Welke store werk jij dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijken
Was best een goede wedstrijdquote:
Ik weet niet of het slim is om dat hier te zeggen maarja: iFactors Rotterdamquote:
Waarom vraag je het haar nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Is Kiwi al beter?
Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom vraag je het haar niet
Maar ging al weer beter geloof ik
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is om dat hier te zeggen maarja: iFactors Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]Leuke collega's, leuke klanten, leuk iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Leuke collega's, leuke klanten, leuk idd
Joh. Misschien ken ik hem. Breda is nog rustig maar het is een moeilijke winkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vriend van me werkt bij de Bredase versie
Bevalt hem goed idd
Kleine kans, hij werkt niet heel vaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Joh. Misschien ken ik hem. Breda is nog rustig maar het is een moeilijke winkel
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:lol ik ben een rekenwonder omdat iemand niet weet hoe hij iets wat een maal soms is, moet omdraaien naar een deel som
Diegene is toch wel behoorlijk dom dan, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:lol ik ben een rekenwonder omdat iemand niet weet hoe hij iets wat een maal soms is, moet omdraaien naar een deel som
Zegt me idd weinig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kleine kans, hij werkt niet heel vaakKevin, maar zal je wel niks zeggen
Is er EEN REGEL voor? ik doe het altijd met zo'n voorbeeldsommetje..quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?
Heb je nooit leren quotenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft hij/zij die regel nooit geleerd?
Ach, volgens mij is hij een oproepkracht die echt amper werkt ofsoquote:
Hahahaquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahahaIk ben een beetje eigengeilerig
![]()
Als je gewoon zegt dat vermenigvuldigen met een getal hetzelfde is als delen door 1/dat getal, of maak je het dan alleen maar moeilijker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is er EEN REGEL voor? ik doe het altijd met zo'n voorbeeldsommetje..
quote:
Hahaha.. jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je gewoon zegt dat vermenigvuldigen met een getal hetzelfde is als delen door 1/dat getal, of maak je het dan alleen maar moeilijker?
Wat was je voorbeeldsom dan? 8)quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. ja![]()
want met m'n voorbeeldsommetje snapte hij het al niet
Dat klopt toch niet?quote:
quote:
Dan is het einde echt zoekquote:
ja verwacht ook niet zo heeeel veel klanten rond de wedstrijdquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wij gaan morgen bij de apple store een uur eerder dicht zodat we de wedstrijd kunnen kijken
zo doe ik het ook altijdquote:
Alsof ik daar wat aan kan doenquote:
De partnerruil is al begonnen zie ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Wat, ik doe niks?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:
Hoiquote:
Wat is je punt?quote:
quote:
Ze hapt graagquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Maar goed dat ik niet naar de meet ga!
niet??quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Maar goed dat ik niet naar de meet ga!