Mijne was eerderquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Je had het al gezien?
Dubbel: [DGK SC] admiraal_anaal kan z'n bitterballen weer wegleggen
Ach Pietje!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
spelvout![]()
[DGK SC] admiraal_anaal kan z'n bitterballen weer wegleggen
Hahaha, ook echt op een paar secondequote:
Ja, daarom had Gert de mijne open moeten latenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
Kut spelfout!
Heh getsiequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach, doen we de volgende gewoon de TT van Pietje.
Of onze master moet ff aan wat strings pullen?
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, daarom had Gert de mijne open moeten laten.
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Gert het volgende:
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?
Doe maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alleen lijkt het nu alsof ik hem voor mezelf geopend heb
Dan lezen de hufters die de gore moed hebben om jou daarvan te verdenken, dit topic maar even door.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doe maareen naamtopic is altijd leuk
Alleen lijkt het nu alsof ik hem voor mezelf geopend heb
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is het wel al duidelijk...
AA maakt zijn eigen naamtopic![]()
maar weigert een vraag te beantwoorden![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kap met je vraag over Frankrijk he
![]()
of wil je echt antwoord
Zou je denken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Dit zou wel eens een snel topic kunnen worden.
Misschien kruipt 'ie terug in zijn holletje nu dit niet het laatste topic blijkt te zijn.quote:
Was het bijna van plan jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien kruipt 'ie terug in zijn holletje nu dit niet het laatste topic blijkt te zijn.
Als het je niet aanstaat dan ga je toch naar huis!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou wat een dijenkletsers zijn jullie weerDe gezelligheid straalt van deze reeks af
onbegrijpelijk dat dit subforum niet eerder op slot is gegaan
Huis al schoon?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Dan post ik maar ff een TVP'tjequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Man, je zou de COS eens moeten gaan lezen, daar is het pas echt gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou wat een dijenkletsers zijn jullie weerDe gezelligheid straalt van deze reeks af
onbegrijpelijk dat dit subforum niet eerder op slot is gegaan
De nieuwe "ster" aan het firmament.quote:
Opzoutenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat dan ga je toch naar huis!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, je zou de COS eens moeten gaan lezen, daar is het pas echt gezellig
Het is Admiraal_Anaal MET een liggend streepje tussen Admiraal & Anaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
TVptje! Who the fuck is Admiraal Anaal
quote:
Je bent dus ook nog mierenneuker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Opzouten
[..]het hele subforum is van het zelfde niveau
dus geheel slotje op het subforum
[..]
Het is Admiraal_Anaal MET een liggend streepje tussen Admiraal & Anaal
[..]hehe Gert zei: Ster
Nee joh, neem mij maar niet serieusquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje admiraal heeft een paar sterren....
Echt niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee joh, neem mij maar niet serieus
Ja, iedereen is naar huis.quote:
Het heeft weinig met voetbal te maken, maar het ik vind het wel grappig.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg, er ligt meer water op dat veld in Basel dan in mijn zwembad
Nou maar hopen dat ze allemaal een zwemdiploma hebben...
Evert maakt het dan ook wel gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die evert-adoratie in 't live topic
Kijk naar de BBC.....kan die nederlandse knurften niet aanhoren....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die evert-adoratie in 't live topic
Evert is coolquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk naar de BBC.....kan die nederlandse knurften niet aanhoren....
We hadden er maandag nog een als bonus: Sneijder"OP Z'N VERJAARDAG!"quote:
Was Snoeks volgens mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden er maandag nog een als bonus: Sneijder"OP Z'N VERJAARDAG!"
of was dat Frank Snoeks?![]()
Ik krijg zo'n lekker nostalgisch gevoel van de stem van Evert: als klein meisje bij opa en oma thuis, opa een van de weinigen in het dorp (want grefo) met televisie, maar alle buren zaten er wel voetbal te kijken...quote:
Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kapotte shirt hoeft hij in de 2de helft niet meer aan, zwemmen doe je in een zwembroek
Neuhquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nu echt de tv gaan aanzetten?
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nu echt de tv gaan aanzetten?
Nou, Pimmie, daar zal ik je niet mee vervelenquote:
ik ben even euh.. de tv aanzetten koffie inschenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doen![]()
Die shirtjes kleven wel lekker aan hun goedgetrainde lijven door al die regen![]()
Shit, ze komen met droge shirtjes terug op t veld, en het regent ook niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben even euh.. de tv aanzetten koffie inschenken
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doen![]()
Die shirtjes kleven wel lekker aan hun goedgetrainde lijven door al die regen![]()
Vervoeging van zwetsen.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!
Zwitsers![]()
Zwitseren. Zwitten. Zwitters. Zwitsal. Zwitsen![]()
Hahahaha OMG ik heb het bijna een jaar goed gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
NMNS is van de spoorwegen??
![]()
Wie gaat m quoten met "hij spoort idd wel/niet"??![]()
Ook lelijke Zwitsers hebben goedgetrainde lijvenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!
Zwitsers![]()
Zwitseren. Zwitten. Zwitters. Zwitsal. Zwitsen![]()
Hebben ze geholpen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, iedereen is naar huis.
Maar ze zijn wel liev.
Hmm.. is dat kritiek?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vervoeging van zwetsen.....
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lelijke Zwitsers hebben goedgetrainde lijven
Ja, zou ik ook zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
wilde het wijzigen, maar ben bang voor APK
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zijn als ik jou was![]()
Laatste loodjes enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha OMG ik heb het bijna een jaar goed gedaan![]()
Oi Het werktquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zijn als ik jou was![]()
Ja aftakeling slaat hard toe op het laatstquote:
Langharige Kurt Cobain-pruik?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi Het werkt![]()
![]()
Had ff Caro haar hulp nodig met ondertitels en ben errug blij
Heeeeeeeeeeeeel veel denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel auto's hier gaan toeteren.
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
Neem aan dat Trukije heeft gewonnen ? Waarom hoor ik niks ..
Ikke wel hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
Neem aan dat Trukije heeft gewonnen ? Waarom hoor ik niks ..
Haha herstel !! De eerste knallen alquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...
Dat mag hij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Was Snoeks volgens mij.![]()
Ik hoop dat Evert Nederland-Frankrijk mag doen.
Ja lach maar de meeste auto's blijken het te doen iig de claxons .. Plus is er blijkbaar nog wat vuurwerk overquote:
Whehehe, cool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
Dat mag hij.![]()
Staat ergens in het "kots hier op Frank Snoeks"-topic.
Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
oh toeters!
moesten idd nog eerst worden aangesleept
Of in een hele slechte....low budget buurt.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.
En maar rinkelen met die fietsbellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of in een hele slechte....low budget buurt.....
Saai zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.
Mijn fietsbelquote:
Hoeveel tabletten neem je..quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Saai zeg![]()
Hier bruist het tenminste![]()
alleen een 7-upje!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel tabletten neem je..
Gratis Turkse pizza's zou wel welkom zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toeteren, schreeuwen, harde muziek en vlag wapperen. Ze kunnen wel wat.
Varkensleerquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is voetbal eigenlijk wel halal?
Nou dat schopt dan toch stukken beterquote:
Eerst de accuwacht gebeld......'t kost wat tijd...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe komt er nog 1 auto ff toeteren, de loser
Tis hier ook alweer stil..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoor hier nixquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
En het is nog lang geen toeter-tijdquote:
Drie nulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet je vanavond ook in het Turks vertalen!
Ja, ik versta je welquote:
Psst.... denk dat je wat harder moet pratenquote:
Van rukken word je doof toch?!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Psst.... denk dat je wat harder moet praten
EN VAN NEUKEN GA JE HARDER PRATENquote:
RUKKER(s)quote:
HOOR JE NIETquote:
NEUKEN?quote:
Trustenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Tijd om te gaan slapen dus
Truste all![]()
![]()
Weltruste Leandra,quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Truste all![]()
![]()
Is niet nodig blijkbaarquote:
Truste HOOR JE ME NOG !!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
wat?quote:
Slaap lekker Lea.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker NMNS..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
Weltruste nmnsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...quote:
Heb jij lange vingers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef kissa het volgende:
[..]
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...
Geen grap, over de rode handen ging rond op een feest en 9 van de 10 mannen bekeken hun handen
Eerder lange tenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
Ik strooi zo effe een paar honderd fotootjes van Leo Beenhakker tussen me planten in de tuin.
Dood krijg ik ze niet maar misschien gaan ze dan gewoon weg!
Dat zeg ik: ik dacht dat het na enen wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
Oh, ik dacht hoofdpijnquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
Trusten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
nou, dan ga ik ook maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:20 schreef Coos het volgende:
Kut!! Die film heb ik al gezien.![]()
Dan maar even surfen.
Die heb ik heul nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Trusten.![]()
je nieuwe batterijen liggen naast de fruitschaal![]()
Hier nog een uit de ouwe doos gemaakt door MisterDré.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, dan ga ik ook maar![]()
truste en groetjes aan ronald
[ afbeelding ]
O nee, je kat heeft 'm.quote:
Heb net mijn card reader in de vernieling geholpen. Dus ff geen picsquote:
Tegen jongens zeg je,' doe normaal en gedraag je voor een keer niet als een debiel,' voorzichtig zeggen heeft geen enkele nut.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Het is de derde hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Dan heb jij zeker nog nooit de juf ondergekladderd, gemarteld en achtergelaten in een bos, vastgebonden aan een boom?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Alwaar ze 10 kinderen van je heeft gebaard.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de kelder een betere plek.
Blijkbaar is het nodigquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste gaat dit jaar naar groep 7. Dat betekent gewoon dat ie over twee jaar zélf, met de bus, naar Groningen moet. De kans zit er helaas in dat dit ook al na volgend schooljaar nodig is.
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan ga ik heeeeeeeel vaak zeggen doe je voorzichtig
Mijn erwtje.
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.
Cool!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggen, die blikken dan
.
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.![]()
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
Wow. Een Eensteentje in den dop?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow. Een Eensteentje in den dop?
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
Nounounounounou?!?!?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Cool!![]()
Laatst zat ik mijn oudste een beetje te pesten. Er at een vriendje mee en die deed heel zuinig hagelslag op z'n boterham. Aangezien mijn jongens meer van de dikke lagen zijn zei ik: kijk toch hoe keurig E. dat doetdie is pas goed opgevoed.
Waarop oudste lievelijk zegt: Als je dat ook wil zou ik maar eens beginnen
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.quote:
Gelukkig is ie lang voor zijn leeftijd, dat scheelt. Maar ja, het was kiezen tussen twee kwaden, en dit is voor hem het beste. Dus dan moeten wij maar even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..
Ok nu ben ik nieuwsgierig! WAt hebbie gekregen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Doe es een foto dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
Hij moet nog elf worden en dan al naar de brugklas? Dat is echt harstikke vroeg!
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Ik zal straks eens kijken of ik iets kan scannen. En het zijn meer soundbites, zeg maar. Van die korte waarschuwingstekstjes die je ook op pakjes sigaretten ziet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
Doe es een foto dan?
Maar jij hebt dus texten geschreven voor die campagne? Wat leuk!
Aah, da's leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
Zo snel als hij gaat zou ik er maar niet op rekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt ie gewoon nog 9 hè.
Mijn oudste doet dit nu dus al 4 jaar. En je hebt gelijk, ik vind het lastiger dan hij. Maar het went, want mijn derde kan doen en laten wat ie wil zonder dat ik er stress over hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Gastenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Oh ja, dat is ook leuker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Aah, da's leuk!![]()
CarO, ik en ook wel blij voor je maar ik smul van topics als, 'KIJK!!! Mijn kapper heeft mijn haar verneukt en nu moet ik heel hard huilen!!'![]()
![]()
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook leuker.
Ik wil wel even alsof doen hoor, je zegt het maar!
Weg met PietjePukquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en omdat ze lief zijn spelen ze niet de baas. Meisjes zijn nog veel erger, jongens rossen erop los en daarna is 't klaar. Bij meisjes blijft dat maanden doorzeuren
.
Ja, ja! Met foto's he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weg met PietjePuk![]()
Echt niet! Deze zijn zeldzaam lief! Echt hoor!
Tijd dat ze eens wat loederiger worden
Met foto's gaarne en dan heel hard huilen. De menigte mag dan heel hard lachen en dan post jij dit plaatje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Weg met de koesiekoesie-oudersquote:
*ding ding*quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:22 schreef petraa het volgende:
@Noek troost je, mijn haar is ook verneukt door de kapper 2 weken geleden!
Nou, dat begint al iets te komen, laatst stak 1 van beide boos de tong naar me uit! Welgemeendquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doen
Nou, van de ene school naar de andere school, das echt niet fucking kansloos. Daar worden de kids pas hard van!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weg met de koesiekoesie-ouders. Hoe langer je ze gaat beschermen tegen alles hoe groter de slag later wordt
.
Bij ons in de buurt heb je 2 middelbare scholen, de grote van 1000+ scholieren en een kleintje van 150 of zo waar je de eerste jaren kan doen, daarna moet (!) je alsnog over naar de grote. Hoe fucking kansloos is 't om je kiddo te beschermen en naar de kleine school te sturen. Moet je na 2 jaar weer verhuizen, zo aard je nooit op een school
.
Mijn eigen kapster was er niet, dus ik moest genoegen nemen met een andere en niet elke kapster kan dat haar van mij goed knippen. Ik heb krullen, enne dan zeg ik puntjes en dan punten ze net iets verkeerd! en dan krijg je zo'n afro kapsel! Want dan gaan die krullen de andere kant op krullen dan ik wil. Das heul niet leuk! En me krullen gaan zich nu ontwikkelen tot van die kleine rottige pijpekrullen.!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*ding ding*
Pics!
![]()
Mijn haar is niet verneukt. Ik ben een,' doe de puntjes maar,' mens. Soms zijn de puntjes wat centimeters teveel maar heel lang haar hebben heeft zijn voordelen.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc morgen jarig...niet vergeten kaartje te sturen....![]()
![]()
![]()
Je bent een mietjequote:
oudste hier gaat ook naar een kleine school met een hek eromheen enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een mietje, nu moeten je kiddo's dat ook worden
.
Nee, dat zie je helemaal verkeerd. Totaal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een mietje, nu moeten je kiddo's dat ook worden
.
.quote:
Jawel hoor, geen redden meer aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Mijn oudste en middelste gaan ook naar een kleine school. Maar ik ben heul niet opgegeven.
Nee peet, dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Mijn oudste en middelste gaan ook naar een kleine school. Maar ik ben heul niet opgegeven.
Ik stop al, mijn kapsel en ik zijn al wegquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Deze SC kan bijna in zijn geheel richting OUD.
doe dan ff wat hippigs posten. Ik voel gewoon een vreetbui opkomen van ellendequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Deze SC kan bijna in zijn geheel richting OUD.
Jah die heeft ze al gescoord enne een tas met Tokio hotel enne zaterdag mag ik gezellig mee naar Nijmegen naar het openluchtconcert van die gasten!!!! Dus blaas ff zon daarheen dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee peet, dat zie je verkeerd![]()
heb je de Bristolfolder gezien trouwens?? tokyo hotel shirts voor wèhnag
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef CarOnline het volgende:
Dat moet jij trouwens zeggen, Jongetje-uit-het-dorp-wat-soms-naar-de-kroeg-gaat-in-de-grote-stad
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jawel hoor, geen redden meer aan.
En je hebt nog krullen ook, dus dat komt nooit meer goed
Ditto! Zo me hond heeft een kauwbot en die stinkt pffffffffffffffffffffffff, waarom nu regen??? Ik had hem zo graag de tuin in gegooid met bot en al!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe dan ff wat hippigs posten. Ik voel gewoon een vreetbui opkomen van ellende
Zo bedoelde ik het heul niet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik stop al, mijn kapsel en ik zijn al weg
Kijk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], stad was te ver om naar school te gaan. En nu woon ik in de grote stad.
Hebbie hulp nodig dan? Waarmee? Je veters strikkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg ook echt geen enkele hulp he.
Nothing muchquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Nog wat gebeurd hier afgelopen weken?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nothing much![]()
Hoest met de knie?
oeh!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh!![]()
Heb je ook daadwerkelijk kaarten voor de wedstrijd?? Neem je een spandoek mee? groeten aan de SC van FOK!![]()
Balen van je knie.Hopelijk helpt fisio inderdaad!
Mazzelpik! Leuk man.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]kaartjes en busreis gewonnen
![]()
Zal eens kijken voor een spandoek, moet over paar uur al weer weg en nu nog even alles snel wassen
Ik ook! Wat moet ik aan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben al weer nerveus voor morgen..... kudtzooi
Haa wat gaaf!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]kaartjes en busreis gewonnen
![]()
Zal eens kijken voor een spandoek, moet over paar uur al weer weg en nu nog even alles snel wassen
Hoe ver ben je met je onderzoek....quote:
Onderzoek gaat echt vet goed!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je onderzoek....![]()
En wat je aan moet weet ik ook niet.....geen idee wat goed bij bitterballen staat.....
Lichtblauw of turkoois (quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Onderzoek gaat echt vet goed!![]()
Ga zo eens overschakelen op de Duitsers, die heb ik nog niet grondig onderzocht.
Dus jij zegt eigenlijk zacht roze of wit want dat is mooi bij bruin. Top tip! Bedankt!
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lichtblauw of turkoois () staat ook goed
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lichtblauw of turkoois () staat ook goed
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!quote:
Je bent volgens mij een lentekind maar de herfst laat je ook niet onberoerd......quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.
Ik vond de kleur mooi...'t mag ook stof zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!Dan gaan we nl met z'n allen.
http://www.inkleurgekleed.nl/Seizoenen.aspxquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.
Hé maar jij gaat gewoon nooooooit meer werken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
http://www.inkleurgekleed.nl/Seizoenen.aspx
De keuze is reuze
En tis nieteens lichtblauw of turkoois (spreek uit: 'turkwaas')quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!Dan gaan we nl met z'n allen.
Nou, dat was niet mn bedoeling maar als je voor een vergadering komt, en na een half uur met 35 man buiten staat, ja dan houdt het ergens op he.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé maar jij gaat gewoon nooooooit meer werken?
Oh, da's hele andere koek. Ik dacht dat je misschien ontslag ging nemen ivm de grote verhuizing.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat was niet mn bedoeling maar als je voor een vergadering komt, en na een half uur met 35 man buiten staat, ja dan houdt het ergens op he.
Ik heb inmiddels gesolliciteerd, das even afwachten voor meer info, en zou ik ook weer naar school moeten.
Maar intussen ga ik wel op zoek naar wat anders. Tis wel klote hoor, werkte er 14 jaar.
Maar nu ga ik echt wat leuks doen, dat wil ik
Dat is ook een eeuwigheid, dan is het zo goed als familie geworden....quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis wel klote hoor, werkte er 14 jaar.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Buuf en ik willen ook echt wat leuks gaan doen. We gaan met z'n drieën een bedrijf oprichten, weet alleen nog niet welke.
Jij hebt er al één las ik laatst. Wel een tof idee trouwens, dat bedrijf van jou.quote:
Ja, laten we dat doen, goed idee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, da's hele andere koek. Ik dacht dat je misschien ontslag ging nemen ivm de grote verhuizing.
Dit is gewoon balen. Buuf en ik willen ook echt wat leuks gaan doen. We gaan met z'n drieën een bedrijf oprichten, weet alleen nog niet welke.
Eerst mijn seizoen maar eens bepalen.
Ja, precies. Met een paar nare ooms en tantesquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is ook een eeuwigheid, dan is het zo goed als familie geworden....
Ja, maar dat is er maar eentje...uiteindelijk wil ik een hele winkelstraat op internet (met gratis parkerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij hebt er al één las ik laatst. Wel een tof idee trouwens, dat bedrijf van jou.
en die hoef je nooit meer te zien!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, precies. Met een paar nare ooms en tantes
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat hebquote:
Niet doen.....eerst geld op de bank...quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat heb
Oh ja, dan bel ik ze.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet doen.....eerst geld op de bank...
En je moet even nadenken over je verzamelinkomen voor 2008. Misschien is het handiger om het over twee jaar uit te smeren, anders kom je misschien in de 50 procents belastingschijfquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat heb
Ja, laat me wel ff informeren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je moet even nadenken over je verzamelinkomen voor 2008. Misschien is het handiger om het over twee jaar uit te smeren, anders kom je misschien in de 50 procents belastingschijf
Vanmorgen vroeg bij het opstaan een kriebel in m'n buik.....en dat wordt sterker en sterkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, laat me wel ff informeren.
Maar goed, morgen NL Frankrijk. Al buikpijn?
Aw, lief! Dat hebben mijn jongetjes ook. Hun oranje tenuetjes liggen alweer schoon op ze te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg bij het opstaan een kriebel in m'n buik.....en dat wordt sterker en sterker![]()
Afijn, morgen weer naar de tandarts, misschien kan hij mij weer met beide voeten op de grond zetten....
Mogen ze morgen lekker lang opblijven, wat een feestquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, lief! Dat hebben mijn jongetjes ook. Hun oranje tenuetjes liggen alweer schoon op ze te wachten.
Morgenvroeg wat vlaggetjes op de wangetjes.
* noekje maakt 2 vlaggetjes op Nmns z'n wangetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |