Sukkel, je moet wel de deksel eraf halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
What the fuck !
Een aantal weken geleden was er bij BNN bij Spuiten en Slikken een onderwerp over het "aardbeienkutje". Dan moest je een pot jam pakken, de dop eraf draaien, een condoom erom heen spannen en het potje even in de magnetron zetten zodat het lekker warm was (zoals een echt kutje whehehe). Wanneer je dan je leuter in het condoom stak leek het net of je een kutje aan het naaien was.
Dus ik bij gebrek aan beter toenjust even een aardbeienkutje simuleren, is dat rubber dusdanig warm geworden in de magnetron dat mijn leuter onder het plastic zit en dat er nu allemaal rode vlekken op mijn leuter verschijnen. ECHT WTF !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Hopen dat ik er niet impotent van wordt !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sowieso: Waarom zou een programma je express je leuter laten verbranden ?!? Tering
Ja echt.quote:
Leer je lezen a.u.b.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Sukkel, je moet wel de deksel eraf halen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Jammer dat de realiteit van TS leven er toch anders uit ziet, en hij gewoon de halve hele dag thuis topics zit te bedenken.
Zolang je een condoom met aardbeiensmaak gebruikt wel, me dunkt. Aardbeienjam met een vleugje sinaasappel lijkt mij geen lekkernij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Herald het volgende:
kun je de aardbeienjam na de daad eigenlijk nog gewoon consumeren?
Niks mee natuurlijk want het zijn wel pareltjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Jammer dat de realiteit van TS leven er toch anders uit ziet, en hij gewoon de halve dag thuis topics zit te bedenken.
quote:
zeg kap eens met die aids grapjesquote:
Doe mij die Jennifer Hoffman maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef CaLeX het volgende:
Ik dacht dat het een topic over Nicolette Kluijver was
Sick fuckquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
zeg kap eens met die aids grapjesMijn oom had laatst ook aids en toen moest ie mijn nichtje van 6 ontmaagden om er vanaf te komen en die heeft daardoor nu een stoma!
800W 90 seconden. Althans dat dacht ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Logitik het volgende:
Je kan de magnetron toch ook op een minder hoge stand zetten?
Of of of, hij heeft, de ondertussen afgekoelde, jam op zijn pieletje gesmeerd en zijn hond het eraf laten likken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef AlphaOmega het volgende:
En dan zet TS die pot gewoon weer terug in de kast zodat pa en ma morgen er lekker van gaan genieten...
En het condoom leeggegoten in een melkpak en ook weer terug gezetquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef AlphaOmega het volgende:
En dan zet TS die pot gewoon weer terug in de kast zodat pa en ma morgen er lekker van gaan genieten...
OMGquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
zeg kap eens met die aids grapjesMijn oom had laatst ook aids en toen moest ie mijn nichtje van 6 ontmaagden om er vanaf te komen en die heeft daardoor nu een stoma!
Zo'n fleshlight die ik op al die aparte sites zie staan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef CamelNLD het volgende:
lol, ga naar een christien le duc oid en koop een nepkut, of ga naar de hoeren. Nu heb je zeker die pot jam zeker ook weer terug gezet in de kast zodat iedereen met een condoomsmaak op z'n brood zit
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef CaLeX het volgende:
Ik dacht dat het een topic over Nicolette Kluijver was
Ooit al eens eerder geprobeerd zeker ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:59 schreef James1988 het volgende:
Omg... dit topic
Volgens mij moet je het condoom er pas op doen nadat het ding in de magnetron heeft gestaan...
Nee, common sense.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooit al eens eerder geprobeerd zeker ?
tvpquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef Trigalti het volgende:
What.. the... fuck..
Ik ga even een FAIL plaatje maken.. sec
Ik weet het...quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:54 schreef MiVer het volgende:
Man, ga erotische kunst in het bos maken.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)/Aardbeienk_tje.aspx
Goeie vraag, en jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:08 schreef Herald het volgende:
kun je de aardbeienjam na de daad eigenlijk nog gewoon consumeren?
Je kunt altijd de jam nog opeten TS. Lekker warme jamquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
wel als je into homonegersex bentquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef Laertes het volgende:
Je kan het beter met chocopasta doen denk ik.
Omg het bestaat nog ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Hoeveel topics van zulks hoogwaardige kwaliteit ga je vandaag openen?quote:
Ik open niet heul veul topics hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hoeveel topics van zulks hoogwaardige kwaliteit ga je vandaag openen?
Kan ik weer ff lachen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:05 schreef Rosbief het volgende:
Je moet gewoon zoeen oud matras pakken, en dan een gat erin maken zo he en dan met ham bekleden, en dan zo pompen he in dat gat GVd wat geil!!
Royal Sadness.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:57 schreef Knevelt het volgende:____________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Royal Sadness.wat engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij hebt die uitroeptekens omgedraaid
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
toen smolt de banaan aan je muis vast?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mij overkwam laatst hetzelfde toen ik een banaan in de magnetron had gedaan, het topje er af had gesneden en hem om mijn leuter heen had geschoven![]()
Heb je zo'n kleintje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mij overkwam laatst hetzelfde toen ik een banaan in de magnetron had gedaan, het topje er af had gesneden en hem om mijn leuter heen had geschoven![]()
Heb je direct wat extra vruchten erbij. Eet smakelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 13:04 schreef MissJ het volgende:
Ik zal dus nu nooit meer normaal jam op mijn bammetjekunnen smeren, zal nu elke keer aan dit verhaal moeten denken
![]()
![]()
Zo deed ik het ook altijd toen ik nog niks kon regelenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Zenon het volgende:
Eerst de pot jam in de magnetron zetten en pas daarna de condoom erover heen doen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
Owja, als afwisseling kan je er ook wat dadels ingooien, dan lijkt het net of je in een kut met korsten roert.
Is veel te lang! 30 sec op 750W is meer dan genoeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
800W 90 seconden. Althans dat dacht ik..
Jezelf quoten is zo de shit 2k8.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Lyzio het volgende:
Ik klikte gewoon op dit topic om je blauwe kleurtje te mogen aanschouwen, daarnaast ben ik het -partijkundig gezien- natuurlijk met je eens zonder de OP te lezen. Het staat je goed, dat blauw
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat het aardbeienkutje weer opnieuw geintroduceerd wordt lijkt me. Lang niks meer van gehoord.
Bladeren vallen, het is herfst. Ook mooi voor de kerstdagen.
Dan wel met kerstkrans(je) om de leuter.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd dat het aardbeienkutje weer opnieuw geintroduceerd wordt lijkt me. Lang niks meer van gehoord.
Bladeren vallen, het is herfst. Ook mooi voor de kerstdagen.
Denk het wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:31 schreef Walter81 het volgende:
Kan het ook met pindakaas?
Dat is het, je kickt 'm alleen om je vieze praatjes te spuienquote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk het wel.
Al zou ik het niet met die pindakaas met stukjes noot doen. Volgens mij lijkt het dan net alsof je in de stront roert.
Bedankt voor de mental images.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk het wel.
Al zou ik het niet met die pindakaas met stukjes noot doen. Volgens mij lijkt het dan net alsof je in de stront roert.
Hahahhaa.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk het wel.
Verkapte ik-ben-een-newbie-postquote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef RealZeus het volgende:
Gast serieus , hoeveel geld heb jij betaald om te mogen modden?
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Prism het volgende:
Dude, srsly?
Bahah
Ik ga het ook een keer testen, gewoon om te kijken of je gelijk hebt.
Snij de dop eraf? Genie.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb alleen een tube in huis, hoe plezier ik mezelf daarmee?
[ afbeelding ]
Gast, wtf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef speciwacy het volgende:
hier mag wel een slotje op of niet?
Toch bedankt dat ik van dit topic heb kunnen meegenietenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef speciwacy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het voor de beschaving zoals we die nu kennen beter is als je wel impotent wordt. Nofi, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Hopen dat ik er niet impotent van wordt
Geduld, gaat vanzelf..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef speciwacy het volgende:
Waarom moet je het altijd over jeugdzondes hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:10 schreef classpc het volgende:
TS heeft zeker ook die twee kipfiletjes tussen de verwarming geprobeerd?
Wat voegt die nietszeggende kutreactie van jou toe?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Moet een topique altijd nieuw zijn dan om er in te mogen reageren?
Dat kun je je bij 90% van alle reacties in KLB wel afvragen toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat voegt die nietszeggende kutreactie van jou toe?
Nee. De meeste posts in KLB zijn van zeer hoog niveau. Zo ze inlijsten. Jouw repertoire daarentegenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat kun je je bij 90% van alle reacties in KLB wel afvragen toch?
Doe eens lief.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat voegt die nietszeggende kutreactie van jou toe?
Mits warm uit de magnetron natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Verzonnen, maar wel goed.
En als ik nou aardbeienjam in m'n vagina doe, helpt dat ook?
Wanneer mensen een gestelde vraag beantwoorden met een vraag weet je genoeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat kun je je bij 90% van alle reacties in KLB wel afvragen toch?
Mijn vagina kan er niet uit zoals bij die poppen van jou. En ik pas zelf ook niet in de magnetron. Zou me ook niet fijn lijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mits warm uit de magnetron natuurlijk.
Poppen van mij?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mijn vagina kan er niet uit zoals bij die poppen van jou. En ik pas zelf ook niet in de magnetron. Zou me ook niet fijn lijken eigenlijk.
Dus helaas kan dat niet.
Ik heb heul geen poppen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Poppen die van jou zijn. Dus jou eigendom zijn.
Waarom kwam je dan met het idee om mijn vagina in een magnetron te stoppen? Die kan er helemaal niet uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef AdoraBelle het volgende:
En als ik nou aardbeienjam in m'n vagina doe, helpt dat ook?
Het ging om de aardbeienjam niet om poppen doch jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom kwam je dan met het idee om mijn vagina in een magnetron te stoppen? Die kan er helemaal niet uit.
Dat kan alleen met die poppen...
Dan had je het duidelijker moeten zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het ging om de aardbeienjam niet om poppen doch jou.
Diep, man.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef Taaladvies het volgende:
Dit is ook een reactie gevolgd door een emoticon.
Het lijkt me ook niet de bedoeling om het experiment met een volle pot aardbeienjam uit te voeren.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
Maar ff zonder gekheid, dit werkt toch gewoon niet? Zodra je je lul erin steekt, loopt de helft van die zooi toch uit dat potje?
denk eens langer dan 2 seconden naquote:Op donderdag 19 november 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
Maar ff zonder gekheid, dit werkt toch gewoon niet? Zodra je je lul erin steekt, loopt de helft van die zooi toch uit dat potje?
Fleshpompoenquote:
Waarom kick je dit?quote:
Dat niet al die tijd hebben gedaanquote:Op donderdag 19 november 2015 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey een kick. Toen kwam ik nog dagelijks in KLB.
Ik zie wel nog steeds een soort van vlek, ws. dood vel. Zoiets als een litteken, maar dan ander kleur vel. Wacht ik stuur je straks even een foto.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je piemel?
het is maar goed dat je hem toch niet echt gebruikt danquote:Op donderdag 19 november 2015 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie wel nog steeds een soort van vlek, ws. dood vel. Zoiets als een litteken, maar dan ander kleur vel. Wacht ik stuur je straks even een foto.
Sorry pikquote:Op donderdag 19 november 2015 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat niet al die tijd hebben gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |