quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft ook zulke mooie ogen zo'n mooi oog
Ik was bij de fysioquote:
quote:
*aaioverdebolgeeftsmiliequote:
Dat is het enige wat Hosti interesseert als ik over iets als partnerruil beginquote:
quote:Mijn oog he
Dat zei ik ook al, ik ben benieuwd hoe blauw ze zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zwart-wit doet je niet genoeg eer aan, lief
Weet ik....quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zij heeft twee mooie ogen!!
Zwart-wit doet je niet genoeg eer aan, lief
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepjequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
Voor de rest is iedereen opeens weg
[..]
Doe er wat aan dan![]()
Jupquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
*aaioverdebolgeeftsmilie![]()
Je bent er nu
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Jup
Werd eens tijd, de hele week nog geen tijd gehad om rustig thuis achter de pc te zittendrukdrukdruk
oeh snoepie lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepje
Laat me nouhouquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Man je bent net een kind dat loopt janken om een snoepje
quote:
Dat wil ik al een hele dagquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
ik wil naar huis.
ja. Maar ik moet nog zoveel doenquote:
wauw!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens.. zo'n 30 zinnen getypt vandaag
Ik 10x zoveel. Maar dat zien we morgen in de dagcijfers welquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
de zinnen op het forum niet meegeteld?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
de zinnen op het forum niet meegeteld?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik 10x zoveel. Maar dat zien we morgen in de dagcijfers wel
Druk gehad met school, vriendinnetje, bij vrienden gaan eten en koken en terras gehangen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je de hele week gedaan dan dat je zo druk was dan...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Druk gehad met school, vriendinnetje, bij vrienden gaan eten en koken en terras gehangen.
Alleen thuis gekomen om te slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |