toen smolt de banaan aan je muis vast?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mij overkwam laatst hetzelfde toen ik een banaan in de magnetron had gedaan, het topje er af had gesneden en hem om mijn leuter heen had geschoven![]()
Heb je zo'n kleintje?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mij overkwam laatst hetzelfde toen ik een banaan in de magnetron had gedaan, het topje er af had gesneden en hem om mijn leuter heen had geschoven![]()
Heb je direct wat extra vruchten erbij. Eet smakelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 13:04 schreef MissJ het volgende:
Ik zal dus nu nooit meer normaal jam op mijn bammetjekunnen smeren, zal nu elke keer aan dit verhaal moeten denken
![]()
![]()
Zo deed ik het ook altijd toen ik nog niks kon regelenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:25 schreef Zenon het volgende:
Eerst de pot jam in de magnetron zetten en pas daarna de condoom erover heen doen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
Owja, als afwisseling kan je er ook wat dadels ingooien, dan lijkt het net of je in een kut met korsten roert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |