die zoek je zelf maar opquote:Op maandag 16 juni 2008 20:39 schreef TubewayDigital het volgende:
linkje naar deel 1, duh
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
BM: weet je de regels wanneer een veld wordt afgekeurd op dit EK?
van Basten: Nee, jij?
BM: Nee, ik ook niet
Dat hoort gewoon in de OPquote:Op maandag 16 juni 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Een stukje naar onder scrollen en de ogen aan het werk zetten is weer teveel gevraagd voor sommigen.
Deel 1.
Standaardconversatie tussen BM en MvB. Ook al over dat noodscenario wanneer het nieuwe veld toch niet goed is.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
niet alleen op Geen Stijl ..dat die man gewoon mag blijven doorgaan.quote:
volgens mij was het meer zoiets:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:12 schreef Siemerink het volgende:
die mongool van GS was debiel, ging op het podium op het plein in Bern door Wilhelmus (Ned - Ita) zitten blèrenquote:
Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:38 schreef TubewayDigital het volgende:
eigenlijk ben je gewoon ontzettend dom als je niet met zo'n droef figuur als bert maalderink kan omgaan, las nu namelijk net dat ook van marwijk niet met maalderink wil praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |