Voor watquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Oh, ik heb jullie ook nodig!!!
Ik ook! willen jullie mijn verslag afmakenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:56 schreef Piles het volgende:
Oh, ik heb jullie ook nodig!!!
En de mijne?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook! willen jullie mijn verslag afmaken
Al is dat wel een goed ideequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
Ik ook! willen jullie mijn verslag afmaken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
Nee, nergens voor nodig, ik kan gewoon niet zonder jullie
pff...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
Nee, nergens voor nodig, ik kan gewoon niet zonder jullie
Weet ik tochquote:
quote:
Kwam jij nog naar de meet?quote:
Wat een stilte ineens om ons heen hequote:
idd.. het is geen GTST he mensen!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat een stilte ineens om ons heen he
idd!! hier mag je erdoorheen pratenquote:
Daarvoor is wel iets meer nodig hequote:
Begint wel een beetje soapie te worden zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. het is geen GTST he mensen!!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
idd!! hier mag je erdoorheen praten
als jij nou een lekkere vriendin krijgt dan is er misschien wel wat te ruilen jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Begint wel een beetje soapie te worden zo
Over een tijdje wordt het 1 grote partnerruil en kunnen we op tv
Zou jij wel willen he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
eensch..quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor is wel iets meer nodig he
Moeten we wel even voor een partner voor jou zorgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we wel even voor een partner voor jou zorgen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga niet van partner ruilenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft ook zulke mooie ogen zo'n mooi oog
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft ook zulke mooie ogen zo'n mooi oog
Ik was bij de fysioquote:
quote:
*aaioverdebolgeeftsmiliequote:
Dat is het enige wat Hosti interesseert als ik over iets als partnerruil beginquote:
quote:Mijn oog he
Dat zei ik ook al, ik ben benieuwd hoe blauw ze zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zwart-wit doet je niet genoeg eer aan, lief
Weet ik....quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zij heeft twee mooie ogen!!
Zwart-wit doet je niet genoeg eer aan, lief
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepjequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
Voor de rest is iedereen opeens weg
[..]
Doe er wat aan dan![]()
Jupquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
*aaioverdebolgeeftsmilie![]()
Je bent er nu
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Jup
Werd eens tijd, de hele week nog geen tijd gehad om rustig thuis achter de pc te zittendrukdrukdruk
oeh snoepie lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepje
Laat me nouhouquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepje
quote:
Dat wil ik al een hele dagquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
ik wil naar huis.
ja. Maar ik moet nog zoveel doenquote:
wauw!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. zo'n 30 zinnen getypt vandaag
Ik 10x zoveel. Maar dat zien we morgen in de dagcijfers welquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
de zinnen op het forum niet meegeteld?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
de zinnen op het forum niet meegeteld?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik 10x zoveel. Maar dat zien we morgen in de dagcijfers wel
Druk gehad met school, vriendinnetje, bij vrienden gaan eten en koken en terras gehangen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je de hele week gedaan dan dat je zo druk was dan...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Druk gehad met school, vriendinnetje, bij vrienden gaan eten en koken en terras gehangen.
Alleen thuis gekomen om te slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:38 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel makkelijk![]()
Preciesquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben er weer.
Nog plannen voor vanavond trouwensquote:
Werkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Nog plannen voor vanavond trouwens
weet nog wel een paar sitesquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog ff voor wat kleren gaan kijken
Tot ooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef Jipje het volgende:
Ik ga naar huis. Ben er klaar mee voor vandaag...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:In 20 minuten bijna net zo veel als de hele dag geschreven voor mn portfiolio. (425 woorden
) Ik kom wel weer ergens
Halloquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik heb 500 gemist
Tevens hoi
Ik dacht zal ik je smsen maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik heb 500 gemist
Tevens hoi
[..]Bol.com ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
En dan TVP je hem niet even voor mij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht zal ik je smsen maar toch maar niet gedaan
Oh en een belangrijke discussie over dat de zon vergaat
Ja, en mijn computer thuis staat uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan TVP je hem niet even voor mij?Ik sta toch nog ingelogd bij jou?
quote:
Waarom?quote:
Als ik iets download doe ik het wel altijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als je naar stage gaat
RDC, duhquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als je naar stage gaat
Dat doe ik alleen als ik thuis ben eigenlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik iets download doe ik het wel altijd
Snap ik, maar waarom?quote:
Waarom nietquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Waarom nietDocumenten die je thuis hebt en per ongeluk niet bij je hebt, torrents aanslingen, msn-en
Gewoon, RDC programma downloaden van de Microsoft site, poortje openknallen op je pc en klaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik moet toch nog eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt
Want het zou best handig zijn als ik op school met mn laptop thuis op de pc kan
En kan de beveiliging van school daar niet in dwars liggen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon, RDC programma downloaden van de Microsoft site, poortje openknallen op je pc en klaar
Hey Luctorquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Heb ik gewoon vijf topics gemist
Waaronder 500
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
En daar gaat mijn pouleMaar wel leuk dat de Duitsers verliezen
goed, met jou?quote:
Als Polen wint? Duitsers naar huisquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en als Polen dan vanavond ook nog wint, is het helemaal dikke shit
LALALALALALALALA!!!quote:
jaaa.. die 2 opmerkingen hebben weinig met elkaar te maken inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als Polen wint? Duitsers naar huis.. [ afbeelding ]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef nicomart het volgende:
ff mijn iphone volknallen met oranje-nummers
Hai schatquote:
Welke store werk jij dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijken
Was best een goede wedstrijdquote:
Ik weet niet of het slim is om dat hier te zeggen maarja: iFactors Rotterdamquote:
Waarom vraag je het haar nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Is Kiwi al beter?
Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom vraag je het haar niet
Maar ging al weer beter geloof ik
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is om dat hier te zeggen maarja: iFactors Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]Leuke collega's, leuke klanten, leuk iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Leuke collega's, leuke klanten, leuk idd
Joh. Misschien ken ik hem. Breda is nog rustig maar het is een moeilijke winkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vriend van me werkt bij de Bredase versie
Bevalt hem goed idd
Kleine kans, hij werkt niet heel vaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Joh. Misschien ken ik hem. Breda is nog rustig maar het is een moeilijke winkel
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:lol ik ben een rekenwonder omdat iemand niet weet hoe hij iets wat een maal soms is, moet omdraaien naar een deel som
Diegene is toch wel behoorlijk dom dan, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:lol ik ben een rekenwonder omdat iemand niet weet hoe hij iets wat een maal soms is, moet omdraaien naar een deel som
Zegt me idd weinig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kleine kans, hij werkt niet heel vaakKevin, maar zal je wel niks zeggen
Is er EEN REGEL voor? ik doe het altijd met zo'n voorbeeldsommetje..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?
Heb je nooit leren quotenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?
Ach, volgens mij is hij een oproepkracht die echt amper werkt ofsoquote:
Hahahaquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaIk ben een beetje eigengeilerig
![]()
Als je gewoon zegt dat vermenigvuldigen met een getal hetzelfde is als delen door 1/dat getal, of maak je het dan alleen maar moeilijker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er EEN REGEL voor? ik doe het altijd met zo'n voorbeeldsommetje..
quote:
Hahaha.. jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je gewoon zegt dat vermenigvuldigen met een getal hetzelfde is als delen door 1/dat getal, of maak je het dan alleen maar moeilijker?
Wat was je voorbeeldsom dan? 8)quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. ja![]()
want met m'n voorbeeldsommetje snapte hij het al niet
Dat klopt toch niet?quote:
quote:
Dan is het einde echt zoekquote:
ja verwacht ook niet zo heeeel veel klanten rond de wedstrijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijken
zo doe ik het ook altijdquote:
Alsof ik daar wat aan kan doenquote:
De partnerruil is al begonnen zie ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Wat, ik doe niks?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:
Hoiquote:
Wat is je punt?quote:
quote:
Ze hapt graagquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Maar goed dat ik niet naar de meet ga!
niet??quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Maar goed dat ik niet naar de meet ga!
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. jij hieft ook niet van partner te ruilen. Alleen Bart blijkbaar wel
Wie zegt dat ik dat wilquote:
quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. toe? lief meisje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nu niet meer..
ik doe niks.. dus voldoe graag aan die verwachting
Kijk eens goedquote:
k zal erover nogmaals over nadenkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. toe? lief meisje?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
k zal erover nogmaals over nadenken![]()
en.. een echtelijke ruzie *pakt popcorn
Tssssquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* CC wilquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
2e versie verslag is officieel af
Nu even opsturen naar stagebegeleider
Waarom quote je jezelf met een quote die je nooit hebt geschrevenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf met een quote die je nooit hebt geschreven![]()
En ik ben echt slecht in sarcastisch klinken![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Begrip eigengeilerij gaat blijkbaar wat te ver voor sommige mensen
Fuck ben ik al getrouwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
k zal erover nogmaals over nadenken![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Misschien had je toen te veel gedronken, de ring tijdens de afwas verloren en de foto's waren allemaal misluktquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fuck ben ik al getrouwd![]()
![]()
![]()
Waar is mijn ring ?Ik wil een ring.. *stampvoet..
En de trouwfoto's met mn sprookjes jurk
PM mailadres?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BCC wilquote:
Ja.. Plausibel, maar ik drink niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien had je toen te veel gedronken, de ring tijdens de afwas verloren en de foto's waren allemaal mislukt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dat snap je denk ik niet liefquote:
Hij heeft drugs in je drankje gedaan!quote:
U heeft PMquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
PILI IK LEES SPOILERS OOK!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje,
Je coach
Fuck the EBU
quote:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaah maar nu heb ik recht op de helft van allesquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft drugs in je drankje gedaan!
Neehoor, op Fok nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet iets schrijven voordat je iets kan quoten
U heeft mailquote:
uh ja, dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Yesse het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaah maar nu heb ik recht op de helft van alles![]()
Dus ook de helft van hem
Met fotoquote:
*gaat helft van helft van huis opeisen en decoratenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
De helft van dat drugskartel van 'm? Doe je goed
Jazekerquote:
quote:
PCR zegt je ietsquote:
Die overtreffen de foto's die ik al van je heb nooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:02 schreef Yesse het volgende:
Jij krijgt wel een foto van mij hoor Pili![]()
De Polymerase Chain Reaction .. jaquote:
alsin serieus?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De Polymerase Chain Reaction .. ja
Alsin Googlequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
alsin serieus?Dan mag je m van mij lezen
als in googlequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
alsin serieus?Dan mag je m van mij lezen
Die ene?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een foto van mij hoor Pili![]()
Jij hebt al een manquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil ook ik wil ook ik wil ook.
Ik zit vast
Als je Piles naar bed heb gestuurd... of hoef je niet op hem vandaag op te passen ?quote:
Kan je dat niet aan Bart vragen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil ook ik wil ook ik wil ook.
Ik zit vast
Neh.. k ben vandaag lekker thuis.. en heb het huis alleenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je Piles naar bed heb gestuurd... of hoef je niet op hem vandaag op te passen ?
Eentje maar?quote:
Ik heb al popcorn gekregen, dus ik ben stilquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je Piles naar bed heb gestuurd... of hoef je niet op hem vandaag op te passen ?
En je ouders zijn ook allang weer terugquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al popcorn gekregen, dus ik ben stil
Je mag het proberen, als je het echt wil zal ik het je niet onthouden hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als in googleMaar ik ben eigenlijk wel serieus benieuwd
jah whyquote:
Ik wil echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag het proberen, als je het echt wil zal ik het je niet onthouden hoor
* PieterBas geeft Cue een massagequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh.. k ben vandaag lekker thuis.. en heb het huis alleen
pm je mail adres maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil echt![]()
Ben altijd wel benieuwd en miss wel erg interessant
Hip, gaat een vriend van mij ook doenquote:
quote:
nicequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hip, gaat een vriend van mij ook doenHeeft eerst MLO gedaan, toen stage in Barcelona, en gaat nu HLO doen
Je wil het niet eensquote:
coolquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas geeft Cue een massage
Nee, hij woont in Hoofddorp, dus Haarlem/Amsterdam ofso? Ik weet niet waar je het allemaal hebtquote:
Het is beter dan, niet in slaap kunnen vallen door de pijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
*word moe van warme zak voor nek en schouderpijn
Masseren ook nietquote:
Jaaaaa dat is wel waarquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is beter dan, niet in slaap kunnen vallen door de pijn.
Autchquote:
O daar vast ook wel denk ik....Utrecht ook zover ik weet...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, hij woont in Hoofddorp, dus Haarlem/Amsterdam ofso? Ik weet niet waar je het allemaal hebt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:16 schreef Californium het volgende:
Cue heeft mail....
nietquote:
Die van mij mag je lezen als ie klaar is.. september that will bequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:17 schreef Californium het volgende:
mja nu wil ook uiteraard een aantal stageverslagen lezen
Ik blij dat ik je verslag niet hoefdequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:17 schreef Californium het volgende:
mja nu wil ook uiteraard een aantal stageverslagen lezen
quote:
kewlquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die van mij mag je lezen als ie klaar is.. september that will be
Oh toch welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |