En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feestenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:
Idd, die wedstrijd duurt (alles bij elkaar) een uur of 2... dan zet je toch gewoon een tv neer? Kan zelfs erg gezellig zijn dan met z'n allen!
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feesten![]()
Je moet geen feestjes rond voetbalwedstrijden plannen.
Juist een extra goede reden om veel te zuipen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Toen Nederland er de vorige keer tegen Portugal uitvloog stond ik ook op een feestje. Dat was ver einde feest na de wedstrijd, maargoed daar waren ook wel veel fanatiekelingen bij ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En RATM!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...
Hoi trouwens. Alles goed?
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar te proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die bij het maken van hun planning geen rekening houden met het EK. Vriendin van mij heeft dan cd-presentatie, maar niemand komt natuurlijk
.
Niemand had verwacht dat "we" de 2e ronde zouden halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef vooral het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef vooral het volgende:
heel verhaal waarin TS aangeeft homo te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |