NEUKEN?quote:
Trustenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Tijd om te gaan slapen dus
Truste all![]()
![]()
Weltruste Leandra,quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Anyway, ik heb volgens mij te lang boven de ammoniak gehangen, dus ik ben zo duf als een konijn...![]()
Truste all![]()
![]()
Is niet nodig blijkbaarquote:
Truste HOOR JE ME NOG !!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
wat?quote:
Slaap lekker Lea.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Slaap lekker NMNS..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
Weltruste nmnsquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Lea.....
Ik haak ook af....
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...quote:
Heb jij lange vingers?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:02 schreef kissa het volgende:
[..]
En je krijgt ruggemergkanker en grote rode handen ...
Geen grap, over de rode handen ging rond op een feest en 9 van de 10 mannen bekeken hun handen
Eerder lange tenenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
Ik strooi zo effe een paar honderd fotootjes van Leo Beenhakker tussen me planten in de tuin.
Dood krijg ik ze niet maar misschien gaan ze dan gewoon weg!
Dat zeg ik: ik dacht dat het na enen wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij lange vingers?
(toch even kijken he?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |