Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef katje het volgende:Ok ongeveer anderhalf jaar geleden gebeurde het volgende..
Ik werd verliefd op een jongen. Ik kende hem al een tijdje maar,
we waren eerst alleen vrienden. Na ongeveer een half jaar om elkaar heen draaien
besloten we het te proberen. We waren niet van elkaar weg te slaan
we waren constant bij elkaar en we konden niet van elkaar afblijven. Met andere woorden de relatie was echt top!
Na een half jaartje namen we een grote beslissing, we gingen samen een appartementje huren.
Onnadenkend werd het op zijn naam gezet. De eerste maanden samenwonend gingen heel goed en er was geen vuiltje aan de lucht.
Soms denk ik dat het een beetje te perfect was. Het veranderde ook na een paar maanden.
Hij ging macho-achtig doen. Hard praten, ruzie maken. Het werd steeds minder alles.
Uiteindelijk werden de ruzies zo erg dat ik besloot om een paar weken naar mijn ouders terug te gaan.
Ik kon het niet meer goed aan, en wist niet goed hoe ik met zijn acties om moest gaan.
Toen ik terugkwam had hij een mededeling. Het was uit. Hij zou weggaan uit ons appartementje.
Ik wist niet waarom, en dat wou hij ook niet zeggen. Ondanks alles hield ik veel van hem
en het deed mij daarom ook veel pijn.
Ik dacht dat mijn leven instortte, en heb daar heel veel moeite mee gehad om er weer bovenop te komen.
Uiteindelijk ging het beter met me door hulp van buitenaf, toen vervolgens de volgende klap kwam..
Omdat hij het appartement op zijn naam had staan eiste hij dat ik eruit ging. Ik betaalde gewoon netjes de huur enzo.
Maar hij had het contract staan. Het was zo oneerlijk.
Ik had hem nooit iets gedaan, ik was nooit naar tegen hem geweest! Tuurlijk waren de ruzies niet leuk,
maar iedere relatie heeft ruzie's.
Ik ben zo boos, echt heel boos. Hij zei altijd: wraak is het zoetste gevoel. Nou oke dan. Het is goed.
Als je het wilt dan kan je het krijgen. Hij zat altijd op fok maar wat hij nooit wist is dat ik er ook lang op zat.
Middels deze weg wil ik jullie de waarheid over hem vertellen.
Want de lieve jongen, die meneer hier doet voorkomen, is het allang niet meer!
Jullie zullen hem wel kennen als razzberry of nou ja Paramnesia zoals hij nu hier blijkbaar heet.
Meneer de patser, meneer de ondernemer, meneer de ik-ben-beter-dan-jou-in-het-leven.
Meneer vind zichzelf o zo geweldig hier op het forum, maar eigenlijk is hij niks.
Je sucked in bed Rasheed dat mag je nu wel weten.
Je denkt alles met je geld te kunnen, klopt ook ik deed het alleen maar voor je geld.
Niet omdat je zo een mooi koppie had. Geloof maar van niet.
Je was gewoon fijn voor even, en even duurt nooit lang! Jesus wat ben ik blij dat ik van je af ben!
Ik wou gewoon dat jullie wisten wat voor kansloze rukker hij is.
Ik hoop dat je het leuk hebt met al die sletjes die je hier oppikt.
Dat je ze goed weet in te pakken! maar lieve meisjes op dit forum, geloof niks van wat hij je verteld!
Het grootste gedeelte is toch onzin.
Stik maar Rasheed. Klootzak. Val maar dood. Ik hoop je nooit meer te zien en ik denk dat het zo wel lukt he.