Jan Smit en Jan Smith.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef Burnett het volgende:
allebei jan smit? als in janneke of zoiets?
quote:verscheen als duveltje uit een doosje: begin maart 2008 kwamen ze opeens als hoogste nieuwe binnenkomer bij KinkFM op de playlist en de single Maybe The Dancefloor wordt sindsdien grijs gedraaid op 3FM en Kink. De bijbehorende videoclip beleefde zijn primeur op Myspace. Het album, begin maart 2008 gereleased, is geproduceerd door Frank Duchene (Hooverphonic, Soulwax, Mintzkov) en ontvangt positieve kritieken in de media. Het viertal straalt onrust uit, onrust veroorzaakt door een overstroming van ideeën en dingen waar je betekenis aan moet geven.
Opgezocht, arm kind.quote:Naar wie is de zoon van Claudia de Breij vernoemd en hoe kwam ze aan die naam?
Destijds?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heb ik dat destijds wel gelezen maar niet echt onthouden.
Ja, ik was dus in de veronderstelling dat je aan Kim dacht bij 'The Wild One' gezien je adoratie voor haar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef ranja het volgende:
PS MadMaster had je nog gezien dat je een verkeerde gedachtenkronkel had bij The Wild One?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |