Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
oh toeters!
moesten idd nog eerst worden aangesleept
Of in een hele slechte....low budget buurt.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.
En maar rinkelen met die fietsbellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of in een hele slechte....low budget buurt.....
Saai zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon in een te goede buurt, geen toeter te horen.
Mijn fietsbelquote:
Hoeveel tabletten neem je..quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Saai zeg![]()
Hier bruist het tenminste![]()
alleen een 7-upje!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel tabletten neem je..
Gratis Turkse pizza's zou wel welkom zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toeteren, schreeuwen, harde muziek en vlag wapperen. Ze kunnen wel wat.
Varkensleerquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is voetbal eigenlijk wel halal?
Nou dat schopt dan toch stukken beterquote:
Eerst de accuwacht gebeld......'t kost wat tijd...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe komt er nog 1 auto ff toeteren, de loser
Tis hier ook alweer stil..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoor hier nixquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
En het is nog lang geen toeter-tijdquote:
Drie nulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet je vanavond ook in het Turks vertalen!
Ja, ik versta je welquote:
Psst.... denk dat je wat harder moet pratenquote:
Van rukken word je doof toch?!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Psst.... denk dat je wat harder moet praten
EN VAN NEUKEN GA JE HARDER PRATENquote:
RUKKER(s)quote:
HOOR JE NIETquote:
NEUKEN?quote:
Trustenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Tijd om te gaan slapen dus
Truste all![]()
![]()
Weltruste Leandra,quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Truste all![]()
![]()
Is niet nodig blijkbaarquote:
Truste HOOR JE ME NOG !!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
wat?quote:
Slaap lekker Lea.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker NMNS..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
Weltruste nmnsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...quote:
Heb jij lange vingers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef kissa het volgende:
[..]
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...
Geen grap, over de rode handen ging rond op een feest en 9 van de 10 mannen bekeken hun handen
Eerder lange tenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
Ik strooi zo effe een paar honderd fotootjes van Leo Beenhakker tussen me planten in de tuin.
Dood krijg ik ze niet maar misschien gaan ze dan gewoon weg!
Dat zeg ik: ik dacht dat het na enen wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
Oh, ik dacht hoofdpijnquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
Trusten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
nou, dan ga ik ook maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:20 schreef Coos het volgende:
Kut!! Die film heb ik al gezien.![]()
Dan maar even surfen.
Die heb ik heul nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Trusten.![]()
je nieuwe batterijen liggen naast de fruitschaal![]()
Hier nog een uit de ouwe doos gemaakt door MisterDré.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, dan ga ik ook maar![]()
truste en groetjes aan ronald
[ afbeelding ]
O nee, je kat heeft 'm.quote:
Heb net mijn card reader in de vernieling geholpen. Dus ff geen picsquote:
Tegen jongens zeg je,' doe normaal en gedraag je voor een keer niet als een debiel,' voorzichtig zeggen heeft geen enkele nut.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Het is de derde hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Dan heb jij zeker nog nooit de juf ondergekladderd, gemarteld en achtergelaten in een bos, vastgebonden aan een boom?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Alwaar ze 10 kinderen van je heeft gebaard.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de kelder een betere plek.
Blijkbaar is het nodigquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste gaat dit jaar naar groep 7. Dat betekent gewoon dat ie over twee jaar zélf, met de bus, naar Groningen moet. De kans zit er helaas in dat dit ook al na volgend schooljaar nodig is.
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan ga ik heeeeeeeel vaak zeggen doe je voorzichtig
Mijn erwtje.
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.
Cool!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggen, die blikken dan
.
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.![]()
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
Wow. Een Eensteentje in den dop?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow. Een Eensteentje in den dop?
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
Nounounounounou?!?!?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow. Een Eensteentje in den dop?
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Cool!![]()
Laatst zat ik mijn oudste een beetje te pesten. Er at een vriendje mee en die deed heel zuinig hagelslag op z'n boterham. Aangezien mijn jongens meer van de dikke lagen zijn zei ik: kijk toch hoe keurig E. dat doetdie is pas goed opgevoed.
Waarop oudste lievelijk zegt: Als je dat ook wil zou ik maar eens beginnen
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |