Ik denk dat je 'm wel kent...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:24 schreef ranja het volgende:
novelty uit 1983, moet een oja gaan worden. die clip ken ik sowieso niet trouwens.
Dat zou ik niet als novelty beschouwen maar dan is het Rock It. Die clip heeft nog prijzen gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:25 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij van Herbie Hancock maar ik kan niet op de titel komen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Was die clip niet door Godley & Creme gemaakt?
quote:De Amerikaanse zanger en gitaristis maandag 2 juni 2008 overleden aan een hartverlamming. Hij beīnvloedde vele artiesten, van Buddy Holly tot U2, maar haalde zelf de hitlijsten nauwelijks.
In 1928 werdgeboren als Otha Ellas Bates. Hij speelde viool als jongetje, maar toen hij John Lee Hooker hoorde, hing hij die aan de wilgen en besloot bluesgitarist te worden.
Tsja, dat hoorde ik gisterenavond pas.... heb ik nou het nieuws gemist of is er weinig ruchtbaarheid aan gegeven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:17 schreef Berkery het volgende:
Bo Diddley
Bukgeit + 1quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef bukgeit het volgende:
Zijn zoon, Jezus?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:13 schreef schaap001 het volgende:
1. The Cure
2. Metallica
3. The Cult
4. The Wildhearts
5. Prince
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef bukgeit het volgende:
Steve Albini
ranja +1quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zou ik niet als novelty beschouwen maar dan is het Rock It. Die clip heeft nog prijzen gewonnen
Kom voorlopig maar tot vier stuks....quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:20 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik zes keer Venus als (onderdeel van) songtitels? Covers tellen uiteraard niet mee.
knars +1quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef knars het volgende:
u 96 - venus in chains
velvet underground - venus in furs
shocking blue - venus
therion - birth of venus illegitima
björk - venus as a boy
paul mccartney - venus & mars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |