Diep, man.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef Taaladvies het volgende:
Dit is ook een reactie gevolgd door een emoticon.
Het lijkt me ook niet de bedoeling om het experiment met een volle pot aardbeienjam uit te voeren.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
Maar ff zonder gekheid, dit werkt toch gewoon niet? Zodra je je lul erin steekt, loopt de helft van die zooi toch uit dat potje?
denk eens langer dan 2 seconden naquote:Op donderdag 19 november 2015 09:20 schreef tja77 het volgende:
Maar ff zonder gekheid, dit werkt toch gewoon niet? Zodra je je lul erin steekt, loopt de helft van die zooi toch uit dat potje?
Fleshpompoenquote:
Waarom kick je dit?quote:
Dat niet al die tijd hebben gedaanquote:Op donderdag 19 november 2015 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey een kick. Toen kwam ik nog dagelijks in KLB.
Ik zie wel nog steeds een soort van vlek, ws. dood vel. Zoiets als een litteken, maar dan ander kleur vel. Wacht ik stuur je straks even een foto.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je piemel?
het is maar goed dat je hem toch niet echt gebruikt danquote:Op donderdag 19 november 2015 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie wel nog steeds een soort van vlek, ws. dood vel. Zoiets als een litteken, maar dan ander kleur vel. Wacht ik stuur je straks even een foto.
Sorry pikquote:Op donderdag 19 november 2015 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat niet al die tijd hebben gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |