Halloquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik heb 500 gemist
Tevens hoi
Ik dacht zal ik je smsen maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik heb 500 gemist
Tevens hoi
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]Bol.com ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
En dan TVP je hem niet even voor mij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht zal ik je smsen maar toch maar niet gedaan
Oh en een belangrijke discussie over dat de zon vergaat
Ja, en mijn computer thuis staat uitquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan TVP je hem niet even voor mij?Ik sta toch nog ingelogd bij jou?
quote:
Waarom?quote:
Als ik iets download doe ik het wel altijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als je naar stage gaat
RDC, duhquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als je naar stage gaat
Dat doe ik alleen als ik thuis ben eigenlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik iets download doe ik het wel altijd
Snap ik, maar waarom?quote:
Waarom nietquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Waarom nietDocumenten die je thuis hebt en per ongeluk niet bij je hebt, torrents aanslingen, msn-en
Gewoon, RDC programma downloaden van de Microsoft site, poortje openknallen op je pc en klaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik moet toch nog eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt
Want het zou best handig zijn als ik op school met mn laptop thuis op de pc kan
En kan de beveiliging van school daar niet in dwars liggen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon, RDC programma downloaden van de Microsoft site, poortje openknallen op je pc en klaar
Hey Luctorquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Heb ik gewoon vijf topics gemist
Waaronder 500
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:18 schreef Yesse het volgende:
En daar gaat mijn pouleMaar wel leuk dat de Duitsers verliezen
goed, met jou?quote:
Als Polen wint? Duitsers naar huisquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en als Polen dan vanavond ook nog wint, is het helemaal dikke shit
LALALALALALALALA!!!quote:
jaaa.. die 2 opmerkingen hebben weinig met elkaar te maken inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als Polen wint? Duitsers naar huis.. [ afbeelding ]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef nicomart het volgende:
ff mijn iphone volknallen met oranje-nummers
Hai schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |