Ja precies, grotendeels hobby maar ook me werk heeft er mee te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ok Je draait een server-kluster op je PC tussen het browsen door?
Op moment van aanschaf, dat was eind juli:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?
Inmiddels zijn de prijzen natuurlijk gekelderd maar ach. De monitor had ik al trouwens, die kostte (was net uit) ¤329,- bij de MM.quote:Product : X48-DS5 (Intel® X48) GPEG68
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 209,-
Totaalprijs : EUR 209,-
Product : HD4870 (ATI Radeon HD4870) JBXUOA
Stuksprijs : EUR 239,-
Totaalprijs : EUR 239,-
Product : SpinPoint F1 (1.000 GB) AEBU06
Stuksprijs : EUR 119,-
Totaalprijs : EUR 119,-
Product : Stacker 831 (9 x) TQXM55
Stuksprijs : EUR 199,-
Totaalprijs : EUR 199,-
Product : CMPSU-650TX (650 Watt) TN6V68
Stuksprijs : EUR 79,-
Totaalprijs : EUR 79,-
Product : Core™ 2 Duo E8400 (2x 3000 MHz) HPHI47
Stuksprijs : EUR 159,-
Totaalprijs : EUR 159,-
Product : TMG i2 (775) HPLT32
Stuksprijs : EUR 25,-
Totaalprijs : EUR 25,-
Product : 8 GB DDR2-800 Kit (8192 MB) IDIE84
Stuksprijs : EUR 149,-
Totaalprijs : EUR 149,-
Verzendkosten
(via TNT (Nederland)) : EUR 17,50
Totaalprijs : EUR 1.195,50
Dat is een heleboel game voor weinig geldquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:51 schreef Elegy het volgende:
Kijk nou toch eens wat ze met Guild Wars gaan doen!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
World in Conflict, Hellgate London, Age of Conan, Racedriver Grid, patience
Dat is wel geil, maarja ik denk dat je gewoon effe moet wachten op de oktober maand (zoiets volges mij) want dan komen er na zowat een jaar tijd weer eens échte topspellen uit!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef Wessiej het volgende:
Kent iemand nog wat toffe high-end pc games dan, net een hot nieuwe pc gekocht (kan alles aan) dus wil die wel even uittesten.
Hij kan Crysis op Ultra High met 4xaa en 1900x1200 dus dat is al geen probleem, zal de rest het ook wel niet zijn
Helemaal mee eens. Ook uit technisch standpunt een pareltje.quote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef RickoKun het volgende:
Fantastisch om hitman blood money erin terug te zien. Die game verdient het zeker wel om er in te staan!
Maar zeker niet het beste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef Cheiron het volgende:
Crysis vind ik nog steeds het mooiste dat er op gamegebied is
Crysis is echt een vet spel man~!quote:
Zeker niet, maar:quote:
Tegenstrijdigheden?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef Cheiron het volgende:
- Tot aan het moment dat de Korean Supersoldiers komen is het leuk om te spelen
- Na de Korean Supersoldiers + na de Aliens blijft het spel prachtig.
Nee, grafisch prachtig....maar gewoon niet leuk meer. Ik had iets duidelijker kunnen zijnquote:
Toch weer 15 euro duurder dan de online prijsquote:Op donderdag 11 september 2008 17:38 schreef Elegy het volgende:
Hij is uit:
[ afbeelding ]
Ik wacht op de CE
Bij die link staat wel een steel case limited editionquote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef Elegy het volgende:
Bij Play is ie ook lekker goedkoop
Maar nergens een CE te vinden![]()
CE'squote:Op donderdag 11 september 2008 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij die link staat wel een steel case limited edition![]()
Mja wat heb je eraan een stalen doosje zozo
En dat laatste was dus precies de reden voor het lage cijfer. Game bugte van alle kanten, en zelfs na de vele patches blijft de gunplay echt bizar...quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
Nee, dat vertelde ze mij ook (Den Haag)quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:53 schreef LSS het volgende:
Is Stalker: Clear Sky al uit dan? die lui bij Dynabyte Leeuwarden zeiden dat ie pas in December zou uitkomen ?!!! of geldt dat alleen voor Friesland
Anyway , ik heb het origineel maar weer eens uitgespeeld, blijft een fantastisch sfeervol spel. Onterecht dat ie door de gamepers destijds veel lager beoordeeld werd dan Half Life 2 en FarCry. Voor de mensen die Stalker Shadow of Chernobyl nog niet hebben, je kunt hem vast wel ergens voor een prikkie op de kop tikken, echt een aanradertje. Wel meteen patchen die hap want anders is ie zo buggy als de tering.
JA!quote:
The New Nightmare is wel aardig, de graphics (vooral van de personages) zijn nogal bout, maar de muziek is wel erg gaaf en er zitten enkele schrikmomenten in. De sfeer zit er ook goed in.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
Omdat ik te lame was een goede TT te bedenken
Mijn laatste linkje over de geschiedenis van survival horrorspellen: http://retro.ign.com/articles/880/880202p1.html
Ik ben erg benieuwd naar Alone in the Dark. De laatste, A new nightmare heb ik hier wel liggen maar nog nooit gespeeld eigenlijk. Moet ik maar eens doen.
Sja, daarvoor moeten we bij Blizzard aankloppen ben ik bang.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Far Cry 2, GTA4, Mass Effect?
Dat gezegd hebbende; echt veel PC exlusives zijn er niet meer he..s
Maar ehm, heeft één van jullie negerts al mercenaries 2 gespeeld? Die is toch ook voor de PC? Zo ja, verlicht mij met je ervaringen over de kwaliteit er van.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is over, het is voorbij met PC gaming.
Slotje.
Dat is een kankerspel. Je wil er niet aan beginnen. Doe je dat wel, dan ga je spijt krijgen en jezelf haten.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar ehm, heeft één van jullie negerts al mercenaries 2 gespeeld? Die is toch ook voor de PC? Zo ja, verlicht mij met je ervaringen over de kwaliteit er van.
Als je consolegames wilt spelen zijn er zeker erg weinig pc exclusives. Als je verder interesse hebt in pc gaming, dan vind je ontzettend veel interesante games. Die worden alleen niet doodgemarket als consolegames dus kom je als leek consument niet direct tegenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Dat gezegd hebbende; echt veel PC exlusives zijn er niet meer he..s
Ik zoek al zo lang naar een echt tof spel. Iets in de trend als Company of Heroes, maar wel van deze tijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je consolegames wilt spelen zijn er zeker erg weinig pc exclusives. Als je verder interesse hebt in pc gaming, dan vind je ontzettend veel interesante games. Die worden alleen niet doodgemarket als consolegames dus kom je als leek consument niet direct tegen
Multiwiniaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zoek al zo lang naar een echt tof spel. Iets in de trend als Company of Heroes, maar wel van deze tijd.
Enlighten me![]()
Wow, ziet er erg massaal uit.quote:
Alles is mogelijk inderdaad.quote:Mirror's Edge gets release date
EA has announced a release date for the console versions of Mirror's Edge.
The PS3 and Xbox 360 versions will launch on 11th November. If you can't wait that long, a demo will be on Xbox Live and PSN next Friday 26th September.
The demo will feature the game's prologue, including the tutorial and a taster of the single-player story mode.
Plus, if you pre-order the game at "selected retailers", you'll get an exclusive code to unlock the demo's time trial mode. Then you can upload your fastest times to the leaderboards, and compete against your friends' ghosts.
So what of the PC version? According to EA, it'll be out "later in the winter". There's no word on when we can expect to see that exclusive downloadable content for the PS3 version, either, but we'll keep you posted.
Laten ze maar een deel 3 maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef Verbal het volgende:
Alles is mogelijk... .
Zal wel niks zijn, snap die bovennatuurlijke toevoeging ook niet, het is toch Constantine niet?
Ziet er wél gaaf uit
V.
Ach ArmA, dat is eigelijk gewoon OFP 1.5. De singelplayer mode is echt heel erg slecht. De MP is wel goed, maar verwacht geen massale TDM ofzo want die zijn er nauwelijks. Co-op wordt veel gedaan online en dat is dan soms echt leuk. Ik heb ook de expansion pack en die heeft wel een leukere singleplayer. Online voegt die dan weer niets toe. Al met al een aardig spel met een gigantisch eiland als speelterein, veel voertuigen en wapens en idioot veel mods en andere user-made downloads die het spel interessanter maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef Elegy het volgende:
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Onlangs OpFor1 geïnstalleerd maar geen idee waarom maar het speelt als een dweilAlleen al lopen is een hele klus. Geen idee waar het aan ligt.
Ondertussen denk ik dat ik ArmA maar eens ga bestellen, CoD4 vind ik toch teveel kleine rotmaps en alleen maar gerush zonder nadenken.
Ah goed om te weten. Bij Play.com is de gold editie nu voor weinig, van de week maar even bestellenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef LSS het volgende:
[..]
Ach ArmA, dat is eigelijk gewoon OFP 1.5. De singelplayer mode is echt heel erg slecht. De MP is wel goed, maar verwacht geen massale TDM ofzo want die zijn er nauwelijks. Co-op wordt veel gedaan online en dat is dan soms echt leuk. Ik heb ook de expansion pack en die heeft wel een leukere singleplayer. Online voegt die dan weer niets toe. Al met al een aardig spel met een gigantisch eiland als speelterein, veel voertuigen en wapens en idioot veel mods en andere user-made downloads die het spel interessanter maken.
Owja, ook ArmA stikt van de bugs, dus meteen patchen die hap. De nieuwste versie is 1.14.
Niet doen, ik had hem laatst gedow gespeeld en zelfs dat was echt episch hoe slecht ik het ventje kon besturen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:35 schreef Elegy het volgende:
Ondertussen denk ik dat ik ArmA maar eens ga bestellen, CoD4 vind ik toch teveel kleine rotmaps en alleen maar gerush zonder nadenken.
peggle nightsquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:46 schreef Gamer_V het volgende:
Stalker clear sky heeft blijkbaar ook install limits: 5 keer en dan bellen. Spore, Crysis warhead, peggle nights, mass effect, het worden er steeds meer.Slechtste ontwikkeling in de gamesindustrie ooit.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Dude er zijn geen install limits, je kunt hem zo vaak op dezelfde machine installeren als je wilt.
Het is slechts als je iets aan je PC verandert dat er problemen komen, en dat kun je dus 5x doen. Kom je daarboven, dan kun je gewoon bellen en is alles ok, of als het ver in de toekomst is wordt die beveiliging eruit gepatchet (zoals nu ook met BioShock is gebeurt IIRC)
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopierenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef bzk het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje raar dat ze zulke beveiligingen maken. De beveiliging maakt het niet moeilijker voor de illegale speler terwijl deze wel invloed heeft op de eerlijke gebruiker.
je kunt een cd niet kopieren en zonder crack gebruiken, dit gaat alleen op bij spellen die je volledig kunt installeren en zonder cd kunt spelen.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopieren
Ik was er al een beetje bang voor toen ik de eerste reacties hoorde. Nog steeds dikke buges en eigenljk weinig verbeteringen. Jammer, want Stalker had echt potentie!quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat er legio mensen zijn die de game zomaar voor hun vrienden te kunne kopieren
Anyway, STALKER: Clear Sky zuigt. Het draait kut, en er zitten geen boeiende missies in.... Fucking fail!
Eensch!quote:Op donderdag 25 september 2008 02:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Anyway, STALKER: Clear Sky zuigt. Het draait kut, en er zitten geen boeiende missies in.... Fucking fail!
Daar zou ik gewoon op wachten:quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef Elegy het volgende:
Weet er iemand een leuke arcade vlieger voor de pc? Ik stond net met Blazing Angels 2 in mijn handen maar weet niet of daar zo'n vervelende drm maatregel opzit. (ubisoft)
Ben wel benieuwd naar Hawx ook.
Daar wacht ik ook op, maar in de tussentijd wil ik wel eens een vliegspel proberenquote:
The Witcherquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
KICK!
Ik ben al een tijdje niet meer aan t pcgamen geweest. Sinds morrowind niet meer. En ik heb sinds gister een 'nieuwe' pc. Ik hou wel van bijna elk genre en ik heb een xbox dus veel goede titels die daar ook op zijn heb ik waarschijnlijk al.
Dus als iemand een goede (fps, rts waarschijnlijk) tip voor mij, kom maar op!
Net even trailer en wat screenshots bekeken en dat ziet er inderdaad wel vermakelijk uitquote:
Enhanced edition had ik inderdaad ook al gevonden op gamespotquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
...maar dan wel 'the Enhanced Edition.
Verder kwa FPS, kan niet genoeg gezegd worden, CoD4.
V.
D'r is wel degelijk een demo van. Alleen werkte die niet bij mij. En ja, dan ga ik dat spel dus niet kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Net even trailer en wat screenshots bekeken en dat ziet er inderdaad wel vermakelijk uit
Ik kan alleen zo snel geen demo vinden, klopt het dat die er niet is? Blind kopen vind ik ook zo gevaarlijk.
Kopen dat spel zeg ik je! Al was het alleen al vanwege de lekkere chicks die je het bed in kan lullenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
D'r is wel degelijk een demo van. Alleen werkte die niet bij mij. En ja, dan ga ik dat spel dus niet kopen.
Hoewel, ik heb sinds een paar maanden een andere videokaart, dus misschien toch maar weer 'ns proberen?
Anyway, hier had ik de demo gevonden: http://www.gamershell.com/download_22384.shtml
Dat kon in de Sims ook al.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kopen dat spel zeg ik je! Al was het alleen al vanwege de lekkere chicks die je het bed in kan lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |