Ja precies, grotendeels hobby maar ook me werk heeft er mee te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ok Je draait een server-kluster op je PC tussen het browsen door?
Op moment van aanschaf, dat was eind juli:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?
Inmiddels zijn de prijzen natuurlijk gekelderd maar ach. De monitor had ik al trouwens, die kostte (was net uit) ¤329,- bij de MM.quote:Product : X48-DS5 (Intel® X48) GPEG68
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 209,-
Totaalprijs : EUR 209,-
Product : HD4870 (ATI Radeon HD4870) JBXUOA
Stuksprijs : EUR 239,-
Totaalprijs : EUR 239,-
Product : SpinPoint F1 (1.000 GB) AEBU06
Stuksprijs : EUR 119,-
Totaalprijs : EUR 119,-
Product : Stacker 831 (9 x) TQXM55
Stuksprijs : EUR 199,-
Totaalprijs : EUR 199,-
Product : CMPSU-650TX (650 Watt) TN6V68
Stuksprijs : EUR 79,-
Totaalprijs : EUR 79,-
Product : Core™ 2 Duo E8400 (2x 3000 MHz) HPHI47
Stuksprijs : EUR 159,-
Totaalprijs : EUR 159,-
Product : TMG i2 (775) HPLT32
Stuksprijs : EUR 25,-
Totaalprijs : EUR 25,-
Product : 8 GB DDR2-800 Kit (8192 MB) IDIE84
Stuksprijs : EUR 149,-
Totaalprijs : EUR 149,-
Verzendkosten
(via TNT (Nederland)) : EUR 17,50
Totaalprijs : EUR 1.195,50
Dat is een heleboel game voor weinig geldquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Kijk nou toch eens wat ze met Guild Wars gaan doen!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
World in Conflict, Hellgate London, Age of Conan, Racedriver Grid, patience
Dat is wel geil, maarja ik denk dat je gewoon effe moet wachten op de oktober maand (zoiets volges mij) want dan komen er na zowat een jaar tijd weer eens échte topspellen uit!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Wessiej het volgende:
Kent iemand nog wat toffe high-end pc games dan, net een hot nieuwe pc gekocht (kan alles aan) dus wil die wel even uittesten.
Hij kan Crysis op Ultra High met 4xaa en 1900x1200 dus dat is al geen probleem, zal de rest het ook wel niet zijn
Helemaal mee eens. Ook uit technisch standpunt een pareltje.quote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef RickoKun het volgende:
Fantastisch om hitman blood money erin terug te zien. Die game verdient het zeker wel om er in te staan!
Maar zeker niet het beste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef Cheiron het volgende:
Crysis vind ik nog steeds het mooiste dat er op gamegebied is
Crysis is echt een vet spel man~!quote:
Zeker niet, maar:quote:
Tegenstrijdigheden?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef Cheiron het volgende:
- Tot aan het moment dat de Korean Supersoldiers komen is het leuk om te spelen
- Na de Korean Supersoldiers + na de Aliens blijft het spel prachtig.
Nee, grafisch prachtig....maar gewoon niet leuk meer. Ik had iets duidelijker kunnen zijnquote:
Toch weer 15 euro duurder dan de online prijsquote:Op donderdag 11 september 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
Hij is uit:
[ afbeelding ]
Ik wacht op de CE
Bij die link staat wel een steel case limited editionquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Elegy het volgende:
Bij Play is ie ook lekker goedkoop
Maar nergens een CE te vinden![]()
CE'squote:Op donderdag 11 september 2008 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij die link staat wel een steel case limited edition![]()
Mja wat heb je eraan een stalen doosje zozo
En dat laatste was dus precies de reden voor het lage cijfer. Game bugte van alle kanten, en zelfs na de vele patches blijft de gunplay echt bizar...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |