Dát vind ik eigenlijk het ergstquote:
1-3 zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
1-2! _o-!!! Frankrijk, Italië.. allemaal kippetje eitje. En dan verliezen vanRusland
.
Ik zou haar op de bank laten slapen vannacht...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Duvel het volgende:
XM: "We liggen er uit en dat is prihima, exit Hollandia!".
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef Duvel het volgende:
Te veel eer, de huidige bank ligt te goed!
Die in Gouda is kaal beton. Maar ik mag niet meer rijden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..].
Dan wordt het toch de grond... of is die ook te comfortabel?
Dat wordt dan lopen voor XMquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die in Gouda is kaal beton. Maar ik mag niet meer rijden.
Nee, maar ik heb ook geen Welpies, dus ben snel klaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:52 schreef Duvel het volgende:
Ze steekt een middelvinger op naar het scherm.
Ze suggereert dat je je welpies op kleur gaat sorteren. Was jij niet kleurenblind?
Nah, toch maar niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef BVO het volgende:
Ik ga nu heerlijk naar de stad die Hollanders uitlacen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:35 schreef IQM het volgende:!!!!
Dit team wordt zooooooooooooooo fucking hard Europees Kampioen!![]()
![]()
Serieus.
Als je wereldkampioen Italië met 3-0 van de mat speelt en met 4-1 van vice-kampioen Frankrijk wint, ben je een hele grote.
Bijna goed danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
!
Dit team gaat op een heel knurftige manier onderuit tegen Zweden in de kwartfinale hoor!
De eerste wedstrijden had iets fris, al had het tegen Frankrijk al fout kunnen/moeten gaan. Na een paar wedstrijden kennen andere ploegen dat kunstje wel, en dan blijkt het al met al een vrij gemiddelde ploeg, absoluut niet kampioenswaardig. Komt bij dat de coach zeer matig is en gisteren volledig is afgetroefd... niet zo verrassend hoor, al met al..quote:Op zondag 22 juni 2008 13:29 schreef IQM het volgende:
Hoe cru het ook klinkt, de dood van het dochtertje van Boulah heeft er volgens mij heel veel mee te maken. Hoe verklaar je anders het verschil in contrast tussen het fletse Oranje van gisteren en het geniale Oranje uit de groepsfase?!
Eh.... '98 vergeten..?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:31 schreef Re het volgende:
waarom heeft Hiddink dat toch nooit met het Nederlands elftal voor elkaar gekregen?
Vierde geworden in 98 hoor. Op het WK.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:31 schreef Re het volgende:
waarom heeft Hiddink dat toch nooit met het Nederlands elftal voor elkaar gekregen?
tsja 5-0 op Zuid Korea een leuke wedstrijd tegen argentinie en daarna de zepert tegen brazilie...quote:Op zondag 22 juni 2008 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vierde geworden in 98 hoor. Op het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |