Ik meen me te herinneren dat Maalderink bij een persconferentie zei dat de beelden van de besloten trainingen niet worden uitgezonden om de tegenstanders niet wijzer te maken dan ze al zijn. Voor het landsbelang, blabla. Leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef SpaceSpiff het volgende:
Dat de NOS heeft besloten om na een tijdje geen beelden meer van de besloten trainingen uit te zenden vind ik zeer begrijpelijk. Zeker na die onrust die er was ontstaan door de vermoedelijke blessure van Sneijder.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef kevin6188 het volgende:
Bertje is weg bij de NOS.
Ja, Jack was zelf ook erom aan het meelachen met de tafel toen ze wat van zijn manier van interviewen zeiden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
Dat Van Gelder het toestond hoe gasten hem afmaakten stond ik ook wel van te kijken.
Volgens mij reist hij ook mee met de kwalificatie wedstrijden van het Nederlands elftal namens de NOS.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef 456 het volgende:
Zonder grappen zonder grollen, wat doet Bert eigenlijk nog meer naast EK en WKs verslaan?
Schaatsters afzeiken , MariannaTimmer is zijn favoriete.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:26 schreef 456 het volgende:
Zonder grappen zonder grollen, wat doet Bert eigenlijk nog meer naast EK en WKs verslaan?
En nu zeker maar een slotje ofniequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, de storm is overgewaaid. Vanaf nu kan dit het officiele Bert Fantopic worden. En anders slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |