Nee joh, is gewoon de menselijke staat. Is ook helemaal niets mis mee hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]waarom zou ik mij druk gaan maken over zaken waar zich al heel veel mensen druk over maken en die veel meer invloed/mogelijkheden hebben dan ik..
Ben misschien wat te uh praktisch (?) ingesteld..
En als het over 20 jaar is?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Of de zon nou over 1 miljoen jaar, of over 1000 jaar stopt. Het interesseert me weinig
Daarom maak ik me ook niet zo heel druk. Vond het alleen wel een interessant onderwerp.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]waarom zou ik mij druk gaan maken over zaken waar zich al heel veel mensen druk over maken en die veel meer invloed/mogelijkheden hebben dan ik..
Ben misschien wat te uh praktisch (?) ingesteld..
nou verplicht.. hij stond op mijn gelezen lijst toen in de HAVOquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]was het een verplicht boek , of gewoon voor de lol?
mensen doen rare dingen als het internet én de tv niet meer werken
dan ben ik over 20 jaar dood..quote:
Dan leef ik geen 90 jaar meerquote:
Dan kan ik er nog niks aan doen. Als ik vanmiddag doodgereden wordt op mn fietsje is het ook voorbij.quote:
Dat is het af en toe ook welquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
Daarom maak ik me ook niet zo heel druk. Vond het alleen wel een interessant onderwerp.
Haha.. dus ook nog een oud boekquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou verplicht.. hij stond op mijn gelezen lijst toen in de HAVOen strond nog in de kast
Met jou ook alles goed nog?
Hmm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kan ik er nog niks aan doen. Als ik vanmiddag doodgereden wordt op mn fietsje is het ook voorbij.
Lekker kortzichtig hè
Ik had gisteravond zoveel zin om iets te doen, maar heb gewoon weer helemaal niks gedaan vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
Ja en ik zou om 2 uur beginnen met wat doen
Optimus Primequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga Transformers maar eens kiiijjken.
Ik had gehoopt mn tekeningen vandaag af te hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Yesse het volgende:
Ja en ik zou om 2 uur beginnen met wat doen
uhm.. Vertraging van Tim Krabbéquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. dus ook nog een oud boekwelke?
ja hoor, ben net een keer begonnen met iets te doen, zowaar 5 zinnen getypt
tuurlijk, het is hetzelfde als dat of je je leven zou veranderen als je wist dat je op een bepaalde datum zou sterven.. en of je dat zou willen wetenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Jipje het volgende:
Hmm.
Was blijkbaar een interessante vraag
Ik geloof dat ik zou gaan proberen om een half jaar te werken en een half jaar te reizen, als ik wist dat ik over 20 jaar dood ben. Ik zou dan nog helemaal alles uit het leven willen halen. Nu verwacht ik daar nog wel 70 jaar voor te hebben
Dan had je dat gisteravond moeten doen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had gisteravond zoveel zin om iets te doen, maar heb gewoon weer helemaal niks gedaan vandaag
haha ligt aan het boekquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
uhm.. Vertraging van Tim Krabbé
Was eigenlijk nog best een aardig boek. Beetje vaag, maar dat hoort zo bij boeken geloof ik
en vliegende panters zijn goed
misschien was hij gisteravond druk met "andere dingen"quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan had je dat gisteravond moeten doen...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Jipje het volgende:
Dan had je dat gisteravond moeten doen...
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
misschien was hij gisteravond druk met "andere dingen"
Ik zie weinig live.. zou het wel willen, maar meestal weet ik pas dat iemand ergens speelt als het al lang en breed uitverkocht isquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha ligt aan het boek
Jewellive zijn ze leuker om te zien
Ik zou op allebei ja zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tuurlijk, het is hetzelfde als dat of je je leven zou veranderen als je wist dat je op een bepaalde datum zou sterven.. en of je dat zou willen weten
op de eerste vraag zal iedereen 'ja ' zeggen op de tweede heel veel 'nee'
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Lekker handig van die artsquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Jipje het volgende:
Ik zou op allebei ja zeggen.
Zo heb ik ook een week in de angst geleefd dat ik binnen een jaar blind zou zijn (oogarts had een foutje gemaakt op het keuringsrapport van de CBR), als dat nou werkelijk zo was geweest had ik alles laten vallen waar ik mee bezig was en was ik op wereldreis gegaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja
Met Chips, Cola, Cue en zn opblaaspop
Ja.. Fok! bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wel, als ik ooit zou kunnen zien wanneer ik dood ga of zou weten wanneer zou ik ja zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tuurlijk, het is hetzelfde als dat of je je leven zou veranderen als je wist dat je op een bepaalde datum zou sterven.. en of je dat zou willen weten
op de eerste vraag zal iedereen 'ja ' zeggen op de tweede heel veel 'nee'
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef Jipje het volgende:
Zo heb ik ook een week in de angst geleefd dat ik binnen een jaar blind zou zijn (oogarts had een foutje gemaakt op het keuringsrapport van de CBR), als dat nou werkelijk zo was geweest had ik alles laten vallen waar ik mee bezig was en was ik op wereldreis gegaan.
haha ja dat is niet handigquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
Ik zie weinig live.. zou het wel willen, maar meestal weet ik pas dat iemand ergens speelt als het al lang en breed uitverkocht is
quote:
oh ja.. en vergat nog een reden.. niemand die meewilquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha ja dat is niet handigMaar ook shows die niet uitverkocht zijn (beginners) zijn er goed
Ik heb afgelopen seizoen echt heeeel veel gezien.. kan wel zeggen gemiddeld 1 per week
quote:
Dat is geen reden.. ik ging (bijna) altijd alleenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. en vergat nog een reden.. niemand die meewil
Echt hequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker handig van die arts
Maar dan moet je dat soort dingen idd doen en dan kan het ook. Maar als je hoort dat je over 25 jaar dood gaat, dan zullen de mensen nu ineens van alels veranderen, vervolgens 'normaal' gaan leven om vervolgens hysterisch te worden dat ze bijna dood gaan .. ofzoiets
Uh.. okquote:
Dat waren de 5 min dat ik er wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh.. ok
Weet alleen de massage nog
ja maar dat vind ik niet leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is geen reden.. ik ging (bijna) altijd alleen
Ik ben natuurlijk de masseurquote:
quote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van Bert bedoel je
Die zijn van jna
Dat was het ongeveer wel jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh.. ok
Weet alleen de massage nog
Nog 499 te gaan voor de 1000quote:
En ik het jochie wat op de bank werd gezet met cola en chips terwijl de oppas een massage kreegquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben natuurlijk de masseur
Gelukkig.. dan heb ik niks gemistquote:
Ligt eraan waarvoor je gaat.. ik ga echt voor de show en dan vermaak ik me heel goed in m'n eentje, je praat toch niet heel veel tijdens de show. Alleen in de pauze is het minderquote:
*aai-over-de-bolquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik het jochie wat op de bank werd gezet met cola en chips terwijl de oppas een massage kreeg
Moest jij niet slapen... dan kan de masseur jouw oppas lekker masserenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik het jochie wat op de bank werd gezet met cola en chips terwijl de oppas een massage kreeg
De oppasquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
mja.. das ook wel zo, maar ook het ernaartoe gaan, pauze inderdaad enzo.. en het napraten na afloop. Ik vind het toch een stuk leuker als er iemand bij is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je gaat.. ik ga echt voor de show en dan vermaak ik me heel goed in m'n eentje, je praat toch niet heel veel tijdens de show. Alleen in de pauze is het minder
Owja en je wordt soms raar aangekeken als je in je eentje helemaal vooraan gaat zitten
Is het ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:44 schreef nicomart het volgende:
mja.. das ook wel zo, maar ook het ernaartoe gaan, pauze inderdaad enzo.. en het napraten na afloop. Ik vind het toch een stuk leuker als er iemand bij is.
oh dan was ik ff niet aan het oplettenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van Bert bedoel je
Die zijn van jna
das ook zo.. alleen moet ik dan ook alles zelf regelen. Daar ben ik ook zo slecht inquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik ga veel liever alleen dan dat ik niet ga
Het is ook heel moeilijk om een kaartje te bestellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
das ook zo.. alleen moet ik dan ook alles zelf regelen. Daar ben ik ook zo slecht in
Dat kan ik zelfsquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is ook heel moeilijk om een kaartje te bestellen
nee dat niet.. ik vergeet gewoon altijd allesquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is ook heel moeilijk om een kaartje te bestellen
WAT!!!??quote:
Heb je wat van ons nodigquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Ik heb jullie nodig!!!!!!!!!
Dan bestel je hem diezelfde dag.. dat moet je toch kunnen onthoudenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:48 schreef nicomart het volgende:
nee dat niet.. ik vergeet gewoon altijd alles
hehe.. ja maar moet ik wel onthouden dat het op die dag is dat het ik het moet bestellenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan bestel je hem diezelfde dag.. dat moet je toch kunnen onthouden
Vertel vertel vertel!quote:
Beidequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je wat van ons nodig, of kun je niet zonder ons
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
hehe.. ja maar moet ik wel onthouden dat het op die dag is dat het ik het moet bestellen
foute vrienden.. vrienden die zich begeven in het criminele circuit of bezig zijn met drugs..quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
Willen jullie een zo concreet / duidelijk mogelijke omschrijving geven van wat jij verstaat onder:
"Foute vrienden"
- Criminele vriendenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
"Foute vrienden"
oef.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
Willen jullie een zo concreet / duidelijk mogelijke omschrijving geven van wat jij verstaat onder:
"Foute vrienden"
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja sorry.. mijn kop is soms net een vergiet
Ben ik benieuwd wanneer je mij vergeten bentquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja sorry.. mijn kop is soms net een vergiet
Je hebt de smaak te pakkenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik benieuwd wanneer je mij vergeten bent
daarom ben ik ook zo blij met mijn telefoon met hele goed kalenderfunctie.. dat scheelt enorm!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het probleemik schrijf ook echt alles op
Bespaard ons een hoop werkquote:
Nou dan.. zet alles in die agenda, probleem opgelost.. totdat je natuurlijk vergeet in je agenda te kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
daarom ben ik ook zo blij met mijn telefoon met hele goed kalenderfunctie.. dat scheelt enorm!
Verjaardagen vergat ik ook altijd steenvast
Eensquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met mijn telefoon met hele goed kalenderfunctie.. dat scheelt enorm!
Dat had ik dus met een papieren agendaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou dan.. zet alles in die agenda, probleem opgelost.. totdat je natuurlijk vergeet in je agenda te kijken
we hebben het toch aardig goed verwoord? of moet het een ellenlang verhaal zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
Het is eigenlijk best moeilijk, het is een begrip waar iedereen ongeveer het zelfde over denkt maar het opschrijven is moeilijk
En Luc en nog wat anderenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken
Jammer dat Bart en Marloes deze missen
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou dan.. zet alles in die agenda, probleem opgelost.. totdat je natuurlijk vergeet in je agenda te kijken
je begint met door te krijgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo is het goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
we hebben het toch aardig goed verwoord? of moet het een ellenlang verhaal zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |