Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.quote:
Gelukkig is ie lang voor zijn leeftijd, dat scheelt. Maar ja, het was kiezen tussen twee kwaden, en dit is voor hem het beste. Dus dan moeten wij maar even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat jong! Oh jee, ik heb nu al allemaal visioenen van een klein manneke met een veel te grote tas op mijn netvlies staan. Hoe moet dat voor jou zijn..
Ok nu ben ik nieuwsgierig! WAt hebbie gekregen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wow. Een Eensteentje in den dop?
Kreeg net een mooi pre verjaardagcadeau uit Italië. Soms ben ik best wel trots op mijn werk.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Doe es een foto dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
Waarom doet mijn kapper toch altijd keurig wat ik zeg![]()
Hij moet nog elf worden en dan al naar de brugklas? Dat is echt harstikke vroeg!
Blij dat die van mij een jaar zijn blijven zitten, zijn ze iets potiger tegen die tijd ze brugmug worden
Ik zal straks eens kijken of ik iets kan scannen. En het zijn meer soundbites, zeg maar. Van die korte waarschuwingstekstjes die je ook op pakjes sigaretten ziet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
Doe es een foto dan?
Maar jij hebt dus texten geschreven voor die campagne? Wat leuk!
Aah, da's leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verzameling promotiemiddelen van de laatste denimcampagne 'Because we care'. Met heul mooi boek, CD-mapdingetje (hoe heten die krengen?), draagtas en heul veul kaarten. Met mijn tekstjes.
Oh, en met een portret-interpretatie van mij, door mijn beste vriendje.
Zo snel als hij gaat zou ik er maar niet op rekenen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt ie gewoon nog 9 hè.
Mijn oudste doet dit nu dus al 4 jaar. En je hebt gelijk, ik vind het lastiger dan hij. Maar het went, want mijn derde kan doen en laten wat ie wil zonder dat ik er stress over hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Gastenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, als iets klote is is 't wel bij gasten in de klas zitten die 1 a 2 jaar ouder zijn. Die zijn dan "potiger", nee die denken de baas te kunnen spelen
.
Jullie zijn 't wel akelig eens, stelletje over-de-top-bescherm-mijn-kiddo's-want-ze-zijn-nog-zo-schattig-ouders.
Oh ja, dat is ook leuker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Aah, da's leuk!![]()
CarO, ik en ook wel blij voor je maar ik smul van topics als, 'KIJK!!! Mijn kapper heeft mijn haar verneukt en nu moet ik heel hard huilen!!'![]()
![]()
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook leuker.
Ik wil wel even alsof doen hoor, je zegt het maar!
Weg met PietjePukquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en omdat ze lief zijn spelen ze niet de baas. Meisjes zijn nog veel erger, jongens rossen erop los en daarna is 't klaar. Bij meisjes blijft dat maanden doorzeuren
.
Ja, ja! Met foto's he!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weg met PietjePuk![]()
Echt niet! Deze zijn zeldzaam lief! Echt hoor!
Tijd dat ze eens wat loederiger worden
Met foto's gaarne en dan heel hard huilen. De menigte mag dan heel hard lachen en dan post jij dit plaatje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn ongefohnde Rachel-turned-into-Cocker-Spaniel er weer in gooien?![]()
Weg met de koesiekoesie-oudersquote:
*ding ding*quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:22 schreef petraa het volgende:
@Noek troost je, mijn haar is ook verneukt door de kapper 2 weken geleden!
Nou, dat begint al iets te komen, laatst stak 1 van beide boos de tong naar me uit! Welgemeendquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wacht maar tot de hormonen hun werk gaan doen
Nou, van de ene school naar de andere school, das echt niet fucking kansloos. Daar worden de kids pas hard van!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weg met de koesiekoesie-ouders. Hoe langer je ze gaat beschermen tegen alles hoe groter de slag later wordt
.
Bij ons in de buurt heb je 2 middelbare scholen, de grote van 1000+ scholieren en een kleintje van 150 of zo waar je de eerste jaren kan doen, daarna moet (!) je alsnog over naar de grote. Hoe fucking kansloos is 't om je kiddo te beschermen en naar de kleine school te sturen. Moet je na 2 jaar weer verhuizen, zo aard je nooit op een school
.
Mijn eigen kapster was er niet, dus ik moest genoegen nemen met een andere en niet elke kapster kan dat haar van mij goed knippen. Ik heb krullen, enne dan zeg ik puntjes en dan punten ze net iets verkeerd! en dan krijg je zo'n afro kapsel! Want dan gaan die krullen de andere kant op krullen dan ik wil. Das heul niet leuk! En me krullen gaan zich nu ontwikkelen tot van die kleine rottige pijpekrullen.!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*ding ding*
Pics!
![]()
Mijn haar is niet verneukt. Ik ben een,' doe de puntjes maar,' mens. Soms zijn de puntjes wat centimeters teveel maar heel lang haar hebben heeft zijn voordelen.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc morgen jarig...niet vergeten kaartje te sturen....![]()
![]()
![]()
Je bent een mietjequote:
oudste hier gaat ook naar een kleine school met een hek eromheen enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een mietje, nu moeten je kiddo's dat ook worden
.
Nee, dat zie je helemaal verkeerd. Totaal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een mietje, nu moeten je kiddo's dat ook worden
.
.quote:
Jawel hoor, geen redden meer aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Mijn oudste en middelste gaan ook naar een kleine school. Maar ik ben heul niet opgegeven.
Nee peet, dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Mijn oudste en middelste gaan ook naar een kleine school. Maar ik ben heul niet opgegeven.
Ik stop al, mijn kapsel en ik zijn al wegquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Deze SC kan bijna in zijn geheel richting OUD.
doe dan ff wat hippigs posten. Ik voel gewoon een vreetbui opkomen van ellendequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
Deze SC kan bijna in zijn geheel richting OUD.
Jah die heeft ze al gescoord enne een tas met Tokio hotel enne zaterdag mag ik gezellig mee naar Nijmegen naar het openluchtconcert van die gasten!!!! Dus blaas ff zon daarheen dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee peet, dat zie je verkeerd![]()
heb je de Bristolfolder gezien trouwens?? tokyo hotel shirts voor wèhnag
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:39 schreef CarOnline het volgende:
Dat moet jij trouwens zeggen, Jongetje-uit-het-dorp-wat-soms-naar-de-kroeg-gaat-in-de-grote-stad
, stad was te ver om naar school te gaan. En nu woon ik in de grote stad
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jawel hoor, geen redden meer aan.
En je hebt nog krullen ook, dus dat komt nooit meer goed
Ditto! Zo me hond heeft een kauwbot en die stinkt pffffffffffffffffffffffff, waarom nu regen??? Ik had hem zo graag de tuin in gegooid met bot en al!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe dan ff wat hippigs posten. Ik voel gewoon een vreetbui opkomen van ellende
Zo bedoelde ik het heul niet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef CarOnline het volgende:
Ik stop al, mijn kapsel en ik zijn al weg
Kijk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], stad was te ver om naar school te gaan. En nu woon ik in de grote stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |