Het gaat iig een stuk eenvoudiger dan in t echte levenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Deze zijn écht lekker
Nogmaals: Kopen dat spel!
dat had ik laatst met operation flashpoint. Wat was dat vroeger vet qua graphics. Ik had er wel weer zin in dus ik installeer OF. Kijk ik bij de systeem eisen... processor 400 mhzquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook dat en ik bestel veel via GCShop. Scheelt ook altijd weer wat geld. Zo'n Nederlander ben ik dan ook wel weer.
Speel nog wel wat oude games al zijn het er niet veel meer. Soms is de herinnering er ook nog zo goed aan dat je het soms alleen maar kan verpesten door het nu weer te gaan spelen. Goed voorbeeld is NFS 3. In mijn geheugen ziet het er nog geweldig uit, totdat je het daadwerkelijk weer een keer ziet en god, wat is dan lelijk.
Je bent niet de enige (en probeer maar eens op de Steam forums te zeggen dat HL2 tegenvielquote:Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef Elegy het volgende:
Half Life 2, dat vond ik persoonlijk echt de tegenvaller van de eeuw
Heeft me geen moment kunnen boeien, na een paar uurtjes cheats opgezocht en met godmode en give all door de levels gevlogen. Zonde van die CE. Wat ik trouwens ook één van de meest achterlijke CE's ever vind. Een enorme doos waar bijna niks in zit. Een tshirt, een paar pagina's uit een guide en de dvd in slimline hoesje
Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef _Milou_ het volgende:
Ik wilde graag wat vragen over het pc spel Experience112.
Ik had namelijk Dreamfall geinstalleerd maar kwam met StarForceDetection te maken, wat dus een ramp is en meteen verwijderd heb, wel jammer van een aangekocht spel.
Maar nu werkte Experience 112 ook niet meer, werkt dit spel ook met StarForceDetection stuurprogramma en drivers?
Idemquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef rood_verzet het volgende:
Half life 2 vind ik persoonlijk een van de beste spellen ooit gemaakt. Naar mijn mening klopt bijna alles.
Bedankt voor het antwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.
Probeer een Vintar BC op de kop te tikken. Er ligt er één gratis te wachten in één van de huizen van Army Warehouses. (als je binnen komt lopen over de brug naar links en dan één van de huizen bij de boomstronk. Heerlijk wapen, nog beter dan de GP 37!)quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)
Qua gunplay: Ik ben een tijdje terug weer opnieuw begonnen (nadat ik de eerste keer nauwelijks Cordon uit ben gekomen...) en ik gebruik nu een GP 37 en die schiet echt lekker. Eén van de prettigste wapens tot nu toe wat mij betreft
Heb hem gespeeld, iig Hels Highway. En wat een gamequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:49 schreef Cheiron het volgende:
Iemand al een stuke ban Brothers in Arms gespeeld? Ik gisteren even gekeken, maar ik ben toch meer fan van de intense actie van Call of Duty dan van deze puzzels in een combat vorm denk ik..
Heb net even op google gezocht, blijkt één of andere update nodig te zijn. Alleen heb ik thuis geen internet om een rare reden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:57 schreef Red_85 het volgende:
kan moeilijk aan je specs liggen idd.
best wel een oke systeem dacht ik zo.
quote:
De ironie is dat ik 'm eerst had gedownloadquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt balen van Gears of War, ik kreeg m wel zonder problemen aan de praat... Het is inderdaad wel zo dat in deze tijd developers er wel echt van uitgaan dat iedereen continu internet heeft, valt dat uit dan kom je soms voor irritante problemen te staan, zoals nu...
Gamen op mn PC doe ik eigenlijk steeds minder, maar dat komt omdat ik vind dat mn videokaarten het niet meer goed trekkenIk wacht de op nieuwe refresh van ATi (of die nog komt is een 2e, anders wordt het de volgende generatie) en dan koop ik weer eens een nieuwe GPU, ook geen crossfire meer, het werkt goed maar het is vaak toch wachten op een nieuwe driver voor een game echt lekker werkt...
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cheiron het volgende:
Ik vermaak mij nog uitstekend achter de PC met PES (alleen nu even niet kutkonami met de verotte savegames..), Far Cry 2, BiA; Hells Highway en wat oudjes (Trackmania, Quake Wars blijven erg leuk).
Ik denk wel dat ik eind van het jaar toch een X360 ga aanschaffen. Waarom; gemak en prijs. Voor 250 Euro heb je zo een ding staan...
Drivers updaten helpt misschien.. voorlopig meeste games wel gespeeld. Nog wachten op Saints Row 2 en GTA IV en CoD.. verder eughquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |