Bingo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Dan heb je blijkbaar nooit goed geluisterd. Een eigen mening kan heel goed samen gaan met een inhoudelijke kritische vraag. Als hij vindt dat Seedorf er bij moet en hij vraagt dat tegelijkertijd ook. Als hij vindt dat er te hard getraind is en hij vraagt dat ook. Is niks treurigs aan hoor. Hij heeft gewoon een bepaalde stijl, daar moet je van houden. Ik vind het soms leuk en soms niet, maar om nou te doen alsof hij een baggerjournalist is.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:55 schreef Susi het volgende:
Bovendien worden de interviews bij schaatsen misschien nog wat leuker
Jammer dat het je niet lukt om één niveau verder te kijken. Wie beslist er namelijk over de inhoud van het Sportjournaal? Wie stuurt Maalderink op pad om een verslag te maken? En nog een niveau verder: wie beslist er dat er dagelijks meerdere Sportjournaals gevuld moeten worden, ook als er helemaal geen noemenswaardig sportnieuws is?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:44 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat hij blijft, had gehoop dat die kinderachtige kutfilmpjes eindelijk zouden verdwijnen. Een training van een voetbalelftal die uitgebreid aan bod komt in een journaal, Jostiniveau.
Ja!quote:
Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ja!
Je zou bijna denken dat het een normaal mensen is die ook wel eens last heeft van de zon en moet eten!
Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.quote:Op zondag 29 juni 2008 04:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:10 schreef maril het volgende:
[..]
Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.
Waarom?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.
Je begrijpt mijn post verkeerd. Ik bedoelde dat het gewoon een erg slechte foto isquote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat die zijn mond openheeft en zijn hoofd ietwat gedraaid is?
Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.
Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
Bert is een zuigerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.
Verder is Bert grappig en kleurrijk en een superheld.
Goeie genade Bert, een beetje bescheidenheid zou je sieren, dekselse collega!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.
Verder is Bert grappig en kleurrijk en een superheld.
Hij heeft opgezegd dus wegwezen :quote:
De NOS doet er alles aan om hem te behoudenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft opgezegd dus wegwezen :
een man een man
een woord een woord
..en anders is ie toch aangeschoten wild.
Kan ie alleen nog achter de schermen werken, mag ook
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendinquote:
'Mevrouw Maalderink, heeft ie het zuigen van u geleerd ?'quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendin
ja, ik maak nog eens wat mee
ik heb express heel zuigende vragen gesteld
Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
Ik hoop dat het luktquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
De NOS doet er alles aan om hem te behouden
Sterker mog het is een leuke foto van Bert.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat die zijn mond openheeft en zijn hoofd ietwat gedraaid is?
Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.
Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
Die kerel, een vriendin!?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendin
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:57 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
Bert is ook een klasbak van en journalist, maar ik bedoelde iemand andersquote:Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
Hij heeft zelfs kinderen een zoontje is geboren tijdens het EK 2004 toen moest hij als een speer naar huis in de nacht. stond in een interview die hij had met de nieuwe revu.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef Mugger het volgende:
[..]
Die kerel, een vriendin!?![]()
Zeker een visueel gehandicapte met subsidiebaan bij de PO?
je neemt de woorden uit mn mond.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Laat hem maar definitief opbokken met die gesloten vragen waarin hij zijn mening doordramt en niet luistert naar de antwoorden van de geïnterviewde... Hij vindt zichzelf veel te belangrijk, dodelijk voor een interviewer/journalist...
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |