Burnett +1quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef Burnett het volgende:
BRMC
oh-oh... gokje: The Wild One?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:00 schreef Burnett het volgende:
Stukje basiskennis en waarschijnlijk al X-tig keer langsgekomen deze vraag...
Aan welke film is de bandnaam BRMC ontleent?
Lag voor de hand, he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Marty Wilde, vader van...
De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef cafca het volgende:
Frank Paardekoper
Wilde gokquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...
Ik ken je adoratie van degene waarvan ik denk dat jij daar aan denkt, dus ik denk dat ik jouw gedachten wel kan bedenken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
Ha, te hopen voor de rest dat ik denk aan wat jij denkt dat ik denk anders gaan je hints de mist in
De Wilde Boerendochter...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef Berkery het volgende:
Ivan Heylen?
quote:Bij het Theater Instituut Nederland (TIN) is een cd verschenen met nooit eerder uitgebrachte opnamen van. Het betreft twee duetten met
, die op zogeheten demoplaten waren opgenomen. Dat liet het TIN woensdag weten.
Ah, ik moet nog twee weken wachten op de sleutel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik ga zo m'n pc loskoppelen en dan morgen verhuizen. Hopelijk werkt xs4all een beetje mee en heb ik morgenavond alweer toegang (niet dat ik daar dan meteen veel gebruik van zal maken, maar het zou wel aardig zijn).
Ja, broer en zus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Louis en Heintje Davids?
Heb overigens geen idee of die familie van elkaar zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |