Het enige dat ik op zo'n dag doe is ouwehoeren met collega's, internet (ze zien me scherm nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lekker werk dan dat je gewoon kunt internetten!
Ik heb een ochtendhumeur en sliep pas rond half twee. Dus das dan best kort hoorquote:Ik zit nog vol adrenaline van het slagen dus slapen lukte me niet meer, hoewel mn oogjes nu weer beginnen te knijpen. Maar ik krijg zo weer bezoek dus ik moet het even uithouden. Daarna duik ik op de bankKwart over zeven is toch best te doen? Hoe gaat het eigenlijk met jouw scriptie, lukt het een beetje?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef BVO het volgende:
En je mag best het gesprek binnenvallen met een leuke toevoeging of anekdote hoor, IQM.
Komt er dit jaar wéér een Idols?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef BVO het volgende:
Ja. Degene die door een groot gedeelte van IDO geminacht werd, maar die door SS en mij elke week met honderden (spreekwoordelijke) SMS'jes gesteund werd. Eigenlijk degene die Idols daardoor leuk maakte (elk jaar zijn we immers op zoek naar een deelnemer om te hypen
).
Ja, die waren altijd saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef IQM het volgende:
*Bupa/niksan-conversatie-flashbacks krijgt*
Wel, nee!quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef IQM het volgende:
Aubade vor Boulahrouz
Blijft toch een kippenvelnummer.
Wat zingen ze dan vóór YNWA? Of bedoelen ze het volkslied?quote:De aanwezigen in het stadion zullen Boulahrouz tijdens de eerste minuut van de wedstrijd massaal toezingen. Direct daarna heft men met zijn allen de hymne You'll never walk alone aan.
Gatver!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef BVO het volgende:
die ene die van de twee walletjes is
Die vielen best mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef IQM het volgende:
Het was net zoiets als een MB/Dizer-conversatie, zeg maar.
Lalalalala Khalid Boulahrouz?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Wat zingen ze dan vóór YNWA? Of bedoelen ze het volkslied?
Ik krijg ook altijd kippevel van dat nummer
Dat zal vast een fijn hart onder de riem voor hem zijnquote:
Uit welk jaartal? Wij hebben namelijk twee soorten conversaties:quote:
Als er iets irritant was, waren het wel de Black-afspreek-gesprekken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uit welk jaartal? Wij hebben namelijk twee soorten conversaties:
- ik mag jou niet... rot op trut.. hou je bek lul
en toen
- Babe..love you velly much, vanavond Black?
Jaaa zuipen
![]()
![]()
![]()
Ik heb het zelfs bij het volkslied alquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef IQM het volgende:
En bij mij komt dat kippenvelmoment voor een groot deel uit het massale. Dat iedereen tegelijkertijd zingt.
Daarom vind ik 'Yes We Can' van Will.i.am voor Obama ook zo geslaagd.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uit welk jaartal? Wij hebben namelijk twee soorten conversaties:
- ik mag jou niet... rot op trut.. hou je bek lul
en toen
- Babe..love you velly much, vanavond Black?
Jaaa zuipen
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |