abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:09:32 #151
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_59759586
Een vloek ging door huize Van Marwijk
De Narcis van Gabon
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:31:22 #152
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_59760001
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Bingo.
Géén kloon van tvlxd!
pi_59765149
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb Bert nooit een inhoudelijke kritische vraag horen stellen. Hij was er altijd wel goed in om zijn eigen mening met een vraagteken af te sluiten, maar dat valt niet te verwarren met een inhoudelijke kritische vraag. Dat is gewoon treurige journalistiek.
Dan heb je blijkbaar nooit goed geluisterd. Een eigen mening kan heel goed samen gaan met een inhoudelijke kritische vraag. Als hij vindt dat Seedorf er bij moet en hij vraagt dat tegelijkertijd ook. Als hij vindt dat er te hard getraind is en hij vraagt dat ook. Is niks treurigs aan hoor. Hij heeft gewoon een bepaalde stijl, daar moet je van houden. Ik vind het soms leuk en soms niet, maar om nou te doen alsof hij een baggerjournalist is.

Ik vind Matthijs van Nieuwkerk bv. verschrikkelijk, vanwege zijn stijltje, terwijl anderen hem bejubelen. Heeft niks met al dan niet treurige journalistiek te maken. Is gewoon een stijl waar je van moet houden en dat is bij Bert ook zo.

Ik kan me wel voorstellen dat hij zich genaaid voelt door collega's maar dacht eigenlijk dat hij daar wel boven stond.
pi_59765531
Dat zoveel mensen van Bertje zijn gezuig houden..
Hij heeft slechts één doel: mensen het bloed onder de nagels vandaan houden..
jammer dat ie nou nog niet oprot
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59765592
een man,een man
een woord ,een woord

Hij heeft opgezegd dus ik verwacht dat ie niet meer terugkomt
  zondag 29 juni 2008 @ 04:50:09 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_59766970
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:55 schreef Susi het volgende:

Bovendien worden de interviews bij schaatsen misschien nog wat leuker
Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!
pi_59768126
Henk Kok?
  zondag 29 juni 2008 @ 11:22:23 #158
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59768794
Kok heb ik anders al een behoorlijk tijdje niet meer gehoord bij schaatstoernooien, of heb ik hem de afgelopen jaren telkens eruit gefilterd?

Vervelende gast in ieder geval. Dan heb ik liever nog Bertje inderdaad...
  zondag 29 juni 2008 @ 11:26:26 #159
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59768843
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Bert met z'n pet en z'n tosti
  zondag 29 juni 2008 @ 13:44:45 #160
40566 Ericr
Livewrong
pi_59771033
Jammer dat hij blijft, had gehoop dat die kinderachtige kutfilmpjes eindelijk zouden verdwijnen. Een training van een voetbalelftal die uitgebreid aan bod komt in een journaal, Jostiniveau.
pi_59791237
Ik snap niet waarom mensen zo graag een prijs willen zetten op het hoofd van Bert Maalderink. Het is gewoon een sportjournalist die kritische en soms drammerige vragen stelt, maar dat hoort erbij. Wat Maalderink doet, heeft een functie; het is een soort entertainment. Waarom dweept heel Nederland wél met programma's als Idols waarin juryleden de deelnemers volledig de grond in trappen en mag een sportjournalist niet doordraven richting een bondscoach? Nederland meet graag met twee maten.

Verslagen van Oranje-trainingen in het Sportjournaal worden uitermate saai zonder de 'sjeu' die Maalderink meegeeft. Een beetje prikkelend, een licht-cynische ondertoon, vragen naar de bekende weg... het hoort er gewoon een beetje bij. Laat die man in z'n waarde, is mijn mening.
pi_59791347
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:44 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat hij blijft, had gehoop dat die kinderachtige kutfilmpjes eindelijk zouden verdwijnen. Een training van een voetbalelftal die uitgebreid aan bod komt in een journaal, Jostiniveau.
Jammer dat het je niet lukt om één niveau verder te kijken. Wie beslist er namelijk over de inhoud van het Sportjournaal? Wie stuurt Maalderink op pad om een verslag te maken? En nog een niveau verder: wie beslist er dat er dagelijks meerdere Sportjournaals gevuld moeten worden, ook als er helemaal geen noemenswaardig sportnieuws is?
pi_59791839
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:26 schreef Hankster het volgende:

[..]

Bert met z'n pet en z'n tosti
Ja!
Je zou bijna denken dat het een normaal mensen is die ook wel eens last heeft van de zon en moet eten!
pi_59792793
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ja!
Je zou bijna denken dat het een normaal mensen is die ook wel eens last heeft van de zon en moet eten!
Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:10:39 #165
127004 maril
Smeetsfan
pi_59794906
quote:
Op zondag 29 juni 2008 04:50 schreef Perico het volgende:

[..]

Henk Kok bij het schaatsen is veel vileiner en zuigender dan Bert.. zijn aanvaringen met Marianne Timmer zijn legendarisch... als Berts vertrek zou betekenen dat Kok alle toernooien gaat doen, is het voor de schaatsers geen vooruitgang!
Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_59794986
@Joeriii Amen.
MSN: mircof@live.nl
pi_59795004
Laat hem maar definitief opbokken met die gesloten vragen waarin hij zijn mening doordramt en niet luistert naar de antwoorden van de geïnterviewde... Hij vindt zichzelf veel te belangrijk, dodelijk voor een interviewer/journalist...

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 juni 2008 @ 15:17:11 #168
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_59795038
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:10 schreef maril het volgende:

[..]

Henk KOk en Marianne Timmer konden/kunnen goed met elkaar overweg dat ze wel eens zaten te kijven , was wel leuk.
hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
pi_59795488
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je moet toch wel toegeven dat hij er op die foto uitziet alsof 'ie een ernstige geestelijke handicap heeft.
Waarom?
Omdat die zijn mond openheeft en zijn hoofd ietwat gedraaid is?

Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.

Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
pi_59796504
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Waarom?

Het valt misschien niet zo op, maar zo te zien geeft die een interview aan iemand (let op die microfoon). Dan kan het wel eens gebeuren dat een mond opengaat en die persoon wat met je hoofd beweegt.

Om die persoon dan maar een geestelijke handicap aan te meten is wel heel erg simpel.
Je begrijpt mijn post verkeerd. Ik bedoelde dat het gewoon een erg slechte foto is .
pi_59798926
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.

Verder is Bert grappig en kleurrijk en een superheld.
pi_59799176
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:
Bert moet blijven. De enige verslaggever die niet overal doorheen glibbert en het daarnaast nog eens geen reet kan schelen of je de vuilnisman of de koningin bent. En mensen die zeggen dat hij geen mening in zijn kritische vragen mag stoppen zijn gewoon lomp. In elke kritische vraag schuilt een mening, anders zou je hem niet stellen.

Bert is een zuiger
Blij dat ie oprot
pi_59799482
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:20 schreef qonmann het volgende:

[..]

Bert is een zuiger
Blij dat ie oprot
Hij blijft
  maandag 30 juni 2008 @ 18:34:33 #174
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_59799513
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef BertMaalderink het volgende:

Goeie genade Bert, een beetje bescheidenheid zou je sieren, dekselse collega!
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.
pi_59799698
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij blijft
Hij heeft opgezegd dus wegwezen :
een man een man
een woord een woord

..en anders is ie toch aangeschoten wild.
Kan ie alleen nog achter de schermen werken, mag ook
pi_59799744
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

Hij heeft opgezegd dus wegwezen :
een man een man
een woord een woord

..en anders is ie toch aangeschoten wild.
Kan ie alleen nog achter de schermen werken, mag ook
De NOS doet er alles aan om hem te behouden
  Trouwste user 2022 maandag 30 juni 2008 @ 21:40:46 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_59804489
Van mij mag ie blijven

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59804669
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:40 schreef tong80 het volgende:
Van mij mag ie blijven

ik had vanmiddag een vergadering met zijn vriendin

ja, ik maak nog eens wat mee

ik heb express heel zuigende vragen gesteld
  Trouwste user 2022 maandag 30 juni 2008 @ 21:48:52 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_59804714
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:

[..]

ja, ik maak nog eens wat mee

ik heb express heel zuigende vragen gesteld
'Mevrouw Maalderink, heeft ie het zuigen van u geleerd ?'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 juni 2008 @ 21:57:08 #180
127004 maril
Smeetsfan
pi_59804945
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:

[..]

hohohoooo een goed bewaard geheim binnen de NOS burelen is toch wel dat Henk, Marianne nog wel eens te grazen neemt in de kleedkamer na de wedstrijd. Goeie genade die Marianne kan er wat van hoor. Dat moet jij toch weten Dekselse Mart! Het blijft nog lang onrustig in Thialf.
Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?
  maandag 30 juni 2008 @ 21:58:49 #181
127004 maril
Smeetsfan
pi_59804986
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef SCH het volgende:

[..]

De NOS doet er alles aan om hem te behouden
Ik hoop dat het lukt
  maandag 30 juni 2008 @ 22:00:25 #182
127004 maril
Smeetsfan
pi_59805031
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Waarom?

Sterker mog het is een leuke foto van Bert.
pi_59805172
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Die kerel, een vriendin!?

Zeker een visueel gehandicapte met subsidiebaan bij de PO?
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 30 juni 2008 @ 22:15:18 #184
210124 Evert_ten_Napel
Wat een klasbak!
pi_59805466
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:57 schreef maril het volgende:

[..]

Hij heeft gister het woord duivelse(Niki Terpstra) in zijn mond genomen heeft hij die van jou?
hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
pi_59806939
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:

[..]

hohohooo die dekselse Bert! Wat een sterke oneliner van deze klasbak van een journalist. Het zwaard is geslepen hoor!
. Idioot.
  maandag 30 juni 2008 @ 23:41:17 #186
127004 maril
Smeetsfan
pi_59808161
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:15 schreef Evert_ten_Napel het volgende:

[..]

Bert is ook een klasbak van en journalist, maar ik bedoelde iemand anders
  maandag 30 juni 2008 @ 23:43:08 #187
127004 maril
Smeetsfan
pi_59808217
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:05 schreef Mugger het volgende:

[..]

Die kerel, een vriendin!?

Zeker een visueel gehandicapte met subsidiebaan bij de PO?
Hij heeft zelfs kinderen een zoontje is geboren tijdens het EK 2004 toen moest hij als een speer naar huis in de nacht. stond in een interview die hij had met de nieuwe revu.

interview revu.
Bert Maalderink (44) is de belangrijkste verslaggever van NOS Studio Sport tijdens het EK voetbal.

Waarom ben jij de belangrijkste verslaggever? ‘Dat zou ik zelf nooit zo zeggen. Maar misschien omdat ik de bondscoach en de spelers interview? Daarin heb ik een eigen stijl. Sommigen noemen het agressief. Ik vind: het is prikkelend. Ik ben een vragensteller, die een reactie uitlokt. Ik ben niet uit op ruzie. Als het dat toch wordt, ligt het aan de ander.’

Is jouw ietwat zeurderige stem een voor- of een nadeel? ‘De herkenbaarheid is een voordeel. Het is handig om iets te hebben waardoor je opvalt. Je stem, je uiterlijk. Ik heb veel mee wat dat betreft.’

Je lijkt op Sneeuwvlokje. ‘Dat is ’n positieve omschrijving. Ik hoor ook weleens: albino. Feitelijk klopt dat niet, want ik heb geen rode ogen.’

Je werd bij Studio Sport aangenomen door Kees Jansma, de huidige perschef van Oranje. Levert dat voordelen op? ‘Misschien dat hij weet dat ik betrouwbaar ben. En dat ik tegen de sterspelers hetzelfde doe als tegen de mindere goden. Maar mijn manier van werken is niet de zijne. Jansma vindt mij te aanvallend. Hij zei ooit dat ik Sesamstraat-tv maak, met Jeugdjournaal-onderwerpen. Dat leek me geen compliment.’

Wanneer is het EK voor jou geslaagd? ‘Als we er toch zijn, wil ik ook de finale meemaken. Gelukkig realiseert iedereen zich dat het in deze poule moeilijker is om de tweede ronde te bereiken dan om daarna de finale te halen. Dat tempert het overdreven nationalisme.’

Tijdens het vorige EK werd je zoon Robbe geboren. Je vloog direct terug naar Nederland. Zou je dat weer doen? ‘Natuurlijk! Het overviel me; hij werd zes weken te vroeg geboren. De weeën begonnen toen ik zat te monteren. Ik nam een nachtvlucht, maar miste de geboorte. En Nederland – Portugal heb ik ook niet meer gezien!’

Heeft Van Basten respect voor je? ‘Respect heb je voor iemand van 88 die nog drie salto’s kan. Hij vindt mij niet vervelend. Die man staat overal boven.’

Wat is je laatste grote aankoop geweest? ‘Een Nespresso-machine. Mijn vriendin wilde lekkere koffie drinken, volgens haar was Nespresso de beste. Dus de Senseo moest eruit.’

Antoinnette Scheulderman
Foto: Paul Levitton
pi_59809231
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Laat hem maar definitief opbokken met die gesloten vragen waarin hij zijn mening doordramt en niet luistert naar de antwoorden van de geïnterviewde... Hij vindt zichzelf veel te belangrijk, dodelijk voor een interviewer/journalist...

je neemt de woorden uit mn mond.

bye bye bertje.
pi_59822935
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Evert_ten_Napel het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')