Nog even de laatste post van het vorige topic.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, dat clusterdynamietpakketje uit de oorspronkelijke trailer zou er inderdaad wel bij mogen...
V.
Ik hoop het ook, anders kan ik weer helemaal op nieuw beginnen. Nuja, nog niet zo'n hoog level (net lvl 20 en de rest hangt nog rond de 10 maar toch.quote:
Ik vind het wel leuk, hoewel de omgevingen nogal repetitief over kunnen komen. Gewoon in melee met een Blademaster of Guardian rondrossen is toch wel het leukste heb ik gemerktquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hellgate ligt bij mij al een maand of twee in de verpakking.
Is het wat?
Plantronics .90 is dacht ik wel goed. En Logitech heeft ook zo'n gamerheadset, met grote oorschelpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:50 schreef Quore166V6 het volgende:
Ow ja, iemand nog goede tips voor een pc headset. Is voor teamspeak in games als Battlefield 2!
Zo iets?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zoek nog een leuk wireless bluetooth toetsenbord met bluetooth dongle. Iemand?
Scherp +2quote:
Hehe, dat klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. binnenkort komt mn nieuwe tv. Zit een beetje in dubio of ik mn oude als computermonitor ga gebruiken.
Hmm.. beneden lekker in 1080 pessen over mn htpc
Omdat mn beamer 1024*768 doet en een takkeherrie maakt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Whooz het volgende:
[..]
Hehe, dat klinkt goedwaarom niet meteen linken aan een beamer?
Baggergayme.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:40 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, penny arcade en de regen slikker van duisternis staat op steam.
Al even geleden dat ik dat speelde.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef Elegy het volgende:
Oh, voor diegenen die Hellgate: London spelen (dat zijn er, buiten mijzelf dan, nogal weinig vrees ik) Als ik over een paar weken een nieuw systeem in elkaar schroef met Vista (ik heb nu XP) kan ik dan gewoon inloggen op de MP modus en dan doorspelen? Of zijn mijn chars vastgelegd op mijn eigen pc?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
http://www.dumdeedum.com/stalker.html
De meest briljante STALKER review ever. (maar ik ben het er niet mee eens)
Zelf heb ik Race Driver Grid uitgespeeld en dankzij mijn Radeon HD4870 eindelijk eens kunnen genieten van Crysis op High.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Whehe.
Overigens in de afgelopen maand Mass Effect en Bioshock uitgespeeld. Het was een mooie pc-gaming maand
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:46 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk een wikipagina aangemaakt voor de OP, aangezien we sinds deel 3 geen OP meer hadden.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PC
Zolang je nog goed kan verdedigen kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:51 schreef Cheiron het volgende:
Moet overigens nog steeds het laatste level van Assassins Creed spelen. Ben alleen een beetje bang dat na 3 maanden de game niet aangeraakt te hebben ik de controls helemaal kwijt ben en eerst een uur aan het zoeken ben hoe het ook al weer werkte.
Die 4870 is een erg sexy kaartje trouwens!
Het is voor mij ook wat makkelijker omdat ik nog thuis woon, dus ik kan mijn geld er wat makkelijker aan uit geven. En zolang dat nog kan profiteer ik ervan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef Frollo het volgende:
Pff, wat doen jullie allemaal nieuwe spellen zeg!
Ik speel het liefst budgettitels. Lekker goedkoop en ik loop niet zo snel tegen de grenzen van m'n hardware aan.
Toch zijn er natuurlijk ook wel games die ik vrijwel direct na de release en dus voor de volle prijs heb gekocht, waaronder Warcraft III, Warcraft III: TFT, KotOR en Dragonshard.
Mja, dat is idd wel een nadeel: ik mis alle hypes. Als ik eens enthousiast ergens over ben, heeft de rest van de wereld het 2 jaar geleden al gespeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:03 schreef Cheiron het volgende:
Echte must-haves (het liefst eerst een demo gespeeld..) koop ik direct bij de launch. Dan zit je nog lekker in de hype
Ik heb gemerkt dat ik toch best een graphics hoer ben.. dus oude games speel ik zelden nog.
Ook dat en ik bestel veel via GCShop. Scheelt ook altijd weer wat geld. Zo'n Nederlander ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:03 schreef Cheiron het volgende:
Echte must-haves (het liefst eerst een demo gespeeld..) koop ik direct bij de launch. Dan zit je nog lekker in de hype
Ik heb gemerkt dat ik toch best een graphics hoer ben.. dus oude games speel ik zelden nog.
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:05 schreef disjfa het volgende:
Heb laatst viva pinata gekocht
Kan gewoon alleen metMS gamepad gespeeld worden. Heb 3 gamepads in huis liggen en dan moet ik met tobo en muis gaan klooien waar uik geen zin meer in heb
En met de games for windows games zo uitgebreid als die 3 spelletjes en 100 FPSsen heb ik eigenlijk geen zin om een pad te halen.
Ja, en nummer 4quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.
Wordt MS nog beloond voor die ranzige tactiek ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koop gewoon een 360 controller met wireless PC-usb-360-ongle. Lekkere controller, draadloos, en relatief goedkoop.
Hij bevalt mij ten opzichte van mijn HD2900XT erg goed. Fan is een stuk stiller en ik kan logischerwijs meer details aansmijten (drop met AA aan is ook een stuk minder). Van Crysis mocht ik met mijn 2900XT niet eens op 1680×1050 gamen en nu kan het wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe bevalt die 4870? Ik was van plan om ook te upgraden, maar ik denk dat ik toch ga wachten op de refresh dit najaar, zit een beetje krap qua geld en mn crossfire setupje houdt het voorlopig nog wel ff uit...
Het weinige geheugen van die setup zal daar een behoorlijke rol in spelen. Veel huidige spellen hebben op (very) high al gauw 512 MB nodig. En de 4870X2 is een leuk beestje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb nu een crossfire X1950 Pro 256 MB, dus zeker in niet-geoptimaliseerde games begint die setup een beetje traag te worden... DIe 4870x2 is echt een monsterkaart inderdaad, ik ga denk ik eind van het jaar als die refresh er ook is maar eens even serieus kijken welke kaart me het beste lijkt
Ach, ééns in de vijf jaar mag je wel eens een upgrade doenquote:Manufacturer: Vortex Industries
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 8190MB RAM
Hard Drive: 1500 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4870
Monitor: SyncMaster T220/T220G,SyncMaster Magic T220/T220G(Digital)
Sound Card: Speakers (Creative SB Audigy 2 ZS (WDM))
Speakers/Headphones: Logitech Z-4
Keyboard: Logitech G-15
Mouse: Logitech MX-510
Mouse Surface: Steelpad QCK Medium
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_gdr.071023-1545)
Motherboard: Gigabyte X48-DS5
Computer Case: Cooler Master Stacker 831
Mijn vorige machine was bijna vijf jaar oud en ik vond het tijd voor wat nieuws + vakantiegeld enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef disjfa het volgende:
Maar had je nog een reden zo`n patsbak te kopen of had je gewoon teveel geld over
Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat nvperfhud lijkt me echt superhandig, ik bedoel: grafiekjes en statistiekjes
Die MS shit klinkt ook sjiek hendig trouwensOeh, nu het toch over 360-shit gaat, er zit een tesselator in de 360 right? Wordt er dan ook op de Radeons gebruik gemaakt van de ingebakken tesselator die er sinds de HD2xxx in zit? Of wordt daar niet specifiek voor geoptimaliseerd? En is er verder nog iets van waar van het gerucht dat ATi een voordeel zou hebben bij cross-platform games omdat ze nu eenmaal de Xenos hebben ontworpen?
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
@ Frollo: Ja, ik gebruik die naam soms als nickname. En het klinkt wel stoer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.
Ik dacht meer aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]Dus bij jou binnenkort: Frollo Industries/Enterprises/Ltd/Corporation/iets-interessants?
quote:Manufacturer: de kaboutertjes
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen jaquote:
Wij doen niets kaart-specifieks, behalve wat basic CAPS-checks. Dus de driver moet er maar voor zorgen dat de nieuwe kaart-features worden gebruikt waar het nut heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen ja
Anders doe je "Frollo's Fabricageslaven"
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
Nee klopt, ik heb 8gb aan DDR2 Geil Black Dragon...met ledjes in de ogen![]()
En inderdaad, zie "Waar ik mee speel" in sigEn 8gb, ach, waarom niet, zo duur was het niet en ik draai Vista Home Premium 64bit
Rest van de specs:
[..]
Ach, ééns in de vijf jaar mag je wel eens een upgrade doen
Aan te vragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.
Ik ben zo'n gek geweest die vorig jaar de retail-versie heeft gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aan te vragen?
Alleen als je een hele dure Windows hebt gekocht(meer dan 2 keer de oem prijs)kun je later de 64bit opvragen als je de 32bit hebt.
Dat heel veel niet op Vista(64bit)draait is enorm overdreven.
Ik draai dan wel 32bit het enige wat niet draaide was postal, zelfs Carmageddon deed het nog gewoon.
Bij 64bit kun je geen 16 bit applicaties meer draaien meen ik.
In ieder geval is het overratedje kunt altijd terug maar als je van xp komt kan je inmiddels beter de 64bit versie nemen.
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Wisheh het volgende:
Mag ik hier ook mijn niet game pc niet zetten?Word weer tijd voor een nieuwe eigenlijk...
Gigabyte P35-DS3R
C2D E8400 @ 4,02 Ghz per core.
8 Gb Crucial Ballistix @ 800 Mhz
2x Raptor 80 Gb @ Raid 0 (boot raid schijf)
5x Samsung 500 Gb (data opslag)
Nvidia 8600GT
Silverstone TJ-05 Case
2x Acer 17" (dual screen opstelling)
Gebruik mijn pc voornamelijk voor interneten VMware en wat video bewerking. Zit er nu dus alleen aan te denken om naar Xeon cpu's over te stappen en een server mobo voor meer geheugen.
Game isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Baal trouwens wel enorm dat Force Unleashed niet wordt aangekondigd voor de PC.. zou ook een mustbuy zijn
Lees: VMware vriendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internet
Ja precies, grotendeels hobby maar ook me werk heeft er mee te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ok Je draait een server-kluster op je PC tussen het browsen door?
Op moment van aanschaf, dat was eind juli:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?
Inmiddels zijn de prijzen natuurlijk gekelderd maar ach. De monitor had ik al trouwens, die kostte (was net uit) ¤329,- bij de MM.quote:Product : X48-DS5 (Intel® X48) GPEG68
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 209,-
Totaalprijs : EUR 209,-
Product : HD4870 (ATI Radeon HD4870) JBXUOA
Stuksprijs : EUR 239,-
Totaalprijs : EUR 239,-
Product : SpinPoint F1 (1.000 GB) AEBU06
Stuksprijs : EUR 119,-
Totaalprijs : EUR 119,-
Product : Stacker 831 (9 x) TQXM55
Stuksprijs : EUR 199,-
Totaalprijs : EUR 199,-
Product : CMPSU-650TX (650 Watt) TN6V68
Stuksprijs : EUR 79,-
Totaalprijs : EUR 79,-
Product : Core™ 2 Duo E8400 (2x 3000 MHz) HPHI47
Stuksprijs : EUR 159,-
Totaalprijs : EUR 159,-
Product : TMG i2 (775) HPLT32
Stuksprijs : EUR 25,-
Totaalprijs : EUR 25,-
Product : 8 GB DDR2-800 Kit (8192 MB) IDIE84
Stuksprijs : EUR 149,-
Totaalprijs : EUR 149,-
Verzendkosten
(via TNT (Nederland)) : EUR 17,50
Totaalprijs : EUR 1.195,50
Dat is een heleboel game voor weinig geldquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Kijk nou toch eens wat ze met Guild Wars gaan doen!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
World in Conflict, Hellgate London, Age of Conan, Racedriver Grid, patience
Dat is wel geil, maarja ik denk dat je gewoon effe moet wachten op de oktober maand (zoiets volges mij) want dan komen er na zowat een jaar tijd weer eens échte topspellen uit!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Wessiej het volgende:
Kent iemand nog wat toffe high-end pc games dan, net een hot nieuwe pc gekocht (kan alles aan) dus wil die wel even uittesten.
Hij kan Crysis op Ultra High met 4xaa en 1900x1200 dus dat is al geen probleem, zal de rest het ook wel niet zijn
Helemaal mee eens. Ook uit technisch standpunt een pareltje.quote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef RickoKun het volgende:
Fantastisch om hitman blood money erin terug te zien. Die game verdient het zeker wel om er in te staan!
Maar zeker niet het beste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef Cheiron het volgende:
Crysis vind ik nog steeds het mooiste dat er op gamegebied is
Crysis is echt een vet spel man~!quote:
Zeker niet, maar:quote:
Tegenstrijdigheden?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef Cheiron het volgende:
- Tot aan het moment dat de Korean Supersoldiers komen is het leuk om te spelen
- Na de Korean Supersoldiers + na de Aliens blijft het spel prachtig.
Nee, grafisch prachtig....maar gewoon niet leuk meer. Ik had iets duidelijker kunnen zijnquote:
Toch weer 15 euro duurder dan de online prijsquote:Op donderdag 11 september 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
Hij is uit:
[ afbeelding ]
Ik wacht op de CE
Bij die link staat wel een steel case limited editionquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Elegy het volgende:
Bij Play is ie ook lekker goedkoop
Maar nergens een CE te vinden![]()
CE'squote:Op donderdag 11 september 2008 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij die link staat wel een steel case limited edition![]()
Mja wat heb je eraan een stalen doosje zozo
En dat laatste was dus precies de reden voor het lage cijfer. Game bugte van alle kanten, en zelfs na de vele patches blijft de gunplay echt bizar...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
JA!quote:
The New Nightmare is wel aardig, de graphics (vooral van de personages) zijn nogal bout, maar de muziek is wel erg gaaf en er zitten enkele schrikmomenten in. De sfeer zit er ook goed in.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
Omdat ik te lame was een goede TT te bedenken
Mijn laatste linkje over de geschiedenis van survival horrorspellen: http://retro.ign.com/articles/880/880202p1.html
Ik ben erg benieuwd naar Alone in the Dark. De laatste, A new nightmare heb ik hier wel liggen maar nog nooit gespeeld eigenlijk. Moet ik maar eens doen.
Sja, daarvoor moeten we bij Blizzard aankloppen ben ik bang.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Far Cry 2, GTA4, Mass Effect?
Dat gezegd hebbende; echt veel PC exlusives zijn er niet meer he..s
Maar ehm, heeft één van jullie negerts al mercenaries 2 gespeeld? Die is toch ook voor de PC? Zo ja, verlicht mij met je ervaringen over de kwaliteit er van.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is over, het is voorbij met PC gaming.
Slotje.
Dat is een kankerspel. Je wil er niet aan beginnen. Doe je dat wel, dan ga je spijt krijgen en jezelf haten.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ehm, heeft één van jullie negerts al mercenaries 2 gespeeld? Die is toch ook voor de PC? Zo ja, verlicht mij met je ervaringen over de kwaliteit er van.
Als je consolegames wilt spelen zijn er zeker erg weinig pc exclusives. Als je verder interesse hebt in pc gaming, dan vind je ontzettend veel interesante games. Die worden alleen niet doodgemarket als consolegames dus kom je als leek consument niet direct tegenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Dat gezegd hebbende; echt veel PC exlusives zijn er niet meer he..s
Ik zoek al zo lang naar een echt tof spel. Iets in de trend als Company of Heroes, maar wel van deze tijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je consolegames wilt spelen zijn er zeker erg weinig pc exclusives. Als je verder interesse hebt in pc gaming, dan vind je ontzettend veel interesante games. Die worden alleen niet doodgemarket als consolegames dus kom je als leek consument niet direct tegen
Multiwiniaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zoek al zo lang naar een echt tof spel. Iets in de trend als Company of Heroes, maar wel van deze tijd.
Enlighten me![]()
Wow, ziet er erg massaal uit.quote:
Alles is mogelijk inderdaad.quote:Mirror's Edge gets release date
EA has announced a release date for the console versions of Mirror's Edge.
The PS3 and Xbox 360 versions will launch on 11th November. If you can't wait that long, a demo will be on Xbox Live and PSN next Friday 26th September.
The demo will feature the game's prologue, including the tutorial and a taster of the single-player story mode.
Plus, if you pre-order the game at "selected retailers", you'll get an exclusive code to unlock the demo's time trial mode. Then you can upload your fastest times to the leaderboards, and compete against your friends' ghosts.
So what of the PC version? According to EA, it'll be out "later in the winter". There's no word on when we can expect to see that exclusive downloadable content for the PS3 version, either, but we'll keep you posted.
Laten ze maar een deel 3 maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef Verbal het volgende:
Alles is mogelijk... .
Zal wel niks zijn, snap die bovennatuurlijke toevoeging ook niet, het is toch Constantine niet?
Ziet er wél gaaf uit
V.
Ach ArmA, dat is eigelijk gewoon OFP 1.5. De singelplayer mode is echt heel erg slecht. De MP is wel goed, maar verwacht geen massale TDM ofzo want die zijn er nauwelijks. Co-op wordt veel gedaan online en dat is dan soms echt leuk. Ik heb ook de expansion pack en die heeft wel een leukere singleplayer. Online voegt die dan weer niets toe. Al met al een aardig spel met een gigantisch eiland als speelterein, veel voertuigen en wapens en idioot veel mods en andere user-made downloads die het spel interessanter maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef Elegy het volgende:
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Onlangs OpFor1 geïnstalleerd maar geen idee waarom maar het speelt als een dweilAlleen al lopen is een hele klus. Geen idee waar het aan ligt.
Ondertussen denk ik dat ik ArmA maar eens ga bestellen, CoD4 vind ik toch teveel kleine rotmaps en alleen maar gerush zonder nadenken.
Ah goed om te weten. Bij Play.com is de gold editie nu voor weinig, van de week maar even bestellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef LSS het volgende:
[..]
Ach ArmA, dat is eigelijk gewoon OFP 1.5. De singelplayer mode is echt heel erg slecht. De MP is wel goed, maar verwacht geen massale TDM ofzo want die zijn er nauwelijks. Co-op wordt veel gedaan online en dat is dan soms echt leuk. Ik heb ook de expansion pack en die heeft wel een leukere singleplayer. Online voegt die dan weer niets toe. Al met al een aardig spel met een gigantisch eiland als speelterein, veel voertuigen en wapens en idioot veel mods en andere user-made downloads die het spel interessanter maken.
Owja, ook ArmA stikt van de bugs, dus meteen patchen die hap. De nieuwste versie is 1.14.
Niet doen, ik had hem laatst gedow gespeeld en zelfs dat was echt episch hoe slecht ik het ventje kon besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef Elegy het volgende:
Ondertussen denk ik dat ik ArmA maar eens ga bestellen, CoD4 vind ik toch teveel kleine rotmaps en alleen maar gerush zonder nadenken.
peggle nightsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:46 schreef Gamer_V het volgende:
Stalker clear sky heeft blijkbaar ook install limits: 5 keer en dan bellen. Spore, Crysis warhead, peggle nights, mass effect, het worden er steeds meer.Slechtste ontwikkeling in de gamesindustrie ooit.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Dude er zijn geen install limits, je kunt hem zo vaak op dezelfde machine installeren als je wilt.
Het is slechts als je iets aan je PC verandert dat er problemen komen, en dat kun je dus 5x doen. Kom je daarboven, dan kun je gewoon bellen en is alles ok, of als het ver in de toekomst is wordt die beveiliging eruit gepatchet (zoals nu ook met BioShock is gebeurt IIRC)
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopierenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef bzk het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje raar dat ze zulke beveiligingen maken. De beveiliging maakt het niet moeilijker voor de illegale speler terwijl deze wel invloed heeft op de eerlijke gebruiker.
je kunt een cd niet kopieren en zonder crack gebruiken, dit gaat alleen op bij spellen die je volledig kunt installeren en zonder cd kunt spelen.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopieren
Ik was er al een beetje bang voor toen ik de eerste reacties hoorde. Nog steeds dikke buges en eigenljk weinig verbeteringen. Jammer, want Stalker had echt potentie!quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopieren
Anyway, STALKER: Clear Sky zuigt. Het draait kut, en er zitten geen boeiende missies in.... Fucking fail!
Eensch!quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Anyway, STALKER: Clear Sky zuigt. Het draait kut, en er zitten geen boeiende missies in.... Fucking fail!
Daar zou ik gewoon op wachten:quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef Elegy het volgende:
Weet er iemand een leuke arcade vlieger voor de pc? Ik stond net met Blazing Angels 2 in mijn handen maar weet niet of daar zo'n vervelende drm maatregel opzit. (ubisoft)
Ben wel benieuwd naar Hawx ook.
Daar wacht ik ook op, maar in de tussentijd wil ik wel eens een vliegspel proberenquote:
The Witcherquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
KICK!
Ik ben al een tijdje niet meer aan t pcgamen geweest. Sinds morrowind niet meer. En ik heb sinds gister een 'nieuwe' pc. Ik hou wel van bijna elk genre en ik heb een xbox dus veel goede titels die daar ook op zijn heb ik waarschijnlijk al.
Dus als iemand een goede (fps, rts waarschijnlijk) tip voor mij, kom maar op!
Net even trailer en wat screenshots bekeken en dat ziet er inderdaad wel vermakelijk uitquote:
Enhanced edition had ik inderdaad ook al gevonden op gamespotquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...maar dan wel 'the Enhanced Edition.
Verder kwa FPS, kan niet genoeg gezegd worden, CoD4.
V.
D'r is wel degelijk een demo van. Alleen werkte die niet bij mij. En ja, dan ga ik dat spel dus niet kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net even trailer en wat screenshots bekeken en dat ziet er inderdaad wel vermakelijk uit
Ik kan alleen zo snel geen demo vinden, klopt het dat die er niet is? Blind kopen vind ik ook zo gevaarlijk.
Kopen dat spel zeg ik je! Al was het alleen al vanwege de lekkere chicks die je het bed in kan lullenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
D'r is wel degelijk een demo van. Alleen werkte die niet bij mij. En ja, dan ga ik dat spel dus niet kopen.
Hoewel, ik heb sinds een paar maanden een andere videokaart, dus misschien toch maar weer 'ns proberen?
Anyway, hier had ik de demo gevonden: http://www.gamershell.com/download_22384.shtml
Dat kon in de Sims ook al.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kopen dat spel zeg ik je! Al was het alleen al vanwege de lekkere chicks die je het bed in kan lullen
Deze zijn écht lekkerquote:
Het gaat iig een stuk eenvoudiger dan in t echte levenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Deze zijn écht lekker
Nogmaals: Kopen dat spel!
dat had ik laatst met operation flashpoint. Wat was dat vroeger vet qua graphics. Ik had er wel weer zin in dus ik installeer OF. Kijk ik bij de systeem eisen... processor 400 mhzquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook dat en ik bestel veel via GCShop. Scheelt ook altijd weer wat geld. Zo'n Nederlander ben ik dan ook wel weer.
Speel nog wel wat oude games al zijn het er niet veel meer. Soms is de herinnering er ook nog zo goed aan dat je het soms alleen maar kan verpesten door het nu weer te gaan spelen. Goed voorbeeld is NFS 3. In mijn geheugen ziet het er nog geweldig uit, totdat je het daadwerkelijk weer een keer ziet en god, wat is dan lelijk.
Je bent niet de enige (en probeer maar eens op de Steam forums te zeggen dat HL2 tegenvielquote:Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef Elegy het volgende:
Half Life 2, dat vond ik persoonlijk echt de tegenvaller van de eeuw
Heeft me geen moment kunnen boeien, na een paar uurtjes cheats opgezocht en met godmode en give all door de levels gevlogen. Zonde van die CE. Wat ik trouwens ook één van de meest achterlijke CE's ever vind. Een enorme doos waar bijna niks in zit. Een tshirt, een paar pagina's uit een guide en de dvd in slimline hoesje
Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef _Milou_ het volgende:
Ik wilde graag wat vragen over het pc spel Experience112.
Ik had namelijk Dreamfall geinstalleerd maar kwam met StarForceDetection te maken, wat dus een ramp is en meteen verwijderd heb, wel jammer van een aangekocht spel.
Maar nu werkte Experience 112 ook niet meer, werkt dit spel ook met StarForceDetection stuurprogramma en drivers?
Idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef rood_verzet het volgende:
Half life 2 vind ik persoonlijk een van de beste spellen ooit gemaakt. Naar mijn mening klopt bijna alles.
Bedankt voor het antwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.
Probeer een Vintar BC op de kop te tikken. Er ligt er één gratis te wachten in één van de huizen van Army Warehouses. (als je binnen komt lopen over de brug naar links en dan één van de huizen bij de boomstronk. Heerlijk wapen, nog beter dan de GP 37!)quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)
Qua gunplay: Ik ben een tijdje terug weer opnieuw begonnen (nadat ik de eerste keer nauwelijks Cordon uit ben gekomen...) en ik gebruik nu een GP 37 en die schiet echt lekker. Eén van de prettigste wapens tot nu toe wat mij betreft
Heb hem gespeeld, iig Hels Highway. En wat een gamequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:49 schreef Cheiron het volgende:
Iemand al een stuke ban Brothers in Arms gespeeld? Ik gisteren even gekeken, maar ik ben toch meer fan van de intense actie van Call of Duty dan van deze puzzels in een combat vorm denk ik..
Heb net even op google gezocht, blijkt één of andere update nodig te zijn. Alleen heb ik thuis geen internet om een rare reden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:57 schreef Red_85 het volgende:
kan moeilijk aan je specs liggen idd.
best wel een oke systeem dacht ik zo.
quote:
De ironie is dat ik 'm eerst had gedownloadquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt balen van Gears of War, ik kreeg m wel zonder problemen aan de praat... Het is inderdaad wel zo dat in deze tijd developers er wel echt van uitgaan dat iedereen continu internet heeft, valt dat uit dan kom je soms voor irritante problemen te staan, zoals nu...
Gamen op mn PC doe ik eigenlijk steeds minder, maar dat komt omdat ik vind dat mn videokaarten het niet meer goed trekkenIk wacht de op nieuwe refresh van ATi (of die nog komt is een 2e, anders wordt het de volgende generatie) en dan koop ik weer eens een nieuwe GPU, ook geen crossfire meer, het werkt goed maar het is vaak toch wachten op een nieuwe driver voor een game echt lekker werkt...
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cheiron het volgende:
Ik vermaak mij nog uitstekend achter de PC met PES (alleen nu even niet kutkonami met de verotte savegames..), Far Cry 2, BiA; Hells Highway en wat oudjes (Trackmania, Quake Wars blijven erg leuk).
Ik denk wel dat ik eind van het jaar toch een X360 ga aanschaffen. Waarom; gemak en prijs. Voor 250 Euro heb je zo een ding staan...
Drivers updaten helpt misschien.. voorlopig meeste games wel gespeeld. Nog wachten op Saints Row 2 en GTA IV en CoD.. verder eughquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.
PC-gamers gamen meer dan in lopende topics te lullen, en hebben meer kwaliteitsposts!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
PC is dus nog alive en kick'in zie ik wel
Blijf weg dan met je xbox360...quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Altijd nog beter dan een console. PC games speel ik gemiddeld zo'n 10x langer dan console games, ook al zijn het er tegenwoordig wel minder, de PC games blijven echt een stuk beter!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan het plaatje niet goed zien, wat is er allemaal te lezen?quote:
DoDS is inderdaad echt fucking briljant!quote:
Oplossing is deze bestandje verwijderen.: in je system32 folder , kan zijn dat sommige er niet tussen staan maar das niet erg. in iedergeval niet meer verwijderen : d3d10.dll..... d3dx10.dll..... d3dx1033.dll..... d3dx10d.dll..... d3dx10d33.dll..... dxgi.dll..... Nucleus.dllquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.
Poeh dat kan aan veel dingetjes liggen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:14 schreef rakotto het volgende:
Ik heb last met Far Cry 2 dat het gewoon heel erg lang duurt om te laden. 3 min om te laden ofzo.. En wanneer ik ingame zit hapert alles... Geen frameskip, maar meer lag. Heb alles wel op low staan maar alsnog, heb wel steeds 40 tot 50 fps maar ja =\ CPU komt op 80% en schommelt steeds naar 100%.. Aan mijn specs zou het niet moeten liggen vind ik...
E6300 Core 2 duo 1.8 ghz
2GB RAM
Winxp Prof SP2
8500GT 512 MB (Standaard geklockte versie, verglijkbaar met 8600GT)
Heb op C: partitie nog maar 1GB vrij ongeveer en op D: waar de game geinstalleerd is heb ik nog maar 4GB over... Volgens mij heeft het niet echt veel met cache te maken of wel soms?
Absoluut geen spyware en corrupt regkeys, daar ben ik wel zeker van.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Poeh dat kan aan veel dingetjes liggen.
Misschien dat je veel spyware op je pctje hebt staan of veel zooi in de registry ofzo. Je kan proberen dat spul te verwijderen. Wat je PC ook wel sneller maakt is om je partities te defragmenteren.
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef rakotto het volgende:
[..]
Absoluut geen spyware en corrupt regkeys, daar ben ik wel zeker van.
Mwaaaah als ie al alles op laag heeft staan zou ie tog met die build wel soepel moeten lopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.
Dit is het minimum:quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mwaaaah als ie al alles op laag heeft staan zou ie tog met die build wel soepel moeten lopen
Meh, ik heb er anders geen moeite mee als in de Map editor zit te prutsen en in in-game mode zit. De processor zou ietsjes meer genoeg moeten zijn dan de 3,2ghz, (1.8*2=3.6quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je videokaart is kut, en je CPU is niet al te hoog.
Dead Space hanteert het ook... maar daar is het zelfs essentieel, schijnt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat hele stoere gedoe van Treyarch dat je in WaW ledematen van je vijanden kan afknallen...cool zeg, dat hebben we nou nog nooit eerder gezien.
BiA:HHquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Catch_me het volgende:
Sowieso dat hele stoere gedoe van Treyarch dat je in WaW ledematen van je vijanden kan afknallen...cool zeg, dat hebben we nou nog nooit eerder gezien.
Wat wil je d'rvoor hebben, V?quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een paar weken geleden World in Conflict gekocht. Zou een RTS-light zijn, en om die reden dacht ik dat ik het maar eens moest proberen. Maar het interesseert me allemaal geen flikker... dus kan ik het nou weer in V&A proberen te slijten
V.
WiC is gewoon een vet spel. Punt.quote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een paar weken geleden World in Conflict gekocht. Zou een RTS-light zijn, en om die reden dacht ik dat ik het maar eens moest proberen. Maar het interesseert me allemaal geen flikker... dus kan ik het nou weer in V&A proberen te slijten
V.
Dat zal best, lieve E., maar ik ben gewoon geen RTS-mens, hoe light en gebrek-aan-resource-building het ook is.quote:
Nou vooruit, het is je vergeven. Ik ben ook geen rts'er, maar WiC sleept me wel lekker mee, gewoon actie. En ballistische wapensquote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zal best, lieve E., maar ik ben gewoon geen RTS-mens, hoe light en gebrek-aan-resource-building het ook is.
Het ligt helemaal aan mij.
V.
Je zou bijna zeggen dat EA de pr had moeten doen. Bijna dan hèquote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Catch_me het volgende:
WiC![]()
Jammer dat dat spel nooit de hype heeft gehad die het verdiende, het is echt een van de betere RTS games. Speel het al sinds de beta en ben het nog steeds niet zatHet is ook een van de weinige spellen die DX10 wel goed weet te gebruiken zonder je frames te halveren
![]()
EA kan er nog een puntje aan zuigen met het cartoony RA3
Deze is minder leuk... WiC is vetquote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef bzk het volgende:
[..]
Fall out 3 en dan die blood nog wattes perk
quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef bzk het volgende:
[..]
Fall out 3 en dan die blood nog wattes perk
quote:To add more value to the package, the developers have once again included the classic Doom games, which were previously available only in the collector's edition of Doom 3. With Ultimate Doom, Doom II, and Doom II Master Levels available right from the get-go, there's a lot of classic first-person shooting to be done. These ports are all done pretty well, though moving your marine with the analog stick, yet not having much analog control over his movement and speed, sometimes feels a little strange. You can play these classic Doom games in split-screen mode with up to four players, either cooperatively or competitively.
Lol, bestaan die mensen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Gamer_V het volgende:
Voor wie GFWL nog steeds geweldig vindt
http://www.rockpapershotg(...)t-adventures-in-gfwl
Las het her en der al, wat een gehuilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef Gamer_V het volgende:
Voor wie GFWL nog steeds geweldig vindt
http://www.rockpapershotg(...)t-adventures-in-gfwl![]()
Ik ben bang van nietquote:
Maak er 1 zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 02:56 schreef Erdinc het volgende:
Weten jullie waarom er nog geen Empire: Total War topic bestaat?
Topkaart inderdaad. Al geeft 2×AA meestal ook al een vrij aardig resultaat op 1680×1050.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Het is wel zo dat iedere keer als iemand dit topic kickt er toch wel even actief in gepost wordt!
Mn 4870 bevalt echt supergoed, kan alles wat ik wil (behalve Crysis dan) draaien in 1680 met 4xAA, ding is een beest! De RV790 gaat voor mij dan ook weinig uitmaken, blij dat ik deze heb en niet heb gewacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
DX11?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Topkaart inderdaad. Al geeft 2×AA meestal ook al een vrij aardig resultaat op 1680×1050.En met DX11 aan de horizon is de RV790 al helemaal zonde als je al een 4870 hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |