Mijne was eerderquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Je had het al gezien?
Dubbel: [DGK SC] admiraal_anaal kan z'n bitterballen weer wegleggen
Ach Pietje!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
spelvout![]()
[DGK SC] admiraal_anaal kan z'n bitterballen weer wegleggen
Hahaha, ook echt op een paar secondequote:
Ja, daarom had Gert de mijne open moeten latenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
Kut spelfout!
Heh getsiequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach, doen we de volgende gewoon de TT van Pietje.
Of onze master moet ff aan wat strings pullen?
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, daarom had Gert de mijne open moeten laten.
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Gert het volgende:
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?
Doe maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "admiraal anaal kan zijn bitterballen weer wegleggen" is natuurlijk wél een prachtige, poëtische, mysterieuze TT. En het is ook nog eens een naamtopic, wat heel stoer is, en zonder spelvaudt. Effe aanpassen?
Ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alleen lijkt het nu alsof ik hem voor mezelf geopend heb
Dan lezen de hufters die de gore moed hebben om jou daarvan te verdenken, dit topic maar even door.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Doe maareen naamtopic is altijd leuk
Alleen lijkt het nu alsof ik hem voor mezelf geopend heb
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is het wel al duidelijk...
AA maakt zijn eigen naamtopic![]()
maar weigert een vraag te beantwoorden![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kap met je vraag over Frankrijk he
![]()
of wil je echt antwoord
Zou je denken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Dit zou wel eens een snel topic kunnen worden.
Misschien kruipt 'ie terug in zijn holletje nu dit niet het laatste topic blijkt te zijn.quote:
Was het bijna van plan jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien kruipt 'ie terug in zijn holletje nu dit niet het laatste topic blijkt te zijn.
Als het je niet aanstaat dan ga je toch naar huis!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou wat een dijenkletsers zijn jullie weerDe gezelligheid straalt van deze reeks af
onbegrijpelijk dat dit subforum niet eerder op slot is gegaan
Huis al schoon?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Dan post ik maar ff een TVP'tjequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef APK het volgende:
Man, je zou de COS eens moeten gaan lezen, daar is het pas echt gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou wat een dijenkletsers zijn jullie weerDe gezelligheid straalt van deze reeks af
onbegrijpelijk dat dit subforum niet eerder op slot is gegaan
De nieuwe "ster" aan het firmament.quote:
Opzoutenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat dan ga je toch naar huis!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, je zou de COS eens moeten gaan lezen, daar is het pas echt gezellig
Het is Admiraal_Anaal MET een liggend streepje tussen Admiraal & Anaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
TVptje! Who the fuck is Admiraal Anaal
quote:
Je bent dus ook nog mierenneuker!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Opzouten
[..]het hele subforum is van het zelfde niveau
dus geheel slotje op het subforum
[..]
Het is Admiraal_Anaal MET een liggend streepje tussen Admiraal & Anaal
[..]hehe Gert zei: Ster
Nee joh, neem mij maar niet serieusquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje admiraal heeft een paar sterren....
Echt niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee joh, neem mij maar niet serieus
Ja, iedereen is naar huis.quote:
Het heeft weinig met voetbal te maken, maar het ik vind het wel grappig.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg, er ligt meer water op dat veld in Basel dan in mijn zwembad
Nou maar hopen dat ze allemaal een zwemdiploma hebben...
Evert maakt het dan ook wel gezelligquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die evert-adoratie in 't live topic
Kijk naar de BBC.....kan die nederlandse knurften niet aanhoren....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die evert-adoratie in 't live topic
Evert is coolquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk naar de BBC.....kan die nederlandse knurften niet aanhoren....
We hadden er maandag nog een als bonus: Sneijder"OP Z'N VERJAARDAG!"quote:
Was Snoeks volgens mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden er maandag nog een als bonus: Sneijder"OP Z'N VERJAARDAG!"
of was dat Frank Snoeks?![]()
Ik krijg zo'n lekker nostalgisch gevoel van de stem van Evert: als klein meisje bij opa en oma thuis, opa een van de weinigen in het dorp (want grefo) met televisie, maar alle buren zaten er wel voetbal te kijken...quote:
Hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kapotte shirt hoeft hij in de 2de helft niet meer aan, zwemmen doe je in een zwembroek
Neuhquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nu echt de tv gaan aanzetten?
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nu echt de tv gaan aanzetten?
Nou, Pimmie, daar zal ik je niet mee vervelenquote:
ik ben even euh.. de tv aanzetten koffie inschenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doen![]()
Die shirtjes kleven wel lekker aan hun goedgetrainde lijven door al die regen![]()
Shit, ze komen met droge shirtjes terug op t veld, en het regent ook niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben even euh.. de tv aanzetten koffie inschenken
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... als je zometeen een voorraad mannenlijven wilt aanschouwen die in een zwembad proberen te voetballen dan kun je dat rustig doen![]()
Die shirtjes kleven wel lekker aan hun goedgetrainde lijven door al die regen![]()
Vervoeging van zwetsen.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!
Zwitsers![]()
Zwitseren. Zwitten. Zwitters. Zwitsal. Zwitsen![]()
Hahahaha OMG ik heb het bijna een jaar goed gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
NMNS is van de spoorwegen??
![]()
Wie gaat m quoten met "hij spoort idd wel/niet"??![]()
Ook lelijke Zwitsers hebben goedgetrainde lijvenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel lelijke zwitsers, lelijke zwitsers!
Zwitsers![]()
Zwitseren. Zwitten. Zwitters. Zwitsal. Zwitsen![]()
Hebben ze geholpen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, iedereen is naar huis.
Maar ze zijn wel liev.
Hmm.. is dat kritiek?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vervoeging van zwetsen.....
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook lelijke Zwitsers hebben goedgetrainde lijven
Ja, zou ik ook zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
wilde het wijzigen, maar ben bang voor APK
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zijn als ik jou was![]()
Laatste loodjes enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha OMG ik heb het bijna een jaar goed gedaan![]()
Oi Het werktquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook zijn als ik jou was![]()
Ja aftakeling slaat hard toe op het laatstquote:
Langharige Kurt Cobain-pruik?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi Het werkt![]()
![]()
Had ff Caro haar hulp nodig met ondertitels en ben errug blij
Heeeeeeeeeeeeel veel denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel auto's hier gaan toeteren.
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
Neem aan dat Trukije heeft gewonnen ? Waarom hoor ik niks ..
Ikke wel hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
Neem aan dat Trukije heeft gewonnen ? Waarom hoor ik niks ..
Haha herstel !! De eerste knallen alquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt nog...even geduld, alle auto's moeten aangesleept of aangeduwd worden...
Dat mag hij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
Was Snoeks volgens mij.![]()
Ik hoop dat Evert Nederland-Frankrijk mag doen.
Ja lach maar de meeste auto's blijken het te doen iig de claxons .. Plus is er blijkbaar nog wat vuurwerk overquote:
Whehehe, cool.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
Dat mag hij.![]()
Staat ergens in het "kots hier op Frank Snoeks"-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |