Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat nvperfhud lijkt me echt superhandig, ik bedoel: grafiekjes en statistiekjes
Die MS shit klinkt ook sjiek hendig trouwensOeh, nu het toch over 360-shit gaat, er zit een tesselator in de 360 right? Wordt er dan ook op de Radeons gebruik gemaakt van de ingebakken tesselator die er sinds de HD2xxx in zit? Of wordt daar niet specifiek voor geoptimaliseerd? En is er verder nog iets van waar van het gerucht dat ATi een voordeel zou hebben bij cross-platform games omdat ze nu eenmaal de Xenos hebben ontworpen?
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef Elegy het volgende:
@ Frollo: Ja, ik gebruik die naam soms als nickname. En het klinkt wel stoer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom moest ik dus lachen om dat 'Manufacturer: Vortex Industries'. Ik wist niet dat je dat kon aanpassen.
Ik dacht meer aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]Dus bij jou binnenkort: Frollo Industries/Enterprises/Ltd/Corporation/iets-interessants?
quote:Manufacturer: de kaboutertjes
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen jaquote:
Wij doen niets kaart-specifieks, behalve wat basic CAPS-checks. Dus de driver moet er maar voor zorgen dat de nieuwe kaart-features worden gebruikt waar het nut heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Tessalator wordt pas verplicht vanaf DX11 als het goed is. En net systeem Elegy.
Hoe duur kostte je PCtje in totaal dan? En zelf in elkaar gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je een mini-itx computertje hebt zou dat kunnen ja
Anders doe je "Frollo's Fabricageslaven"
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
Nee klopt, ik heb 8gb aan DDR2 Geil Black Dragon...met ledjes in de ogen![]()
En inderdaad, zie "Waar ik mee speel" in sigEn 8gb, ach, waarom niet, zo duur was het niet en ik draai Vista Home Premium 64bit
Rest van de specs:
[..]
Ach, ééns in de vijf jaar mag je wel eens een upgrade doen
Aan te vragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens, kan je ook wat oudere 32-bit programma's goed draaien op Vista 64-bit en zijn de drivers van bijvoorbeeld Creative een beetje goed op orde? Anders ga ik ook eens een keer overwegen om de 64-bits variant aan te vragen.
Ik ben zo'n gek geweest die vorig jaar de retail-versie heeft gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Aan te vragen?
Alleen als je een hele dure Windows hebt gekocht(meer dan 2 keer de oem prijs)kun je later de 64bit opvragen als je de 32bit hebt.
Dat heel veel niet op Vista(64bit)draait is enorm overdreven.
Ik draai dan wel 32bit het enige wat niet draaide was postal, zelfs Carmageddon deed het nog gewoon.
Bij 64bit kun je geen 16 bit applicaties meer draaien meen ik.
In ieder geval is het overratedje kunt altijd terug maar als je van xp komt kan je inmiddels beter de 64bit versie nemen.
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Wisheh het volgende:
Mag ik hier ook mijn niet game pc niet zetten?Word weer tijd voor een nieuwe eigenlijk...
Gigabyte P35-DS3R
C2D E8400 @ 4,02 Ghz per core.
8 Gb Crucial Ballistix @ 800 Mhz
2x Raptor 80 Gb @ Raid 0 (boot raid schijf)
5x Samsung 500 Gb (data opslag)
Nvidia 8600GT
Silverstone TJ-05 Case
2x Acer 17" (dual screen opstelling)
Gebruik mijn pc voornamelijk voor interneten VMware en wat video bewerking. Zit er nu dus alleen aan te denken om naar Xeon cpu's over te stappen en een server mobo voor meer geheugen.
Game isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:42 schreef Cheiron het volgende:
Baal trouwens wel enorm dat Force Unleashed niet wordt aangekondigd voor de PC.. zou ook een mustbuy zijn
Lees: VMware vriendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:35 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet hebt gedaan joh. Je hebt toch minstens Dual Xeon nodig en 16GiB voor internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |