Bert Maalderink: Ben je teleurgesteld?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef tong80 het volgende:
Iemand als Youp van het Hek had kritiek op hem.
De dooie huismus met zijn gezever over burgermandom.
Ik haat dit soort mensen.
Bert Maalderink was kritisch en stelde leuke provocerende vragen.
Bert Maalderink :'Edwin je had je je afscheid anders voorgesteld. Maar had je die laatste bal niet kunnen houden ?'
Jack van Gelder : 'Edwin je had je je afscheid anders voorgesteld. We treuren met je mee'
Hier word ik zo moe vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bert Maalderink: Ben je teleurgesteld?
Leo Beenhakker: Wat denk je zelf?
Ik ken Bert verder niet, maar vermoed dat ie nooit aan topsport heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mart haat voetbal.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ken Bert verder niet, maar vermoed dat ie nooit aan topsport heeft gedaan.
Mart wel, die zou zo'n vraag nooit stellen
Ook op de BBC zou je zo'n vraag nooit horen.
Dat was Bert niet dat was Joep "ik kan zo goed spaans"Schreuder.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Over Dione gesproken( de rest wat je schrijft ga ik wijselijk niet op inquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:08 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie weggaat.
Hij stelde soms nog wel een kritische vragen en z'n reportages waren vaak wel leuk.
Wat nu overblijft zijn een stel tamme hielenlikkers van voetballers en coaches.
Hij is niet dood ofzo. Ik verwacht een overgang naar SBS met een topprogramma waar hij lekker kan zeuren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:54 schreef Veerboot het volgende:
Jammer. Ik mocht 'm wel.
Laat hem dan ook maar ontslag nemenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:02 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was Bert niet dat was Joep "ik kan zo goed spaans"Schreuder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |