En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...quote:
Heb jij lange vingers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef kissa het volgende:
[..]
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...
Geen grap, over de rode handen ging rond op een feest en 9 van de 10 mannen bekeken hun handen
Eerder lange tenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
Ik strooi zo effe een paar honderd fotootjes van Leo Beenhakker tussen me planten in de tuin.
Dood krijg ik ze niet maar misschien gaan ze dan gewoon weg!
Dat zeg ik: ik dacht dat het na enen wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
Oh, ik dacht hoofdpijnquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
Trusten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
Oh, ik dacht neuken![]()
Maar dan peer ik um ook maar es .....
nou, dan ga ik ook maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:20 schreef Coos het volgende:
Kut!! Die film heb ik al gezien.![]()
Dan maar even surfen.
Die heb ik heul nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Trusten.![]()
je nieuwe batterijen liggen naast de fruitschaal![]()
Hier nog een uit de ouwe doos gemaakt door MisterDré.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, dan ga ik ook maar![]()
truste en groetjes aan ronald
[ afbeelding ]
O nee, je kat heeft 'm.quote:
Heb net mijn card reader in de vernieling geholpen. Dus ff geen picsquote:
Tegen jongens zeg je,' doe normaal en gedraag je voor een keer niet als een debiel,' voorzichtig zeggen heeft geen enkele nut.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Het is de derde hèquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enne, nu ff eerlijk, hoe vaak heb je "doe je wel voorzichtig" gezegd?
Dan heb jij zeker nog nooit de juf ondergekladderd, gemarteld en achtergelaten in een bos, vastgebonden aan een boom?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Alwaar ze 10 kinderen van je heeft gebaard.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de kelder een betere plek.
Blijkbaar is het nodigquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn ouders zeggen 't nog steeds als ik naar de stad ga,.
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn oudste gaat dit jaar naar groep 7. Dat betekent gewoon dat ie over twee jaar zélf, met de bus, naar Groningen moet. De kans zit er helaas in dat dit ook al na volgend schooljaar nodig is.
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan ga ik heeeeeeeel vaak zeggen doe je voorzichtig
Mijn erwtje.
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me dus doodeng. Ik zou hem zo opgeven voor de boemelbus. Dan presteert die maar onder z'n kunnen.
Cool!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan 't nooit laten als ze zelf een keer weggaan om 't ook te zeggen, die blikken dan
.
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het nog twee jaar redden met m.![]()
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
Wow. Een Eensteentje in den dop?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan moet ie ook nog 11 worden hoor, als ie naar de brugklas gaat![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow. Een Eensteentje in den dop?
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
Nounounounounou?!?!?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Cool!![]()
Laatst zat ik mijn oudste een beetje te pesten. Er at een vriendje mee en die deed heel zuinig hagelslag op z'n boterham. Aangezien mijn jongens meer van de dikke lagen zijn zei ik: kijk toch hoe keurig E. dat doetdie is pas goed opgevoed.
Waarop oudste lievelijk zegt: Als je dat ook wil zou ik maar eens beginnen
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.quote:
Gelukkig is ie lang voor zijn leeftijd, dat scheelt. Maar ja, het was kiezen tussen twee kwaden, en dit is voor hem het beste. Dus dan moeten wij maar even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..
Ok nu ben ik nieuwsgierig! WAt hebbie gekregen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Doe es een foto dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
Hij moet nog elf worden en dan al naar de brugklas? Dat is echt harstikke vroeg!
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Ik zal straks eens kijken of ik iets kan scannen. En het zijn meer soundbites, zeg maar. Van die korte waarschuwingstekstjes die je ook op pakjes sigaretten ziet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
Doe es een foto dan?
Maar jij hebt dus texten geschreven voor die campagne? Wat leuk!
Aah, da's leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
Zo snel als hij gaat zou ik er maar niet op rekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt ie gewoon nog 9 hè.
Mijn oudste doet dit nu dus al 4 jaar. En je hebt gelijk, ik vind het lastiger dan hij. Maar het went, want mijn derde kan doen en laten wat ie wil zonder dat ik er stress over hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Gastenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Oh ja, dat is ook leuker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Aah, da's leuk!![]()
CarO, ik en ook wel blij voor je maar ik smul van topics als, 'KIJK!!! Mijn kapper heeft mijn haar verneukt en nu moet ik heel hard huilen!!'![]()
![]()
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook leuker.
Ik wil wel even alsof doen hoor, je zegt het maar!
Weg met PietjePukquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en omdat ze lief zijn spelen ze niet de baas. Meisjes zijn nog veel erger, jongens rossen erop los en daarna is 't klaar. Bij meisjes blijft dat maanden doorzeuren
.
Ja, ja! Met foto's he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weg met PietjePuk![]()
Echt niet! Deze zijn zeldzaam lief! Echt hoor!
Tijd dat ze eens wat loederiger worden
Met foto's gaarne en dan heel hard huilen. De menigte mag dan heel hard lachen en dan post jij dit plaatje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Weg met de koesiekoesie-oudersquote:
*ding ding*quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:22 schreef petraa het volgende:
@Noek troost je, mijn haar is ook verneukt door de kapper 2 weken geleden!
Nou, dat begint al iets te komen, laatst stak 1 van beide boos de tong naar me uit! Welgemeendquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doen
Nou, van de ene school naar de andere school, das echt niet fucking kansloos. Daar worden de kids pas hard van!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weg met de koesiekoesie-ouders. Hoe langer je ze gaat beschermen tegen alles hoe groter de slag later wordt
.
Bij ons in de buurt heb je 2 middelbare scholen, de grote van 1000+ scholieren en een kleintje van 150 of zo waar je de eerste jaren kan doen, daarna moet (!) je alsnog over naar de grote. Hoe fucking kansloos is 't om je kiddo te beschermen en naar de kleine school te sturen. Moet je na 2 jaar weer verhuizen, zo aard je nooit op een school
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |