quote:
zeg kap eens met die aids grapjesquote:
Doe mij die Jennifer Hoffman maarquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef CaLeX het volgende:
Ik dacht dat het een topic over Nicolette Kluijver was
Sick fuckquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
zeg kap eens met die aids grapjesMijn oom had laatst ook aids en toen moest ie mijn nichtje van 6 ontmaagden om er vanaf te komen en die heeft daardoor nu een stoma!
800W 90 seconden. Althans dat dacht ik..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef Logitik het volgende:
Je kan de magnetron toch ook op een minder hoge stand zetten?
Of of of, hij heeft, de ondertussen afgekoelde, jam op zijn pieletje gesmeerd en zijn hond het eraf laten likken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef AlphaOmega het volgende:
En dan zet TS die pot gewoon weer terug in de kast zodat pa en ma morgen er lekker van gaan genieten...
En het condoom leeggegoten in een melkpak en ook weer terug gezetquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef AlphaOmega het volgende:
En dan zet TS die pot gewoon weer terug in de kast zodat pa en ma morgen er lekker van gaan genieten...
OMGquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:24 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
zeg kap eens met die aids grapjesMijn oom had laatst ook aids en toen moest ie mijn nichtje van 6 ontmaagden om er vanaf te komen en die heeft daardoor nu een stoma!
Zo'n fleshlight die ik op al die aparte sites zie staan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef CamelNLD het volgende:
lol, ga naar een christien le duc oid en koop een nepkut, of ga naar de hoeren. Nu heb je zeker die pot jam zeker ook weer terug gezet in de kast zodat iedereen met een condoomsmaak op z'n brood zit
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:18 schreef CaLeX het volgende:
Ik dacht dat het een topic over Nicolette Kluijver was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |