Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.
Ach alsof Bert alles weet wat er speelt binnen het team:quote:
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.
lol, die ondertitelquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is Bert eruit, of ik eruit.
Wat een dubbelzinnigheid.
Onzin... je kan namelijk prima een journalist negeren tijdens een persconferentie... En dan kan de NOS eieren voor z'n geld kiezen en iemand anders er naartoe sturen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.
Bij oranje stond de snor en meer van de VI ook al op zn zwarte lijst hoor. Het is maar net hoe de KNVB ermee omgaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.
Wat maakt hem een goede journalist dan? Hij stelt ALTIJD vragen vanuit een negatieve standpunt en is ook alleen maar op zoek naar eventuele relletjes. Hij hoeft echt niet altijd in een jubelstemming te zijn, maar om nou steeds vanaf vraag 1 proberen om iets negatiefs te belichten lijkt me niet tactisch. Je kunt toch ook gewoon neutrale vragen stellen en als je meent dat niet alles verteld wordt, dan pas doorvragen en eventueel wat scherper en negatiever?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:42 schreef Beauregard het volgende:
Bert is goed.
Hij doet gewoon z'n werk. En inderdaad, als je zijn hoofd kent, dan vind je 'm wellicht meteen vijf keer zo irritant. Maar de beste man is gewoon een goede journalist.
En dat gelul over dat Bertje de teamgeest probeert te breken. Alsjeblieft zeg.!!1!!
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is Bert eruit, of ik eruit.
Wat een dubbelzinnigheid.
quote:Hoe Bertje aan die littekens kwam
‘Nog thee, Bertje?”
“Waarom vraagt u dat, mam?”
“Ik heb net nieuwe thee gezet, ik kan hem ook over het balkon gooien.”
“Dus u zou de pot thee liever over het balkon gooien?”
“Ja, wil je nou nog thee of niet?”
“O sorry hoor, ik stelde maar gewoon een vraag.”
“Nee, ík stelde een vraag, namelijk of je nog thee wilt. En ik zou zo langzamerhand antwoord willen, want ik krijg een lamme arm…”
“Juist. Dus u zou willen dat die theepot wat lichter was.”
“Ja. Inderdaad.”
“En daarom moet ík thee drinken.”
“Nee hoor, dit kan ook!” (Giet theepot leeg over Bertjes hoofd.)
Waarom Bertje van voetballen moest
Scheidsrechter: “Maalderink! Geel!”
“Maar scheids…”
“Niks maar. Geel. Wegwezen.”
“Ja maar scheids, kunt u misschien uitleggen waaróm precies?”
“Je trapt die gozer keihard voor z’n poten.”
“Keihard, kunt u dat toelichten? De een verstaat onder keihard misschien wel iets heel anders dan…”
“Die gozer ligt te janken van de pijn, Maalderink, en de bal was aan de andere kant van het veld.”
“Maar dan heb ik toch nog één vraagje.”
“Hou op met je gezeik, Maalderink, of je krijgt rood.”
“U werkt toch bij de Hema?”
“Ja, hoezo?”
“Nou, omdat onze tegenstander wordt gesponsord door V&D, en die zitten in hetzelfde concern als de Hema, dus ja, bent u dan nog wel objectief, kun je je afvragen.”
“Zeg snotaap, wou jij mijn integriteit als scheidsrechter in twijfel trekken?”
“O nee, nee, dat zou ik natuurlijk nooit doen. Ik stel maar een vráág.”
“Oké. En dit is mijn antwoord: rood. Douchen!”
“Ja maar…”
“Opzouten, Maalderink. Ga jij maar op kickboksen.”
Hoe Bertje carrière maakte
“Ja luisteraars, u luistert nog altijd naar Streekradio Hattum, en we zijn weer terug op het gemeentehuis, waar de speciale raadsvergadering zojuist is beëindigd, over de kwestie Omniplay, de fabrikant van speeltoestellen die op de Brink van Hattem twee wipkippen geplaatst heeft zónder vergunning, terwijl de verantwoordelijke wethouder, de heer Loswal, in het verleden verkering gehad heeft met de achterbuurman van de portier van Omniplay, zoals wij eerder onthulden, dus dat ruikt naar vriendjespolitiek en belangenverstrengeling. Naast mij staat burgemeester Ronderdonk. Burgemeester, het viel mij op dat u daarnet als eerste naar buiten kwam, en niet wethouder Loswal. Mogen we daaruit afleiden dat u gewonnen heeft?”
“Nou nee, ik zit gewoon wat dichter bij de deur, dus…”
“U kunt toch niet ontkennen dat er een zekere beeldvorming van uitgaat.”
“Eh, nee.”
“Juist, dus dat had ik toch goed gezien.”
“Ik bedoel nee, dat is niet zo.”
“Dus u ontkent het inderdaad niet. Ja nee, ik vráág het maar. Wethouder Loswal had ook als eerste naar buiten kunnen komen.”
“Nou, dan had hij over mij heen moeten klimmen.”
“En dat heeft u tegengehouden.”
“Nee, dat is niet gebéúrd.”
“Precies, want u wilde als eerste naar buiten komen. Laatste vraag. Slaat u uw vrouw nog zo?”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |