Lees nu gewoon eens wat ik zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
OMG
Hoe moeilijk is het. Als de zon niet meer schijnt, gaat alles op aarde dood, van bacterie tot mens. Van plant tot aap. Wat jij beweert is dat wij dus licht gaan opwekken met kernenergie en dat we dan overleven? Nee hoor, de zonnestraling bevat dingen die wij niet kunnen nabootsen...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met die andere zaken heb je gelijk, het zal allemaal anders zijn dan nu, en toch blijven er ook dan mogelijkheden om energie op te wekken. Probleem met 'groene' energie is inderdaad wel dat je van veel omstandigheden afhankelijk bent.
Al zou je met kernenergie kunnen overleven, dat is nooit snel genoeg aangedraait. Als de zon weg is leef je niet zo lang meer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
OMG
Hoe moeilijk is het. Als de zon niet meer schijnt, gaat alles op aarde dood, van bacterie tot mens. Van plant tot aap. Wat jij beweert is dat wij dus licht gaan opwekken met kernenergie en dat we dan overleven? Nee hoor, de zonnestraling bevat dingen die wij niet kunnen nabootsen...
Tegen de tijd dat jij leert lezen, ok?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je zult het pas begrijpen als de zon daadwerkelijk niet meer schijnt he....
Dat doe ik. Ik weet ook wel dat er eventueel nog wind en kernenergie bestaat als we geen zonne-energie meer hebben. Maar de zon zorgt voor het draaien van de aarde, zonder zon zijn we verloren. Dan hebben we ook niks meer aan kernenergie en dergelijke...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees nu gewoon eens wat ik zeg.
Ehm. Wat snap je niet aan; zonder zon zijn we dood en hebben we niets meer aan kernenergie?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met die andere zaken heb je gelijk, het zal allemaal anders zijn dan nu, en toch blijven er ook dan mogelijkheden om energie op te wekken. Probleem met 'groene' energie is inderdaad wel dat je van veel omstandigheden afhankelijk bent.
Ik vind dit zo frustrerend... mensen die beweren dat ik niet kan lezen, terwijl ze het zelf ook niet doen voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm. Wat snap je niet aan; zonder zon zijn we dood en hebben we niets meer aan kernenergie?
Nauwelijks.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo frustrerend... mensen die beweren dat ik niet kan lezen, terwijl ze het zelf ook niet doen voor mijn gevoel...
Ik snap het, maar ik ontken dat zolang de mens hier is de energie op zal raken. Iets dat jij eerder nog leek te beweren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm. Wat snap je niet aan; zonder zon zijn we dood en hebben we niets meer aan kernenergie?
Gebeurt wel vaker hierquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie praten naast elkaar heb ik het idee...
Tis gewoon vermoeiend.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Angel zegt dat er wel energie is, daar hebben we de zon niet voor nodig maar verder niets.
Jipje en Yesse zeggen dat die energie niets uit maakt omdat we dan dood zijn omdat er bijvoorbeeld geen fotosynthese meer mogelijk is.
Je zou haast denken dat we stomdronken zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
Energie zal inderdaad nooit opraken. Omdat alles bestaat uit energie. Maar zodra de zon uitvalt zal de aarde ook vergaan en de energie op aarde zal verdwijnen in het grote Niets.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Ik ontken alleen dat energie zal opraken. Al helemaal niet zolang deze planeet geschikt is voor levende organismen.
Misschien moeten we er vaker over discussierenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Trouwens leuk dat je je er ook in interesseert
Wanneer heb ik dat beweert dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik ontken dat zolang de mens hier is de energie op zal raken. Iets dat jij eerder nog leek te beweren.
Hij begrijpt je wel maar hij maakt een ander punt, en dat zie je niet in omdat jij nog op je oude punt zit... Zo zie ik het athans.quote:
Kom dan ook naar de meetquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
Misschien moeten we er vaker over discussieren
Want?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij houd mijn wireless router het niet lang meer uit
altijd interessant om te zienquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moeten we er vaker over discussieren
Hij bedoeld deze Yesse.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker niet ontkennen. Ik ontken alleen dat energie zal opraken. Al helemaal niet zolang deze planeet geschikt is voor levende organismen.
Ik vaak ook.. teweinig verstand van zaken..quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, maar ik hou me er wel lekker buiten
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom dan ook naar de meet
Ja, ik weet dat je niet kunt![]()
Moet je lezen en Discovery Channel en NGC kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vaak ook.. teweinig verstand van zaken..
Moet je er een ventilator opzetten!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef PieterBas het volgende:
Interessant onderwerp, waar ik de helft van heb gemist.. omdat mijn router.. een beetje heet werd.
Vind jullie discussie leuk om te zien, maar het interesseert me niet zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:19 schreef Jipje het volgende:
Moet je lezen en Discovery Channel en NGC kijken![]()
Maar dat kost kostbare fossiele brandstoffen!!!!quote:
DC kijk ik wel, maar niet naar natuurdingen.. vind ik minder interessant.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alles nog steeds goed?quote:
Een ventilator op windenergie!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dat kost kostbare fossiele brandstoffen!!!!
Niet als je er een windmolen aan knoopt. Dan geeft ie alleen de wind doorquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
GMTAquote:
Een beta studie doen helpt ook een hoop, naast het gebruikelijke lezen en shit.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ja hoor.. zeker nu weer weer tv en internet hebbenquote:
Hee, leuk, stel je voor dat iedereen zo denkt, en stel je eens voor hoe het dan gaat aflopen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DC kijk ik wel, maar niet naar natuurdingen.. vind ik minder interessant.
ja soms wel interessant, maar ik verwacht dat de wereld nog niet vergaan is voordat ik dood ben, dus hecht er niet heel veel waarde aan .. ofzoiets
Maar niet iedereen denkt zo, dus kan ik het best doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, leuk, stel je voor dat iedereen zo denkt, en stel je eens voor hoe het dan gaat aflopen.
Wie zegt dat we ons daar zo erg over drukmaken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*doet communicatie.. Erg betaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een beta studie doen helpt ook een hoop, naast het gebruikelijke lezen en shit.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar niet iedereen denkt zo, dus kan ik het best doen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja hoor.. zeker nu weer weer tv en internet hebben
vanochtend sinds 5 HAVO weer eens een boek gelezen ofzo
quote:
Goed ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |