Opgelost, slotjequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. jij hieft ook niet van partner te ruilen. Alleen Bart blijkbaar wel
Wie zegt dat ik dat wilquote:
quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. toe? lief meisje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]nu niet meer..
ik doe niks.. dus voldoe graag aan die verwachting
Kijk eens goedquote:
k zal erover nogmaals over nadenkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. toe? lief meisje?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
k zal erover nogmaals over nadenken![]()
en.. een echtelijke ruzie *pakt popcorn
Tssssquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* CC wilquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
2e versie verslag is officieel af
Nu even opsturen naar stagebegeleider
Waarom quote je jezelf met een quote die je nooit hebt geschrevenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf met een quote die je nooit hebt geschreven![]()
En ik ben echt slecht in sarcastisch klinken![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Begrip eigengeilerij gaat blijkbaar wat te ver voor sommige mensen
Fuck ben ik al getrouwdquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
k zal erover nogmaals over nadenken![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Misschien had je toen te veel gedronken, de ring tijdens de afwas verloren en de foto's waren allemaal misluktquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fuck ben ik al getrouwd![]()
![]()
![]()
Waar is mijn ring ?Ik wil een ring.. *stampvoet..
En de trouwfoto's met mn sprookjes jurk
PM mailadres?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Cuegirllie het volgende:sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BCC wilquote:
Ja.. Plausibel, maar ik drink niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien had je toen te veel gedronken, de ring tijdens de afwas verloren en de foto's waren allemaal mislukt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dat snap je denk ik niet liefquote:
Hij heeft drugs in je drankje gedaan!quote:
U heeft PMquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
PILI IK LEES SPOILERS OOK!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje,
Je coach
Fuck the EBU
quote:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaah maar nu heb ik recht op de helft van allesquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft drugs in je drankje gedaan!
Neehoor, op Fok nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet iets schrijven voordat je iets kan quoten
U heeft mailquote:
uh ja, dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Yesse het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaah maar nu heb ik recht op de helft van alles![]()
Dus ook de helft van hem
Met fotoquote:
*gaat helft van helft van huis opeisen en decoratenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
De helft van dat drugskartel van 'm? Doe je goed
Jazekerquote:
quote:
PCR zegt je ietsquote:
Die overtreffen de foto's die ik al van je heb nooitquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:02 schreef Yesse het volgende:
Jij krijgt wel een foto van mij hoor Pili![]()
De Polymerase Chain Reaction .. jaquote:
alsin serieus?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De Polymerase Chain Reaction .. ja
Alsin Googlequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
alsin serieus?Dan mag je m van mij lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |