quote:
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Talk talk - Life's what you make it
Opvolger van het geniale Teenager Of The Year, maar ja: dan kun je Photoshoppen wat je wilt, die hoes blijft herkenbaar. Vandaar deze maar!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Cult Of Ray - Frank Black
Even officiëel namens bukgeit: schaap001 +1quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef schaap001 het volgende:
1. Frank Beard
2. Frank Zappa
3. Frank Boeijen
4. Frank Sinatra
5. Frank en Mirella![]()
6. Frank Ashton
7. Frankie Avalon
quote:Wie altijd al een handtekening heeft gewild van, moet op 1 juli naar Amsterdam komen. Op die dag signeert de zanger van
exemplaren van het fotoboek 'Hello' in het American Book Center in de hoofdstad.
Ook fotograaf David Belisle, die het boek over de band maakte, is aanwezig bij de signeersessie. Voor 'Hello' volgde Belisle de bandleden zeven jaar lang, niet alleen tijdens concerten en opnames, maar ook in hun privéleven.
Dit resulteerde in 175 foto's, die worden vergezeld van handgeschreven aantekeningen van de bandleden en een voorwoord van.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:40 schreef brother52 het volgende:
Michael Stipe
Burnett +1quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef Burnett het volgende:
BRMC
oh-oh... gokje: The Wild One?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:00 schreef Burnett het volgende:
Stukje basiskennis en waarschijnlijk al X-tig keer langsgekomen deze vraag...
Aan welke film is de bandnaam BRMC ontleent?
Lag voor de hand, he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Marty Wilde, vader van...
De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef cafca het volgende:
Frank Paardekoper
Wilde gokquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...
Ik ken je adoratie van degene waarvan ik denk dat jij daar aan denkt, dus ik denk dat ik jouw gedachten wel kan bedenken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
Ha, te hopen voor de rest dat ik denk aan wat jij denkt dat ik denk anders gaan je hints de mist in
De Wilde Boerendochter...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef Berkery het volgende:
Ivan Heylen?
quote:Bij het Theater Instituut Nederland (TIN) is een cd verschenen met nooit eerder uitgebrachte opnamen van. Het betreft twee duetten met
, die op zogeheten demoplaten waren opgenomen. Dat liet het TIN woensdag weten.
Ah, ik moet nog twee weken wachten op de sleutel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik ga zo m'n pc loskoppelen en dan morgen verhuizen. Hopelijk werkt xs4all een beetje mee en heb ik morgenavond alweer toegang (niet dat ik daar dan meteen veel gebruik van zal maken, maar het zou wel aardig zijn).
Ja, broer en zus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Louis en Heintje Davids?
Heb overigens geen idee of die familie van elkaar zijn....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Louis en Heintje Davids?
Heb overigens geen idee of die familie van elkaar zijn....
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Bij het Theater Instituut Nederland (TIN) is een cd verschenen met nooit eerder uitgebrachte opnamen van cabaretlegende Louis Davids. Het betreft twee duetten met zus Heintje, die op zogeheten demoplaten waren opgenomen. Dat liet het TIN woensdag weten.
Die ook niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef schaap001 het volgende:
Pointer Sisters?
Dat verbaast me niks.quote:Ik ken die foto: ik heb ergens een cheap-ass K-Tel achtige verzamel-elpee waar die foto op staat..... Twijfel alleen of het echt wel de Pointer Sisters zijn. Kan ook een act uit de Frank Farian stal zijn....![]()
Dit gaat een HELE vette OOOHHHJAAA worden en ook nog wel eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat verbaast me niks.
De bedenker van The Village People is ook verantwoordelijk voor deze groep...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Ritchy Family?
quote:Het stel is weer bij elkaar gekomen, zegtin tijdschrift Rolling Stone."We hebben het pas 800 keer geprobeerd, poging 801,daar gaan we."
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Pamela en Tommy Lee, zag ik vanmorgen op de Telegraaf-website...
quote:Woo! Yeah! is a sample of James Brown's voice that has been repeatedly used in popular music, often in the form of a loop. It originates from the 1972 Lyn Collins recording "Think (About It)", a song written and produced by Brown. The original recording, which predates modern sampling techniques, used a tape loop to repeat Brown's exclamation during a break section. In the original recording the order in which Brown says the words is actually "Yeah! Woo!"; the order of the words was reversed later by sampling artists.
"Woo! Yeah!" was probably first used as a loop by Roxanne Shante but got major airplay and attention used as the backing loop for the platinum selling hit "" by
&
...
Ik denk alleen het nummer te kennen, te weten "it takes two". Wie die 2 gasten zijn.....? I k zou het echt niet weten, niet eens een "Oh-ja" vrees ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze heren heb ik gisteren ook weer eens hun grootste hit gedraaid.
Wie?
Het zijn officieel Rob Base and DJ E-Z Rock, maar met dat soort namen mag je wel eens mild zijn...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:42 schreef timbob het volgende:
das in de rebus eazy-e
en rob...
rob drum & easy rock?
quote:There a few labels you can trust as much as Warp, and withthey have hit gold again.
is his first full-length album and is a nice, juicy slice of innovative and addictive electronic hip-hop.
The record is almost as seamless as it is engaging, and it subtly commands your attention from start to finish. The first thing you notice is that, compared to some of his earlier works, that groovy, glitchy sound is toned down in favour of far more complex, multi-layered orchestrations of crackling, strings, hiss and water. It’s a mess of sounds, but controlled with some precision. You can feel that every note is in its exact right place.
....is most definitely a journey – not through sound specifically, but certainly powered by it. Like you’re driving a bass-rigged Chevy through a drowned L.A., and it’s not a world you want to leave quickly. Warp haven’t just struck gold, I think there’s some platinum down there too.
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:39 schreef bigshadow het volgende:
Never heard of!
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:39 schreef bigshadow het volgende:
Never heard of!
Lijkt me ook.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
Piano Magic lijkt me
Langer toch? Laatste groepswedstrijden beginnen tegelijkertijd!quote:Op zondag 15 juni 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
Haha nee. Een ander. Nog een kwartier om te raden...
Foto dan maar:
[ afbeelding ]
Yo La Tengo heeft er toch wel meer nummers op staan, toch?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:56 schreef methodmich het volgende:
Ook één song ja, maar het gaat hier om de bebaarde zanger wiens nummers 1/3 van de soundtrack vulden.
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:33 schreef bartrid het volgende:
Film, soundtrack en foto zeggen mij niks.
quote:Het ging meteen weer better
Okee.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef Burnett het volgende:
ik rook weer als een ketter
Geen figuren uit de modewereld. Daar hebben we Mokequote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Burnett het volgende:
victor en rolf?
Nee. Wel grappig antwoord als je weet wie het wel zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef belsen het volgende:
Haar kinderen?
Die heeft ze niet meer.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:32 schreef Thealexfiles het volgende:
Schoonouders?
Ow ja, die breedbekkikker heet Esther...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:05 schreef ranja het volgende:
2 Patty's? 2 Angela's dan... er is maar 1 Patty Dot.
Als je het antwoord geeft kunnen we weer door met mijnequote:Op maandag 16 juni 2008 17:03 schreef ranja het volgende:
die van belsen weet ik wel
maar ik ben zo wel weg.
Of het MUZ-userreview topic heeft gelezen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yo La Tengo heeft er toch wel meer nummers op staan, toch?
En ik heb het uit nieuwsgierigheid (en met de wetenschap dat ik het toch niet zou weten) even opgezocht. Ik vraag me af of iemand dat weet, tenzij die persoon de soundtrack thuis heeft liggen.
Ja. ranja +1quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ervan uitgaande dat het antwoord van ranja klopt, een hint voor mijn vraag: het betreft een drietal (eigenlijk een viertal) Nederlandse muzikanten.
Belsen+1quote:Op maandag 16 juni 2008 18:36 schreef belsen het volgende:
En De Jeugd van Tegenwoordig.
Ik bedoelde eigenlijk 'Ik moest een schaap een tongzoen geven', maar inderdaad Dorrestijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Het zwarte schaap Hans Dorrestijn...?
quote:"" is the official goal song of the National Hockey League's Anaheim Ducks, and is played after each home goal. When the Ducks won the Stanley Cup, the band played at the celebration as the Ducks took the stage.
The National Hockey League's Philadelphia Flyers followed suit in the use of "" for the 2007/08 season.
"" is also the official goal song of the famous German soccer club and 2007 champion VfB Stuttgart since the 06/07 season and is played after each home goal.
"" is also the official goal song of the Holland soccer club Vitesse
"" is also the official goal song of the United Hockey League's Bloomington Prairie Thunder since their inaugural season (06/07), and is played after every home goal.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bro Hymn van Pennywise?
Klopt, even nagekeken en ze verschillen nogal wat van elkaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:09 schreef ranja het volgende:
Eisley zijn 3 dames en 2 heren volgens mij.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef ranja het volgende:
Die ken ik niet
het is geen rebus hint, de band heeft wel Nico/VU als inspiratie voor hun band naam.
Je bent er bijna!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Burnett het volgende:
beiden heten Smit?
Jan Smit en Jan Smith.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef Burnett het volgende:
allebei jan smit? als in janneke of zoiets?
quote:verscheen als duveltje uit een doosje: begin maart 2008 kwamen ze opeens als hoogste nieuwe binnenkomer bij KinkFM op de playlist en de single Maybe The Dancefloor wordt sindsdien grijs gedraaid op 3FM en Kink. De bijbehorende videoclip beleefde zijn primeur op Myspace. Het album, begin maart 2008 gereleased, is geproduceerd door Frank Duchene (Hooverphonic, Soulwax, Mintzkov) en ontvangt positieve kritieken in de media. Het viertal straalt onrust uit, onrust veroorzaakt door een overstroming van ideeën en dingen waar je betekenis aan moet geven.
Opgezocht, arm kind.quote:Naar wie is de zoon van Claudia de Breij vernoemd en hoe kwam ze aan die naam?
Destijds?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb ik dat destijds wel gelezen maar niet echt onthouden.
Ja, ik was dus in de veronderstelling dat je aan Kim dacht bij 'The Wild One' gezien je adoratie voor haar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef ranja het volgende:
PS MadMaster had je nog gezien dat je een verkeerde gedachtenkronkel had bij The Wild One?
quote:
quote:
White Christmas? De Breij is nog gekker dan ze er uit ziet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...en had al in 1947 zijn grootste hit die tot op heden elk jaar nog veelvuldig te horen is. In die hit ligt ook de reden waaraan De Breij jr. zijn naam te danken heeft...
quote:
peaceman +1quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:09 schreef peaceman het volgende:
Maarten van Roozendaal
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef Burnett het volgende:
"maar buurman, wat doet u nu?"
Belsen +1quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef belsen het volgende:
Dat is dan Kvraagetaan van Fixkes.
En buurman wat doe u nu, waar ons allereerste tetjes...
Nee, maar wel een Belgische 80's ster, die ook dingen voor TV heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Gambolputty het volgende:
Bart Peeters?
Deze man heeft in de jaren 90 hele showseries gemaakt voor Vtm... Ook films trouwens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:33 schreef peaceman het volgende:
Raymond van het Groenewoud?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef cafca het volgende:
Arno Hintjens?
U kent hem allemaal, hoor.quote:
Toch nog iemand die wakker is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef cafca het volgende:
Urbanus
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Bobbejaan Schoepen?
placebeau +1quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:18 schreef placebeau het volgende:
de mens
vind ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:03 schreef belsen het volgende:
[..]
placebeau +1
Volgens mij heb je al meer De Mens vragen van mij geraden en vice versa.
Tijd dat ook anderen iets van ze leren.
Dat is deze schoonheid...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef Burnett het volgende:
peter burns...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |