen.”
“Nou, dan had hij over mij heen moeten klimmen.”
“En dat heeft u tegengehouden.”
“Nee, dat is niet gebéúrd.”
“Precies, want u wilde als eerste naar buiten komen. Laatste vraag. Slaat u uw vrouw nog zo?”
Bron, bericht?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
Bertje is weg bij de NOS.
quote:Maalderink neemt ontslag bij NOS
Van onze redactie
gepubliceerd op 27 juni 2008 14:15, bijgewerkt op 27 juni 2008 14:24
AMSTERDAM - Studio Sport-verslaggever Bert Maalderink heeft zijn ontslag ingediend bij de NOS. Dat meldt weekblad Revu op zijn site. Maalderink, bekend van zijn zeurderige stem en vasthoudendheid, wil weg 'wegens gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek'.
Bert Maalderink (ANP) Maalderink werd in 1993 door toenmalig sportchef Kees Jansma bij Studio Sport gehaald. De verslaggever werd de laatste maand zwaar bekritiseerd om zijn bijdragen aan het EK-programma Studio Sportzomer. Marco van Basten en Kees Jansma smoesten over ‘onze vriend’ terwijl zij dachten dat de microfoons uitstonden. Cabaretier Youp van ’t Hek noemde hem in zijn NRC-column een ‘onbedaarlijke eikel’.
Maar Maalderink stoorde zich nog het meest aan de kritiek die hij in de eigen NOS-programma’s te verduren kreeg. Zo hadden de gasten in Jack van Gelders Studio Sportzomer, onder wie Mario Been en Cees Geel, regelmatig commentaar op de scherpe toon van zijn vragen. Ook had Maalderink volgens Revu.nl grote moeite met de beslissing van de Studio Sport-leiding om geen beelden uit te zenden van de besloten trainingen van Oranje.
In de editie van Revu van deze week zegt Bert Maalderink: ‘Van collega’s hoor ik bijna niets over mijn reportages. Toch vreemd: 2 miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (Studio Sportzomer, red.), maar níemand reageert erop.’
quote:Oranje-verslaggever Bert Maalderink vertrekt bij Studio Sport. Maalderink, berucht om zijn zeurderige stem en vasthoudendheid, verstuurde vandaag zijn ontslagbrief aan directie en hoofdredactie van de NOS. Maalderink, die in 1993 door Kees Jansma bij Studio Sport werd gehaald, zegt: ‘Wegens gebrek aan vertrouwen en steun uit NOS-hoek tijdens dit EK, heb ik ontslag genomen.’
De rossige verslaggever, die afgelopen week voor Nieuwe Revu een dagboek bijhield van zijn belevenissen in Zwitserland, werd de laatste maand zwaar bekritiseerd. Cabaretier Youp van ’t Hek noemde hem in zijn NRC-column een ‘onbedaarlijke eikel’, Marco van Basten en Kees Jansma smoesten over ‘onze vriend’ terwijl zij dachten dat de microfoons uitstonden, De Volkskrant bestempelde de commotie rond de kritische verslaggever als ‘Maalderink-gate’.
De geboren Achterhoeker zelf stoorde zich vooral aan de kritiek die hij in de eigen NOS-programma’s te verduren kreeg. Zo hadden de gasten in Jack van Gelders Studio Sportzomer, onder wie Mario Been en Cees Geel, regelmatig commentaar op de scherpe toon van zijn vragen. Ook had Maalderink – anders dan onder andere Tom Egbers – grote moeite met de beslissing van de Studio Sport-leiding om geen beelden uit te zenden van de besloten trainingen van Oranje.
In Nieuwe Revu zegt Bert Maalderink deze week: ‘Van collega’s hoor ik bijna niets over mijn reportages. Toch vreemd: 2 miljoen mensen kijken dagelijks naar het programma waarin ze worden uitgezonden (Studio Sportzomer, red.), maar níemand reageert erop.’
Maarten Nooter, hoofdredacteur van NOS Sport, laat weten nog niet te willen reageren.
Ik meen me te herinneren dat Maalderink bij een persconferentie zei dat de beelden van de besloten trainingen niet worden uitgezonden om de tegenstanders niet wijzer te maken dan ze al zijn. Voor het landsbelang, blabla. Leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
Dat de NOS heeft besloten om na een tijdje geen beelden meer van de besloten trainingen uit te zenden vind ik zeer begrijpelijk. Zeker na die onrust die er was ontstaan door de vermoedelijke blessure van Sneijder.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
Bertje is weg bij de NOS.
Ja, Jack was zelf ook erom aan het meelachen met de tafel toen ze wat van zijn manier van interviewen zeiden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
Dat Van Gelder het toestond hoe gasten hem afmaakten stond ik ook wel van te kijken.
Volgens mij reist hij ook mee met de kwalificatie wedstrijden van het Nederlands elftal namens de NOS.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef 456 het volgende:
Zonder grappen zonder grollen, wat doet Bert eigenlijk nog meer naast EK en WKs verslaan?
Schaatsters afzeiken , MariannaTimmer is zijn favoriete.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef 456 het volgende:
Zonder grappen zonder grollen, wat doet Bert eigenlijk nog meer naast EK en WKs verslaan?
En nu zeker maar een slotje ofniequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de storm is overgewaaid. Vanaf nu kan dit het officiele Bert Fantopic worden. En anders slotje.
Als ik die foto's zo zie doet die me denken aan Volkert van der Gquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:06 schreef Grulez het volgende:
Herpost voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook een beetje, het is toch best lekker om je afentoe te ergerenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Siemerink het volgende:
Ein-de-lijk! Maar volgens mij ga ik hem nog missen ook...
Dat kreeg Volkert van der G ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Siemerink het volgende:
Frappant dat de beste man zoveel aandacht krijgt trouwens.
Zoiets ja. Wel jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef Siemerink het volgende:
Ein-de-lijk! Maar volgens mij ga ik hem nog missen ook...
Frappant dat de beste man zoveel aandacht krijgt trouwens.
Dat dus, benieuwd wie we nu gaan krijgen als dat maar geen hielenlikker wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:27 schreef tong80 het volgende:
Vond hem altijd wel leuk. Geen hielenlikker iig
Bert Maalderink: Ben je teleurgesteld?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef tong80 het volgende:
Iemand als Youp van het Hek had kritiek op hem.
De dooie huismus met zijn gezever over burgermandom.
Ik haat dit soort mensen.
Bert Maalderink was kritisch en stelde leuke provocerende vragen.
Bert Maalderink :'Edwin je had je je afscheid anders voorgesteld. Maar had je die laatste bal niet kunnen houden ?'
Jack van Gelder : 'Edwin je had je je afscheid anders voorgesteld. We treuren met je mee'
Hier word ik zo moe vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bert Maalderink: Ben je teleurgesteld?
Leo Beenhakker: Wat denk je zelf?
Ik ken Bert verder niet, maar vermoed dat ie nooit aan topsport heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mart haat voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ken Bert verder niet, maar vermoed dat ie nooit aan topsport heeft gedaan.
Mart wel, die zou zo'n vraag nooit stellen
Ook op de BBC zou je zo'n vraag nooit horen.
Dat was Bert niet dat was Joep "ik kan zo goed spaans"Schreuder.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Over Dione gesproken( de rest wat je schrijft ga ik wijselijk niet op inquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:08 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie weggaat.
Hij stelde soms nog wel een kritische vragen en z'n reportages waren vaak wel leuk.
Wat nu overblijft zijn een stel tamme hielenlikkers van voetballers en coaches.
Hij is niet dood ofzo. Ik verwacht een overgang naar SBS met een topprogramma waar hij lekker kan zeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef Veerboot het volgende:
Jammer. Ik mocht 'm wel.
Laat hem dan ook maar ontslag nemenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was Bert niet dat was Joep "ik kan zo goed spaans"Schreuder.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:51 schreef milagro het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)k_terug_bij_nos.html
Ik kan me vergissen met een ander moment, maar volgens mij vroeg hij 'Hoe voel je je', waarop Beenhakker zei: Wat denk je zelf? Echter, er zijn verschillende manieren hoe je je kunt voelen na een nederlaag.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bingo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Dan heb je blijkbaar nooit goed geluisterd. Een eigen mening kan heel goed samen gaan met een inhoudelijke kritische vraag. Als hij vindt dat Seedorf er bij moet en hij vraagt dat tegelijkertijd ook. Als hij vindt dat er te hard getraind is en hij vraagt dat ook. Is niks treurigs aan hoor. Hij heeft gewoon een bepaalde stijl, daar moet je van houden. Ik vind het soms leuk en soms niet, maar om nou te doen alsof hij een baggerjournalist is.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:55 schreef Susi het volgende:
Bovendien worden de interviews bij schaatsen misschien nog wat leuker
Jammer dat het je niet lukt om één niveau verder te kijken. Wie beslist er namelijk over de inhoud van het Sportjournaal? Wie stuurt Maalderink op pad om een verslag te maken? En nog een niveau verder: wie beslist er dat er dagelijks meerdere Sportjournaals gevuld moeten worden, ook als er helemaal geen noemenswaardig sportnieuws is?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:44 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat hij blijft, had gehoop dat die kinderachtige kutfilmpjes eindelijk zouden verdwijnen. Een training van een voetbalelftal die uitgebreid aan bod komt in een journaal, Jostiniveau.
Ja!quote:
Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ja!
Je zou bijna denken dat het een normaal mensen is die ook wel eens last heeft van de zon en moet eten!
Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.quote:Op zondag 29 juni 2008 04:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:10 schreef maril het volgende:
[..]
Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.
Waarom?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.
Je begrijpt mijn post verkeerd. Ik bedoelde dat het gewoon een erg slechte foto isquote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat die zijn mond openheeft en zijn hoofd ietwat gedraaid is?
Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.
Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
Bert is een zuigerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.
Verder is Bert grappig en kleurrijk en een superheld.
Goeie genade Bert, een beetje bescheidenheid zou je sieren, dekselse collega!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.
Verder is Bert grappig en kleurrijk en een superheld.
Hij heeft opgezegd dus wegwezen :quote:
De NOS doet er alles aan om hem te behoudenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft opgezegd dus wegwezen :
een man een man
een woord een woord
..en anders is ie toch aangeschoten wild.
Kan ie alleen nog achter de schermen werken, mag ook
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendinquote:
'Mevrouw Maalderink, heeft ie het zuigen van u geleerd ?'quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendin
ja, ik maak nog eens wat mee
ik heb express heel zuigende vragen gesteld
Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
Ik hoop dat het luktquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
De NOS doet er alles aan om hem te behouden
Sterker mog het is een leuke foto van Bert.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat die zijn mond openheeft en zijn hoofd ietwat gedraaid is?
Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.
Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
Die kerel, een vriendin!?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendin
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:57 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
Bert is ook een klasbak van en journalist, maar ik bedoelde iemand andersquote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
Hij heeft zelfs kinderen een zoontje is geboren tijdens het EK 2004 toen moest hij als een speer naar huis in de nacht. stond in een interview die hij had met de nieuwe revu.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef Mugger het volgende:
[..]
Die kerel, een vriendin!?![]()
Zeker een visueel gehandicapte met subsidiebaan bij de PO?
je neemt de woorden uit mn mond.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Laat hem maar definitief opbokken met die gesloten vragen waarin hij zijn mening doordramt en niet luistert naar de antwoorden van de geïnterviewde... Hij vindt zichzelf veel te belangrijk, dodelijk voor een interviewer/journalist...
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |