Dat déden we via mail!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er iets irritant was, waren het wel de Black-afspreek-gesprekken.Jij, MB, Sanne.. "Wanneer gaan we afspreken?", "Oeh, en waar?", "Hoe laat precies?" Etc. Doe dat lekker in de mail, op msn of per telefoon.
We Are The World van Michael Jackson.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs bij het volkslied al![]()
Da's ook zoiets. Met drie, vier mensen nabespreken waar de rest niet bij was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat déden we via mail!
Hier kwamen we alleen hyperen hoe tof of stom het was geweest
Bij die dan weer nietquote:
Dat gebeurt hier gelukkig ook niet zo vaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's ook zoiets. Met drie, vier mensen nabespreken waar de rest niet bij was. [ afbeelding ]
Ik ook geen kippenvel, maar vind het wel wat hebben. Maar ja, als ze 'Sylvie is de hoer van Amsterdam' massaal zingen, doet het me ook wel wat.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook geen kippenvel, maar vind het wel wat hebben. Maar ja, als ze 'Sylvie is de hoer van Amsterdam' massaal zingen, doet het me ook wel wat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel een leuk liedje dat van Barrack
Heb je het bij deze ook?
Oh god, ik hoop dat ik het morgen droog hou in de kroegquote:
"Tranen? Nee joh, er zit iets in mijn oog, hihi"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
Met zo'n legioen als dat van Oranje (dat in de laatste minuut het Wilhelmus aanhaalt) moet het met dat nummer - en dus de tranen van MB
- wel goedkomen, denk ik zo.
quote:
Ik vind "parodieën.quote:
Nee, want met 'humor' kun je alle kanten op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind "parodieën." eenzelfde soort bewering als "humor.
"... Zulke nietszeggendheid ben ik niet van je gewend
'Parodie' is zeker meer afgebakend, maar nog steeds erg breed. Je hebt bijvoorbeeld al die Scary Movie, Date Movie, Superhero Movie dingen, die echt dramatisch slecht zijn. Sterker nog: er zijn volgens mij meer slechte dan goede parodieën. Zolang er nog zulke grote verschillen binnen één begrip vallen, vind ik het komisch om "[Begrip].quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want met 'humor' kun je alle kanten op.'Parodieën' is toch wat meer afgebakend.
Ik zeg bijvoorbeeld wel 'IJs.', maar niet 'Eten.
'.
Het idee van een parodie staat me gewoon aan. Een punt maken door het origineel voor een deel te kopiëren, maar dan met net een andere wending/boodschap/tekst.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef Zhenar het volgende:
Forumthread over "Photobombers"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En over negen maanden heb je een dot van een dochterquote:En ik kan me niks herinneren van afgelopen nachtmaarja ik leef nog kennelijk
Boula is oke ole oleeeeeeeeheeeeeeequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zal vast een fijn hart onder de riem voor hem zijn
Muy bien!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben afgestudeerd!!!!!
En ik kan me niks herinneren van afgelopen nachtmaarja ik leef nog kennelijk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
En over negen maanden heb je een dot van een dochter
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
You wanna fuck TuckerYou wanna suck his cock and have his babies
![]()
Idd, maar die gasten hebben dan ook scholing gehad, itt die van ONZquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat forum wel grappig. Lekker to the point en veelal humoristischEen beetje zoals ONZ zou moeten zijn
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Zhenar het volgende:
BVO, jij bent best een prono koning zeg![]()
Heb je er wel eens aan gedacht om beursanalist te worden? Klinkt heel suf, maar meeeeeen wat kun je daar veel pieken mee verdienen, mocht je ook daar over zoveel inzicht en instinct blijken te beschikkenNadeel is natuurlijk dat de je met zo'n baan vaak een burn-out krijgt rond je veertigste... maar dan ben je toch al binnen en kun je lekker gaan rentenieren
Wees blij met mijn gratis carrièreadviesquote:
Ah. Ik lees het terug as ik nuchter ben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees blij met mijn gratis carrièreadvies
Wat gek, dat heb ik nou altijd op FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef BVO het volgende:
wat voel ik me bij het lezen van die ongein heerlijk moreel superieur aan dat gepeupel.
Misschien niet politiek correct, maar wat een typische namen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
Ah, nu weet ik weer waarom ik niet aan meeten doe.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef BVO het volgende:
Mag ik een vrijdagmiddag borrel hebben, kurhoer. Ja toch.
Ik herinner me dat ze hier in SC wilden komen posten en of wij daar "klaar voor waren"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef BVO het volgende:
Die DGK SC, how sad!!!!
Dat Huub-topic ook, wat voel ik me bij het lezen van die ongein heerlijk moreel superieur aan dat gepeupel.
Die meet van jou was dus tóch een hoaxquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
watjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
http://www.endandit.nl/en(...)-gezellige-fok-forumquote:
Ik ga zo naar de stadquote:
Erg vermakelijk om terug te lezenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
Kledingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker
Gisteren al gedaan
Wat ga je kopen?
"Ik herinner me" Gast, het is amper een week geleden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ze hier in SC wilden komen posten en of wij daar "klaar voor waren"
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die meet van jou was dus tóch een hoax
quote:
Dát vind ik eigenlijk het ergstquote:
1-3 zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
1-2! _o-!!! Frankrijk, Italië.. allemaal kippetje eitje. En dan verliezen vanRusland
.
Ik zou haar op de bank laten slapen vannacht...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Duvel het volgende:
XM: "We liggen er uit en dat is prihima, exit Hollandia!".
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef Duvel het volgende:
Te veel eer, de huidige bank ligt te goed!
Die in Gouda is kaal beton. Maar ik mag niet meer rijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dan wordt het toch de grond... of is die ook te comfortabel?
Dat wordt dan lopen voor XMquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die in Gouda is kaal beton. Maar ik mag niet meer rijden.
Nee, maar ik heb ook geen Welpies, dus ben snel klaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:52 schreef Duvel het volgende:
Ze steekt een middelvinger op naar het scherm.
Ze suggereert dat je je welpies op kleur gaat sorteren. Was jij niet kleurenblind?
Nah, toch maar niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef BVO het volgende:
Ik ga nu heerlijk naar de stad die Hollanders uitlacen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef IQM het volgende:!!!!
Dit team wordt zooooooooooooooo fucking hard Europees Kampioen!![]()
![]()
Serieus.
Als je wereldkampioen Italië met 3-0 van de mat speelt en met 4-1 van vice-kampioen Frankrijk wint, ben je een hele grote.
Bijna goed danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Dit team gaat op een heel knurftige manier onderuit tegen Zweden in de kwartfinale hoor!
De eerste wedstrijden had iets fris, al had het tegen Frankrijk al fout kunnen/moeten gaan. Na een paar wedstrijden kennen andere ploegen dat kunstje wel, en dan blijkt het al met al een vrij gemiddelde ploeg, absoluut niet kampioenswaardig. Komt bij dat de coach zeer matig is en gisteren volledig is afgetroefd... niet zo verrassend hoor, al met al..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:29 schreef IQM het volgende:
Hoe cru het ook klinkt, de dood van het dochtertje van Boulah heeft er volgens mij heel veel mee te maken. Hoe verklaar je anders het verschil in contrast tussen het fletse Oranje van gisteren en het geniale Oranje uit de groepsfase?!
Eh.... '98 vergeten..?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:31 schreef Re het volgende:
waarom heeft Hiddink dat toch nooit met het Nederlands elftal voor elkaar gekregen?
Vierde geworden in 98 hoor. Op het WK.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:31 schreef Re het volgende:
waarom heeft Hiddink dat toch nooit met het Nederlands elftal voor elkaar gekregen?
tsja 5-0 op Zuid Korea een leuke wedstrijd tegen argentinie en daarna de zepert tegen brazilie...quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vierde geworden in 98 hoor. Op het WK.
Ik denk dat dat niet zijn voornaamste reden is om voor Rusland te kiezen hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:03 schreef IQM het volgende:
Mja, Hiddink wordt toch nooit meer bondscoach van Oranje. Die wil enkel nog underdogs coachen.
Nee, maar wel om voor Zuid-Korea, Australië en nu Rusland te kiezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zijn voornaamste reden is om voor Rusland te kiezen hoor.
Bedoel je misschien "appeltje eitje"?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
allemaal kippetje eitje
Houd je bek knurft dat maakt niet uitquote:
Een spijkerbroek, een riem en een t-shirt! Mijn eerste kledingaankoop in maandenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
KledingHoop ik.
Wat heb jij gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |