Geluk dwing je af.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mazzel, gewoon teringharde strontmazzel.
Maargoed, Feli
Ik heb alleen koffie Ludo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ipv openen van topics zou je beter eens langs kunnen komen met bier.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, ipv openen van topics zou je beter eens langs kunnen komen met bier.
Ik ben geen Turk man.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Paramnesia en Zargon! Komen jullie even meetoeteren hier bij mij?
Zeg recycle jij nu mijn eerder gemaakte post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Snakey het volgende:
zarGon is er even niet, denk ik.
TTOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik ook niet maar ik toeter even mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk man.Maar was wel voor Turkije.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Turken horen helemaal niet bij Europa
Mooi, het is nu bedtijd voor je. Scheer je weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde inderdaad wat over voetbal bij het sporten.
Ik bekijk het vanaf Azië ennu?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Sinds wanneer ben jij mijn vader/moeder?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, het is nu bedtijd voor je. Scheer je weg.
Ze moet mij nog bevredigen mr $neeks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mooi, het is nu bedtijd voor je. Scheer je weg.
Sinds wanneer kan jij het verschil tussen je vader/moeder/iemand anders niet meer maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mijn vader/moeder?
Ow okee. Vergeet die voorlaatste post dan maar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze moet mij nog bevredigen mr $neeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |