De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef cafca het volgende:
Frank Paardekoper
Wilde gokquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De relatie met waar Ranja aan denkt, ontgaat me...
Ik ken je adoratie van degene waarvan ik denk dat jij daar aan denkt, dus ik denk dat ik jouw gedachten wel kan bedenken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef ranja het volgende:
Ha, te hopen voor de rest dat ik denk aan wat jij denkt dat ik denk anders gaan je hints de mist in
De Wilde Boerendochter...quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef Berkery het volgende:
Ivan Heylen?
quote:Bij het Theater Instituut Nederland (TIN) is een cd verschenen met nooit eerder uitgebrachte opnamen van. Het betreft twee duetten met
, die op zogeheten demoplaten waren opgenomen. Dat liet het TIN woensdag weten.
Ah, ik moet nog twee weken wachten op de sleutel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik ga zo m'n pc loskoppelen en dan morgen verhuizen. Hopelijk werkt xs4all een beetje mee en heb ik morgenavond alweer toegang (niet dat ik daar dan meteen veel gebruik van zal maken, maar het zou wel aardig zijn).
Ja, broer en zus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Louis en Heintje Davids?
Heb overigens geen idee of die familie van elkaar zijn....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Louis en Heintje Davids?
Heb overigens geen idee of die familie van elkaar zijn....
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Bij het Theater Instituut Nederland (TIN) is een cd verschenen met nooit eerder uitgebrachte opnamen van cabaretlegende Louis Davids. Het betreft twee duetten met zus Heintje, die op zogeheten demoplaten waren opgenomen. Dat liet het TIN woensdag weten.
Die ook niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef schaap001 het volgende:
Pointer Sisters?
Dat verbaast me niks.quote:Ik ken die foto: ik heb ergens een cheap-ass K-Tel achtige verzamel-elpee waar die foto op staat..... Twijfel alleen of het echt wel de Pointer Sisters zijn. Kan ook een act uit de Frank Farian stal zijn....![]()
Dit gaat een HELE vette OOOHHHJAAA worden en ook nog wel eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat verbaast me niks.
De bedenker van The Village People is ook verantwoordelijk voor deze groep...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Ritchy Family?
quote:Het stel is weer bij elkaar gekomen, zegtin tijdschrift Rolling Stone."We hebben het pas 800 keer geprobeerd, poging 801,daar gaan we."
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Pamela en Tommy Lee, zag ik vanmorgen op de Telegraaf-website...
quote:Woo! Yeah! is a sample of James Brown's voice that has been repeatedly used in popular music, often in the form of a loop. It originates from the 1972 Lyn Collins recording "Think (About It)", a song written and produced by Brown. The original recording, which predates modern sampling techniques, used a tape loop to repeat Brown's exclamation during a break section. In the original recording the order in which Brown says the words is actually "Yeah! Woo!"; the order of the words was reversed later by sampling artists.
"Woo! Yeah!" was probably first used as a loop by Roxanne Shante but got major airplay and attention used as the backing loop for the platinum selling hit "" by
&
...
Ik denk alleen het nummer te kennen, te weten "it takes two". Wie die 2 gasten zijn.....? I k zou het echt niet weten, niet eens een "Oh-ja" vrees ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze heren heb ik gisteren ook weer eens hun grootste hit gedraaid.
Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |