Idd, maar die gasten hebben dan ook scholing gehad, itt die van ONZquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat forum wel grappig. Lekker to the point en veelal humoristischEen beetje zoals ONZ zou moeten zijn
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Zhenar het volgende:
BVO, jij bent best een prono koning zeg![]()
Heb je er wel eens aan gedacht om beursanalist te worden? Klinkt heel suf, maar meeeeeen wat kun je daar veel pieken mee verdienen, mocht je ook daar over zoveel inzicht en instinct blijken te beschikkenNadeel is natuurlijk dat de je met zo'n baan vaak een burn-out krijgt rond je veertigste... maar dan ben je toch al binnen en kun je lekker gaan rentenieren
Wees blij met mijn gratis carrièreadviesquote:
Ah. Ik lees het terug as ik nuchter ben.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees blij met mijn gratis carrièreadvies
Wat gek, dat heb ik nou altijd op FOK!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef BVO het volgende:
wat voel ik me bij het lezen van die ongein heerlijk moreel superieur aan dat gepeupel.
Misschien niet politiek correct, maar wat een typische namen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
Ah, nu weet ik weer waarom ik niet aan meeten doe.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:31 schreef BVO het volgende:
Mag ik een vrijdagmiddag borrel hebben, kurhoer. Ja toch.
Ik herinner me dat ze hier in SC wilden komen posten en of wij daar "klaar voor waren"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef BVO het volgende:
Die DGK SC, how sad!!!!
Dat Huub-topic ook, wat voel ik me bij het lezen van die ongein heerlijk moreel superieur aan dat gepeupel.
Die meet van jou was dus tóch een hoaxquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
watjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef IQM het volgende:
Pas altijd op dames!
http://www.endandit.nl/en(...)-gezellige-fok-forumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |