Hebbie hulp nodig dan? Waarmee? Je veters strikkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg ook echt geen enkele hulp he.
Nothing muchquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:25 schreef Manu82 het volgende:
Nog wat gebeurd hier afgelopen weken?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nothing much![]()
Hoest met de knie?
oeh!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oeh!![]()
Heb je ook daadwerkelijk kaarten voor de wedstrijd?? Neem je een spandoek mee? groeten aan de SC van FOK!![]()
Balen van je knie.Hopelijk helpt fisio inderdaad!
Mazzelpik! Leuk man.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]kaartjes en busreis gewonnen
![]()
Zal eens kijken voor een spandoek, moet over paar uur al weer weg en nu nog even alles snel wassen
Ik ook! Wat moet ik aan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben al weer nerveus voor morgen..... kudtzooi
Haa wat gaaf!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]kaartjes en busreis gewonnen
![]()
Zal eens kijken voor een spandoek, moet over paar uur al weer weg en nu nog even alles snel wassen
Hoe ver ben je met je onderzoek....quote:
Onderzoek gaat echt vet goed!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je onderzoek....![]()
En wat je aan moet weet ik ook niet.....geen idee wat goed bij bitterballen staat.....
Lichtblauw of turkoois (quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Onderzoek gaat echt vet goed!![]()
Ga zo eens overschakelen op de Duitsers, die heb ik nog niet grondig onderzocht.
Dus jij zegt eigenlijk zacht roze of wit want dat is mooi bij bruin. Top tip! Bedankt!
Nee, die kleuren moet ik niet doen. Ik ben een seizoenentype, weet alleen nog niet welke.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lichtblauw of turkoois () staat ook goed
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lichtblauw of turkoois () staat ook goed
Jij komt ook echt steeds met plastic outfits aanzetten. Dat zweet als de ziekte en ik kan niet zweten. Ik hou alle warmte vast en dan ga ik dood. Ik wil pas dood in 2012!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |