Dat déden we via mail!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er iets irritant was, waren het wel de Black-afspreek-gesprekken.Jij, MB, Sanne.. "Wanneer gaan we afspreken?", "Oeh, en waar?", "Hoe laat precies?" Etc. Doe dat lekker in de mail, op msn of per telefoon.
We Are The World van Michael Jackson.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs bij het volkslied al![]()
Da's ook zoiets. Met drie, vier mensen nabespreken waar de rest niet bij was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat déden we via mail!
Hier kwamen we alleen hyperen hoe tof of stom het was geweest
Bij die dan weer nietquote:
Dat gebeurt hier gelukkig ook niet zo vaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's ook zoiets. Met drie, vier mensen nabespreken waar de rest niet bij was. [ afbeelding ]
Ik ook geen kippenvel, maar vind het wel wat hebben. Maar ja, als ze 'Sylvie is de hoer van Amsterdam' massaal zingen, doet het me ook wel wat.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook geen kippenvel, maar vind het wel wat hebben. Maar ja, als ze 'Sylvie is de hoer van Amsterdam' massaal zingen, doet het me ook wel wat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel een leuk liedje dat van Barrack
Heb je het bij deze ook?
Oh god, ik hoop dat ik het morgen droog hou in de kroegquote:
"Tranen? Nee joh, er zit iets in mijn oog, hihi"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
Met zo'n legioen als dat van Oranje (dat in de laatste minuut het Wilhelmus aanhaalt) moet het met dat nummer - en dus de tranen van MB
- wel goedkomen, denk ik zo.
quote:
Ik vind "parodieën.quote:
Nee, want met 'humor' kun je alle kanten op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind "parodieën." eenzelfde soort bewering als "humor.
"... Zulke nietszeggendheid ben ik niet van je gewend
'Parodie' is zeker meer afgebakend, maar nog steeds erg breed. Je hebt bijvoorbeeld al die Scary Movie, Date Movie, Superhero Movie dingen, die echt dramatisch slecht zijn. Sterker nog: er zijn volgens mij meer slechte dan goede parodieën. Zolang er nog zulke grote verschillen binnen één begrip vallen, vind ik het komisch om "[Begrip].quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want met 'humor' kun je alle kanten op.'Parodieën' is toch wat meer afgebakend.
Ik zeg bijvoorbeeld wel 'IJs.', maar niet 'Eten.
'.
Het idee van een parodie staat me gewoon aan. Een punt maken door het origineel voor een deel te kopiëren, maar dan met net een andere wending/boodschap/tekst.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef Zhenar het volgende:
Forumthread over "Photobombers"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En over negen maanden heb je een dot van een dochterquote:En ik kan me niks herinneren van afgelopen nachtmaarja ik leef nog kennelijk
Boula is oke ole oleeeeeeeeheeeeeeequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zal vast een fijn hart onder de riem voor hem zijn
Muy bien!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben afgestudeerd!!!!!
En ik kan me niks herinneren van afgelopen nachtmaarja ik leef nog kennelijk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
En over negen maanden heb je een dot van een dochter
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
You wanna fuck TuckerYou wanna suck his cock and have his babies
![]()
| Forum Opties | |