quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:54 schreef Dibble het volgende:
Nog mensen hier die actief warcraften? misschien kunnen we eens een potje online doen, want tegen die pro's op battle.net verlies ik meestal.
Btw valt me op dat de meesten hier voor ati zijn gegaan en terecht!
Yeah DX 11 komt er aan met Windows 7, de kaarten van nVidia en ATi die ze eind die jaar uit zullen brengen zullen dan ook volledig DX11-proof zijn. Tenminste, naar verwachting..quote:
Ik verlies zelfs van de AI.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:54 schreef Dibble het volgende:
Nog mensen hier die actief warcraften? misschien kunnen we eens een potje online doen, want tegen die pro's op battle.net verlies ik meestal.
k heb hetzelfdequote:
Beste Bartholeum,quote:
Hier nog een Vincent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Mijn OP is een meesterwerk der moderne kunst!
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
Oh. Oké.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Mijn OP is een meesterwerk der moderne kunst!
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
Beste Bartholeum,quote:
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Beste Bartholeum,
Ik heet Vincent.
Groetjes, Vincent
Ps. Het is Vincent
ik heb de Samsung 2443BW en werkt prima, zelfs geen lag met snelle shooter als counterstrike. Helaasch voelt ie nu al te klein, wil al overstappen op een 26 inchquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?
ontopic: weet iemand nog een leuke 22" of 24" scherm om op te gamen?
Staat genoteerd op de kandidatenlijst, thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
ik heb de Samsung 2443BW en werkt prima, zelfs geen lag met snelle shooter als counterstrike. Helaasch voelt ie nu al te klein, wil al overstappen op een 26 inchweet niet hoeveel die nu nog kost, ik heb hem enkele maanden geleden gehaald voor 280 euries, echt een koopje tegenover andere 24 inch schermen.
Yup. Werd dacht ik tegelijk gereleased met Windows 7.quote:
Heb zelf de HP w2228h. Bevalt mij in ieder geval prima met games. Al kan je de glanslaag eventueel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet het steeds. Kun je me vergeven Victor?
ontopic: weet iemand nog een leuke 22" of 24" scherm om op te gamen?
Vergeet je niet dat zelfs jij waarschijnlijk een upgrade van je videokaart moet doen als je voor 24" gaat en een beetje graphics hoer bent? Maar afgezien van dat: zeker voor 24" gaan! Die 2 inch merk je toch bestwel, en als je PC het trekt...!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat genoteerd op de kandidatenlijst, thanks
Hoezo? Ik game nu op 1920*1080, denk niet dat als ik een 24" neem met 1920*1200, dat ie het opeens niet meer trektquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat zelfs jij waarschijnlijk een upgrade van je videokaart moet doen als je voor 24" gaat en een beetje graphics hoer bent? Maar afgezien van dat: zeker voor 24" gaan! Die 2 inch merk je toch bestwel, en als je PC het trekt...!
Hou van van die gladde schermpjes, ik zet hem ook even op de lijstquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef ElmarO het volgende:
Heb zelf de HP w2228h. Bevalt mij in ieder geval prima met games. Al kan je de glanslaag eventueel vervelend vinden.
Ja is ook zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik game nu op 1920*1080, denk niet dat als ik een 24" neem met 1920*1200, dat ie het opeens niet meer trekt
Maar ik heb de nieuwste games overigens nog niet geprobeerd te draaien, zoals Far Cry 2, Fallout 3 en GTA IV, dus ik heb geen idee hoe die lopen... Nou ja, als het gaar is, koop ik misschien wel een mooie HD4870 X2quote:
Weet je hoe vet dat isquote:Vandaag is het zover; de stekker wordt uit Tabula Rasa getrokken. Ondanks dat dit de laatste dag van de MMO is, wordt er kosten nog moeite gespaard om de game van een waardig einde te voorzien.
Volgens een nieuwsbericht op de website van Tabula Rasa komt er een nieuw buitenaards ras op bezoek, die niet gezellig op theevisite komen. De Neph hebben de technologie achter wormgaten bemachtigd en zijn samen met de Bane een grootschalig offensief aan het opzetten. Met de nieuwe technologie kunnen de Bane zich sneller door de ruimte verplaatsen en zo aanvalsgolf na aanvalsgolf inzetten.
Het nieuwsbericht eindigt met de zin: "We kunnen ons niet veroorloven achterover te leunen of onzeker te zijn, maar als het ons lot is om vernietigd te worden, zullen we ze allemaal met ons meeslepen."
Ons voorstel is om zondag een moment stilte in acht te nemen voor de gevallenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |