Je bent volgens mij een lentekind maar de herfst laat je ook niet onberoerd......quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.
Ik vond de kleur mooi...'t mag ook stof zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!Dan gaan we nl met z'n allen.
http://www.inkleurgekleed.nl/Seizoenen.aspxquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.
Hé maar jij gaat gewoon nooooooit meer werken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
http://www.inkleurgekleed.nl/Seizoenen.aspx
De keuze is reuze
En tis nieteens lichtblauw of turkoois (spreek uit: 'turkwaas')quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!Dan gaan we nl met z'n allen.
Nou, dat was niet mn bedoeling maar als je voor een vergadering komt, en na een half uur met 35 man buiten staat, ja dan houdt het ergens op he.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé maar jij gaat gewoon nooooooit meer werken?
Oh, da's hele andere koek. Ik dacht dat je misschien ontslag ging nemen ivm de grote verhuizing.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat was niet mn bedoeling maar als je voor een vergadering komt, en na een half uur met 35 man buiten staat, ja dan houdt het ergens op he.
Ik heb inmiddels gesolliciteerd, das even afwachten voor meer info, en zou ik ook weer naar school moeten.
Maar intussen ga ik wel op zoek naar wat anders. Tis wel klote hoor, werkte er 14 jaar.
Maar nu ga ik echt wat leuks doen, dat wil ik
Dat is ook een eeuwigheid, dan is het zo goed als familie geworden....quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis wel klote hoor, werkte er 14 jaar.
Mag ik meedoen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Buuf en ik willen ook echt wat leuks gaan doen. We gaan met z'n drieën een bedrijf oprichten, weet alleen nog niet welke.
Jij hebt er al één las ik laatst. Wel een tof idee trouwens, dat bedrijf van jou.quote:
Ja, laten we dat doen, goed idee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, da's hele andere koek. Ik dacht dat je misschien ontslag ging nemen ivm de grote verhuizing.
Dit is gewoon balen. Buuf en ik willen ook echt wat leuks gaan doen. We gaan met z'n drieën een bedrijf oprichten, weet alleen nog niet welke.
Eerst mijn seizoen maar eens bepalen.
Ja, precies. Met een paar nare ooms en tantesquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is ook een eeuwigheid, dan is het zo goed als familie geworden....
Ja, maar dat is er maar eentje...uiteindelijk wil ik een hele winkelstraat op internet (met gratis parkerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij hebt er al één las ik laatst. Wel een tof idee trouwens, dat bedrijf van jou.
en die hoef je nooit meer te zien!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, precies. Met een paar nare ooms en tantes
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat hebquote:
Niet doen.....eerst geld op de bank...quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat heb
Oh ja, dan bel ik ze.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet doen.....eerst geld op de bank...
En je moet even nadenken over je verzamelinkomen voor 2008. Misschien is het handiger om het over twee jaar uit te smeren, anders kom je misschien in de 50 procents belastingschijfquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen morgen nog. En dan zeg ik ná het tekenen dat ikzelf helemaal geen advocaat heb
Ja, laat me wel ff informeren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je moet even nadenken over je verzamelinkomen voor 2008. Misschien is het handiger om het over twee jaar uit te smeren, anders kom je misschien in de 50 procents belastingschijf
Vanmorgen vroeg bij het opstaan een kriebel in m'n buik.....en dat wordt sterker en sterkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, laat me wel ff informeren.
Maar goed, morgen NL Frankrijk. Al buikpijn?
Aw, lief! Dat hebben mijn jongetjes ook. Hun oranje tenuetjes liggen alweer schoon op ze te wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg bij het opstaan een kriebel in m'n buik.....en dat wordt sterker en sterker![]()
Afijn, morgen weer naar de tandarts, misschien kan hij mij weer met beide voeten op de grond zetten....
Mogen ze morgen lekker lang opblijven, wat een feestquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, lief! Dat hebben mijn jongetjes ook. Hun oranje tenuetjes liggen alweer schoon op ze te wachten.
Morgenvroeg wat vlaggetjes op de wangetjes.
* noekje maakt 2 vlaggetjes op Nmns z'n wangetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |