abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:45:05 #201
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62171979
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Deze zijn écht lekker

Nogmaals: Kopen dat spel!
Het gaat iig een stuk eenvoudiger dan in t echte leven
pi_62176749
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ook dat en ik bestel veel via GCShop. Scheelt ook altijd weer wat geld. Zo'n Nederlander ben ik dan ook wel weer.

Speel nog wel wat oude games al zijn het er niet veel meer. Soms is de herinnering er ook nog zo goed aan dat je het soms alleen maar kan verpesten door het nu weer te gaan spelen. Goed voorbeeld is NFS 3. In mijn geheugen ziet het er nog geweldig uit, totdat je het daadwerkelijk weer een keer ziet en god, wat is dan lelijk.
dat had ik laatst met operation flashpoint. Wat was dat vroeger vet qua graphics. Ik had er wel weer zin in dus ik installeer OF. Kijk ik bij de systeem eisen... processor 400 mhz , toen had ik al zo'n gevoel . Mijn gedachten waren ook van dat zag er toen echt goed ui, dat is nu wel weg maar het blijft wel een vet spel.
pi_62211409
Ik wilde graag wat vragen over het pc spel Experience112.
Ik had namelijk Dreamfall geinstalleerd maar kwam met StarForceDetection te maken, wat dus een ramp is en meteen verwijderd heb, wel jammer van een aangekocht spel.

Maar nu werkte Experience 112 ook niet meer, werkt dit spel ook met StarForceDetection stuurprogramma en drivers?

[ Bericht 11% gewijzigd door _Milou_ op 07-10-2008 20:14:54 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 06:45:42 #204
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_62222611
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:37 schreef Elegy het volgende:
Half Life 2, dat vond ik persoonlijk echt de tegenvaller van de eeuw

Heeft me geen moment kunnen boeien, na een paar uurtjes cheats opgezocht en met godmode en give all door de levels gevlogen. Zonde van die CE. Wat ik trouwens ook één van de meest achterlijke CE's ever vind. Een enorme doos waar bijna niks in zit. Een tshirt, een paar pagina's uit een guide en de dvd in slimline hoesje
Je bent niet de enige (en probeer maar eens op de Steam forums te zeggen dat HL2 tegenviel ). Sommige delen waren wel aardig (zoals Ravenholm, wat toch het oude Half-Life eventjes terughaalde) maar ze hadden het beter Tech Demo 2 kunnen noemen, want de leaked béta was op sommige punten zelfs beter dan het uiteindelijk resultaat.

Episode 1 viel mee, kort maar had niet zo over zich heen van het gebrul "kijk naar hoe goed en mooi de Source engine wel niet is" en met Episode 2 moet ik toch wel toegeven dat Valve een paar spijkers goed geraakt hebben. Ze kunnen heus wel wat, als ze het tenminste willen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:18:43 #205
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_62223159
Ik vond de lineariteit van HL2 een zware domper. Dan heb je zo'n fantastisch mooie omgeving en dan mag je er bijna niks mee!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:25:15 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62223239
Lineariteit an sich is niks mis mee, de meeslepende SP missies van de CoD series zijn zwaar gescript en beperkt maar tis net alsof je in een film meespeelt.

Ook een groot manco aan HL2 vond ik de leegte. Het rijden in een buggy of varen met die boot is leuk. Voor even. En als er niks te doen is heb ik het al gauw gehad, dan ga ik wel NFS spelen

Ik kom nooit op de Steamfora maar ik kan me iets voorstellen bij eventuele reacties op mijn mening. Vooral sommige mensen schijnen absoluut niet tegen kritiek te kunnen. Kom aan, tis een spel, niet dat ik zeg dat ze je kind beter hadden kunnen afvoeren ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:26:44 #207
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62223260
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef _Milou_ het volgende:
Ik wilde graag wat vragen over het pc spel Experience112.
Ik had namelijk Dreamfall geinstalleerd maar kwam met StarForceDetection te maken, wat dus een ramp is en meteen verwijderd heb, wel jammer van een aangekocht spel.

Maar nu werkte Experience 112 ook niet meer, werkt dit spel ook met StarForceDetection stuurprogramma en drivers?
Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:30:26 #208
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62232225
Half life 2 vind ik persoonlijk een van de beste spellen ooit gemaakt. Naar mijn mening klopt bijna alles.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:43:23 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_62234231
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef rood_verzet het volgende:
Half life 2 vind ik persoonlijk een van de beste spellen ooit gemaakt. Naar mijn mening klopt bijna alles.
Idem

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:49:05 #210
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62234402
Iemand al een stuke ban Brothers in Arms gespeeld? Ik gisteren even gekeken, maar ik ben toch meer fan van de intense actie van Call of Duty dan van deze puzzels in een combat vorm denk ik..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62241430
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Zijn er daar niet patches voor op de officiële site? Weet wel dat sommige uitgevers een nieuwe patch uitgeven om SF te verwijderen/speelbaar te maken.
Bedankt voor het antwoord.
Ik moest SF helemaal verwijderen omdat ik steeds meldingen kreeg en dat kwam door het spel Dreamfall.
Maar toen ik die had verwijderd deed "Experience112" het ook niet meer en dacht toen werkt die dan ook met SF. Ik kreeg wel steeds een virus melding en dat vond ik ook zo vreemd want ik heb het spel net gekocht??? Geen virus aanwezig en ik het met een removel de SF echt moeten verwijderen.

En nu durf ik 'Expirience112" niet opnieuw op mijn pc te zetten en baal daar flink van dus wilde zekerheid of iemand mij kon vertellen dat het niet met SF werkt
Door Vista loop ik al tegen zoveel problemen aan en nu durf ik niks meer te doen
pi_62347412
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)

Qua gunplay: Ik ben een tijdje terug weer opnieuw begonnen (nadat ik de eerste keer nauwelijks Cordon uit ben gekomen...) en ik gebruik nu een GP 37 en die schiet echt lekker. Eén van de prettigste wapens tot nu toe wat mij betreft
Probeer een Vintar BC op de kop te tikken. Er ligt er één gratis te wachten in één van de huizen van Army Warehouses. (als je binnen komt lopen over de brug naar links en dan één van de huizen bij de boomstronk. Heerlijk wapen, nog beter dan de GP 37!)

Speel hem zelf nu op de hoogste moeilijkheidsgraad na hem uitgespeeld te hebben op 'Stalker' mode. Fucking moeilijk men, hoewel ik ondertussen alweer bij het level 'X10: Brain Scorcher' ben!
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:22:55 #213
182073 invine
blablabla etc.
pi_62350751
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:49 schreef Cheiron het volgende:
Iemand al een stuke ban Brothers in Arms gespeeld? Ik gisteren even gekeken, maar ik ben toch meer fan van de intense actie van Call of Duty dan van deze puzzels in een combat vorm denk ik..
Heb hem gespeeld, iig Hels Highway. En wat een game echt geweldig sommige stukken. Zeker omdat het in Nederland speelt en ook nog is nederlands gesproken word door een personage! Zie je niet vaak, en de graphics zijn echt top en spelen heerlijk zelfs op een mid-high pc met alles op high en resolutie van 1600*1050!

Enige nadeel was soms de afwerking van sommige levels, zeker in multiplayer ziet er allemaal net niet zo gelikt uit als het had kunnen zijn. Je hebt bijv. een gedeelte dan zit je bij het spoor en ik krijg het gevoel dat ik stalingrad van battlefield 1942 aan het spelen was, erg jammer!

En ze hadden veel meer kunnen doen met de omgeving, een texture met bumpmapping als er een granaat is ontploft is leuk maar dat kan ook anders!

Ik geef het spel verder wel een goede 8,5 op gameplay, graphics/geluid en verhaallijn
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 27 oktober 2008 @ 07:45:13 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62709097
Heb ik gisteren Gears of War maar eens gekocht voor de pc, na ene urenlange installatieprocedure... krijg ik het niet eens werkend... Ik zal nog eens een spel van Windows live kopen zeg

Qua specs ligt het er niet aan:
* Gigabyte X48-DS5
* Intel C2D E8400
* Thermaltake TMG i2 CPU cooler
* Sapphire Ati Radeon 4870 512mb
* 4x 2gb Geil Black Dragon DDR2-800
* Samsung Spinpoint 1tb
* Maxtor DiamondMax 300gb
* Maxtor DiamondMax 120gb
* Maxtor DiamondMax 80ggb
* Soundblaster Audigy 2 ZS (die had ik nog)
* Corsair 650TX PSU
* Legitieme Windows Vista Home Premium 64bit
  maandag 27 oktober 2008 @ 08:57:27 #215
168739 Red_85
'echt wel'
pi_62709780
kan moeilijk aan je specs liggen idd.
best wel een oke systeem dacht ik zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:00:06 #216
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62709812
Alles is mogelijk
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:03:50 #217
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62709861
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:57 schreef Red_85 het volgende:
kan moeilijk aan je specs liggen idd.
best wel een oke systeem dacht ik zo.
Heb net even op google gezocht, blijkt één of andere update nodig te zijn. Alleen heb ik thuis geen internet om een rare reden...
Naja, bij mijn ouders maar even zoeken dan.
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:00 schreef Blinker het volgende:
Alles is mogelijk
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:46:07 #218
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62710645
Met zo'n TT vraag je er ook om!
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:52:18 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62710771
Jajaja Gargamel

Maar niemand ervaring met het probleem? Zo zonder internet thuis (waar ik trouwens ook gek van wordt, ik heb mijn consoles maar weer eens gepakt. Kan je nagaan!) is het lastig patches en updates downloaden
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:58:53 #220
136 V.
Like tears in rain...
pi_62710923
Ik ben opeens CoD4 kotsbeu.... weet niet waarom. Althans, ik weet wel waarom, namelijk dat ik er de laatste dagen geen kont van bak... maar waarom dát is, geen idee

Maar weer effe TF2 opgestart. Wel leuk, maar om nou te zeggen dat ik echt geboeid was, neuh...

Zou ik last hebben van game-moeheid?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62711252
Echt balen van Gears of War, ik kreeg m wel zonder problemen aan de praat... Het is inderdaad wel zo dat in deze tijd developers er wel echt van uitgaan dat iedereen continu internet heeft, valt dat uit dan kom je soms voor irritante problemen te staan, zoals nu...

Gamen op mn PC doe ik eigenlijk steeds minder, maar dat komt omdat ik vind dat mn videokaarten het niet meer goed trekken Ik wacht de op nieuwe refresh van ATi (of die nog komt is een 2e, anders wordt het de volgende generatie) en dan koop ik weer eens een nieuwe GPU, ook geen crossfire meer, het werkt goed maar het is vaak toch wachten op een nieuwe driver voor een game echt lekker werkt...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:13:00 #222
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62711331
Ik vermaak mij nog uitstekend achter de PC met PES (alleen nu even niet kutkonami met de verotte savegames..), Far Cry 2, BiA; Hells Highway en wat oudjes (Trackmania, Quake Wars blijven erg leuk).

Ik denk wel dat ik eind van het jaar toch een X360 ga aanschaffen. Waarom; gemak en prijs. Voor 250 Euro heb je zo een ding staan...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:42:01 #223
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62712047
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt balen van Gears of War, ik kreeg m wel zonder problemen aan de praat... Het is inderdaad wel zo dat in deze tijd developers er wel echt van uitgaan dat iedereen continu internet heeft, valt dat uit dan kom je soms voor irritante problemen te staan, zoals nu...

Gamen op mn PC doe ik eigenlijk steeds minder, maar dat komt omdat ik vind dat mn videokaarten het niet meer goed trekken Ik wacht de op nieuwe refresh van ATi (of die nog komt is een 2e, anders wordt het de volgende generatie) en dan koop ik weer eens een nieuwe GPU, ook geen crossfire meer, het werkt goed maar het is vaak toch wachten op een nieuwe driver voor een game echt lekker werkt...
De ironie is dat ik 'm eerst had gedownload Toen werkte het wel (maar kon niet saven vanwege dat live gebeuren) maar opstarten ging dus wel.
En nu heb ik 'm gekocht en wil ie dus niet eens opstarten
Naja, ik had ook nog NFS Most Wanted en Jericho gekocht. De laatste is trouwens bere irritant, ik kom niet eens voorbij de eerste minigame als je in het begin in die afgrond lazert
pi_62712210
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:13 schreef Cheiron het volgende:
Ik vermaak mij nog uitstekend achter de PC met PES (alleen nu even niet kutkonami met de verotte savegames..), Far Cry 2, BiA; Hells Highway en wat oudjes (Trackmania, Quake Wars blijven erg leuk).

Ik denk wel dat ik eind van het jaar toch een X360 ga aanschaffen. Waarom; gemak en prijs. Voor 250 Euro heb je zo een ding staan...
Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.
pi_62719467
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Far Cry2 wil niet eens starten op mijn PC en heb geen idee waarom niet. Krijg alleen een splashscreen te zien bij het starten en thats it. Weet iemand een oplossing toevallig? Draai Windows XP SP3. AMD 6000+ 2GB intern, HD2600XT.
Drivers updaten helpt misschien.. voorlopig meeste games wel gespeeld. Nog wachten op Saints Row 2 en GTA IV en CoD.. verder eugh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')